visitor analyticsvisitor analytics

BAŞBAKAN ERDOĞAN SON MİTİNGİNİ YAPTI

BAŞBAKAN ERDOĞAN SON MİTİNGİNİ YAPTI
09 Ağustos 2014 Cumartesi 17:22

BAŞBAKAN ERDOĞAN SON MİTİNGİNİ YAPTI

AK Parti Isparta Milletvekili ve AK Parti Konya ilikoordinatör Milletvekili Recep Özel, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın yapacağımiting için Konya'da saatler öncesinde hazırlıklarını tamamladı.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Cumhurbaşkanlığı seçimiöncesinde son mitingini Konya'da gerçekleştirdi. Konya AK Parti Koordinatör Milletvekili olan Recep Özel ise miting öncesinde son çalışmaları yerindeinceledi. Başbakan Erdoğan'a miting öncesi ve sonrası eşlik etti. 

recep tayyep ıspartada umduğunu bulamaz

recep 3
10 Ağustos 2014 Pazar 11:16

recep 2 (vekil) Ispartadan ümidini kesti konyada antalyada dolaşıyor.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yarın bu konuşulacak

sırada bu var
10 Ağustos 2014 Pazar 11:02

Facebook, bir süre önce kullanıcılarının ’şehir’ bölümünde bulunan kısmını Van’ın, eski Urartuca’da ’Güneş kenti’ anlamına gelen ’Tuşba’ ile değiştirdi. Konum olarak Diyarbakır’ı şehir olarak seçen Facebook kullanıcıları kısa süre önce’Amida’ ile karşılaştı. Diyarbakır M.Ö. 200’de Amidi Asur hükümdarı Adad-Nirari döneminden itibaren ’Amid’ ya da ’Amidi’ olarak anılmış 1867 yılında vilayet konumuna gelen ’Diyar-ı Bekr’ olarak anılmaya başlanmıştı.Diyarbakır’ın yanı sıra Tunceli DERSİM oldu

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SİYASET BÖYLE BİR ŞEY İŞTE

KADİR SÜMER
10 Ağustos 2014 Pazar 10:59

ÜZERİNİN ÇİZİLDİĞİNİ ANLAMIŞ.SENEYE SEÇİM OLMASI NEDENİ İLE YAKIN MARKAJLAR BAŞLAMIŞ.BU ARADA ESKİ VEKİLİMİZ HAYDAR KEMAL BEYİ GÖREMEDİM FOTOLARDA ODA YAKIN MARKAJDA OLMASI LAZIM.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başlık doğru

mağlup olacaksın
10 Ağustos 2014 Pazar 10:48

BAŞBAKAN ERDOĞAN SON MİTİNGİNİ YAPTI

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın vekil 300 ıspartalımı?

sayın vekil ıspartalımı?
10 Ağustos 2014 Pazar 10:41

Biz 300 Ispartalıyız. Sayın vekil Recep Özel talimat vermiş Ticaret Lisesi taşınsın diye. Talep Ülkü İlkokulunun Aile birliği başkanına söz vermiş olduğu içinmiş. Biz daha fazlayız vekil bey. bir ülkü ilkokulu için dieğr okulları harmanlamanıza bizleri mağdur etmenize bir fatura hazırladık.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

peki

peki
10 Ağustos 2014 Pazar 09:04

peki ali haydar öner ri ne yapmalı adamı seçdiniz ıspartada görmek mümkün deyil ona ne diyeceniz peki yorum yazan arkadaşlar

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜMITSIZ VAKA

SECMEN
09 Ağustos 2014 Cumartesi 21:27

KENDILERI MILLET´IN DEGIL BILAKIS ERDOGANIN VEKILI GIBI DAVRANDILAR ; BU SEBEBLE BIR DAHA OY YOK BUNLARA ! SANKI BIZ ISPARTAYA HIZNMET ETSIN DIYE DEGIL DE ERDOGANA HIZMET ETSIN DIYE SECMISIZ !

12 Beğendim
44 Beğenmedim
 
Yanıtla