visitor analyticsvisitor analytics

BAŞBAKAN DAVUTOĞLU KATILACAK

BAŞBAKAN DAVUTOĞLU KATILACAK
16 Aralık 2014 Salı 16:22

BAŞBAKAN DAVUTOĞLU KATILACAK

Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun katılımıyla 11 Ocak 2015 PazarGünü gerçekleştirilecek olan AK Parti İl Başkanlığı Olağan Genel Kurulu'nda,mevcut Başkan Osman Zabun ile tekrar yola devam edilme kararı alındı.

Isparta'da hemen hemen bütün siyasilerin gözü kulağı AKParti İl Başkanlığı seçimlerine çevrildi. 11 Ocak 2015 günü Işıkkent Mahallesi Kapalı Spor Salonu'nda yapılacak olan İl Başkanlığı seçimleri öncesi Milletvekillerinin kanaati ve Genel Merkezin onayı ile mevcut Başkan Zabun ileİl Başkanlığına devam edilmesi kararı alındı. Oldukça aktif olarak çalışan veCumhurbaşkanlığı seçimlerinde İsparta'da, Türkiye ortalaması üzerinde oyalınmasında büyük emeği olan Osman Zabun partisinin kaptanlığına devam edecek.Henüz adaylığı ile ilgili resmi bir açıklaması bulunmayan ancak partim bana negörev verirse yapmaya hazırım şeklinde beyanatı olan Zabun'un Ankara ile de iyi temaslar halinde olduğu herkes tarafından biliniyor.

korkuluk

kukla
20 Aralık 2014 Cumartesi 21:40

üyeler resmen bostan korkuluğu

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAKAN YOK

Hüseyin CEM
20 Aralık 2014 Cumartesi 02:45

Hükümetde ki bakanların çoğu akp mizle alakası yok.Millet vekilliğine aday olunuyor bize soran yok seç.Hükümeti akp miz kuruyor secilen milletvekili değil de bürokratdan bakan oluyorlar bize soran yok.Bari İl - ilçe başkanını seçerken akp üye olanlara sorsunlarya.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Boş laf

Vatandaş
19 Aralık 2014 Cuma 14:35

Osman Beyin konuşmalarını dinleyin, incir çekirdeği dolar mı? İcraatları o kadar bile olamaz. Yazık.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Demokrasi

ISPARTA
19 Aralık 2014 Cuma 11:32

Isparta'mıza yakışmayan olaylar demokrasinin kalesi olan bir il fakat bu demokrasiden yoksun bir parti birde adına seçim diyorlar. sorarım neden hep böyle baskılı tek liste çıkar bu parti, bir arada 2 aday çıkmıştada seçimi iptal edtmiştiler bunlar kendilerinden korkuyorlardamı 2 veya daha fazala adayla seçime gitmiyorlar, birde heryerde konuşurlar partimizde demokrasi vardiye. Neyse hayırlısı olsun memleketimize inşaallah iyi olur.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tabii ki

Buyuk USTA
19 Aralık 2014 Cuma 09:14

Hayırlı olsun Osman Bey.Temennim o dur ki inşaallah ISPARTA mıza yakışan bir başkan,ISPARTA mıza unutulmayacak eserler kazandıran hizmetleriniz olur.A ma ne yazıktır ki şu son günlerde gönül verdiğimiz,saygı duyduğumuz,güvendiğimiz ve oy verdiğimiz insanların bizleri hayal kırıklığına uğrattıklarını,kendi söylediklerine kendilerinin de inanmadıklarını belirtmek ve bildirmek isterim.

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu sefer gözlemciyiz

delege
18 Aralık 2014 Perşembe 23:09

kongrede kesinlikle oy vermiyeceğim ama kimler zabunun adamı ilçe ilçe not edeceğim.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başka

yorum
18 Aralık 2014 Perşembe 22:56

başka adam kalmadı değil mi bu adam yolda yürümeyi bilmiyo bu adam şey bile çekemezz :) yani niyet

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

icraat devri değil vurgun devri

mahsun
18 Aralık 2014 Perşembe 10:37

bence önceleri çalışıp vurgun işine fazla dalamayanlar geçmiş günlerin acısını hayallerindeki vurgunu patlatmak için seçilebilmek için çırpınıyorlar diye düşünüyorum.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık olmuş

ıspartalı
18 Aralık 2014 Perşembe 09:22

Ispartamıza yazık olur. Milletvekillerine sesleniyorum. Ne olur dönün bu hatadan. Zaten en büyük ilçemiz olan Yalvaçıda bozmuş bırakmış, yakında ıspartada bu şekilde karışır.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçekler

realıte
17 Aralık 2014 Çarşamba 19:12

partiye gönul vermiş üyelere sorulmadan netice alınamazzzzhalkın sağ duyusuna güveninnnnnpartiye kaydolanlar bostan korkuluğumuuuuu

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İKİ ŞEÇİM

ISPARTA
17 Aralık 2014 Çarşamba 15:48

İki seçim kaybetmiş her yeri rezil etmiş adamlarla devam ya oy kullanmamak için şehir dışına çıka cam kimsiniz ya

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bundan bir şey olmaz

rsat
17 Aralık 2014 Çarşamba 10:09

size gerçekleri söylüyorum.bu zabundan ısparta ya bir fayda gelmez.ancak kendi egosunu tatmin eder.

34 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

akp ıspartadan tarih olmalı

barbaros32
16 Aralık 2014 Salı 23:46

%50 akp vekili olan Isparta ya artık yok sayılıyor ve vekillerin varlığıda yokluğuda belli değil o yüzden madem öyle muhalefetten vekiller seçerek en azından bu şekilde sesi duyulsun zaten varlıklarından bir şey olmuyor en azından sessiz kukla gibi oturacaklarına vızıldayan muhalefet olsun

39 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

?

gariban
16 Aralık 2014 Salı 23:17

ya başkanım iyisin hoşsun da bu merkez ilçe ne zmn kurtulacak bu 5 kardeşten senden önce seçimi yapılacak bi el atsaydınız şu işe ....

3 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter artık

barbaros32
16 Aralık 2014 Salı 20:34

Isparta 12 yıldır bu sıfatları görmekten bıktı ya arkadaş başka adammı kalmadı il genel meclisindede boştu şimdide boş boş yorum yapıyor yarın vekil oluncada boş vaatlere devam ıspartada zaten %50 ak ye vekil versede köy olmaktan kurtulamadı bari muhalefetten seçelimki en azından bol bol eleştirerek gerekeni yaparlar yoksa akp den seçilen asla hükümet zorda kalmasın diye konuşamıyor örnek meclisin en pasif akp vekili şuankiler diyebilirsiniz

49 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK

AK PARTİLİ
16 Aralık 2014 Salı 20:09

Allah şahidim olsun ki çok üzüldüm.

30 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

iş zabuna kaldıysa

basri
16 Aralık 2014 Salı 17:34

bu durumda ıspartada hasta adam vaziyetinde olan akp 2. zabun dönemiyle hakkı rahmetine kavuşur demektir.cümleten başınız sağ olsun

142 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

akp nın ıspartayı gözden çıkardığının ilanıdır.

nazım
16 Aralık 2014 Salı 17:32

akp ısparta konusunda halkı temsil edeni değil merkezin istediği adayı belirleyecek bir kez daha ıspartayı gözden çıkardığını tescilledi. bu durumda2015 secimlerinde akp zoraki ancak bir milletvekili gözüküyor.

125 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla