visitor analyticsvisitor analytics

BAŞBAKAN DAVUTOĞLU'NDAN

Başbakan Davutoğlu'ndan
19 Temmuz 2015 Pazar 20:08

AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun, partisinin il başkanlarını tek tek arayarak, "seçime hazır olun" talimatı verdiği bildirildi.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Başbakan Davutoğlu, Ramazan Bayramı dolayısıyla AK Parti il başkanlarını telefonla tektek aradı. İl başkanları nezdinde, AK Parti teşkilatının bayramını kutlayan Davutoğlu'nun, illerdeki bayramlaşmalar ve parti çalışmalarına ilişkin bilgi aldığı belirtildi.

Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun görüşmelerde partisinin il başkanlarına, "Biz burada koalisyon görüşmelerini yürütüyoruz, son dakikaya kadar da yürütmeye devam edeceğiz. Ama, siz her an bir seçime gidebilirmiş gibi teyakkuzda olacaksınız. Hem bayramda, hem bayram sonrasında,çalışmalarınıza asla ara vermeyeceksiniz. Sürekli hemşehrilerinizle birlikte olacaksınız" talimatı verdiği kaydedildi.

bekliyoruz

ali
20 Temmuz 2015 Pazartesi 18:40

Adaylar ve il başkanı değişirse seviniriz.

214 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

len yürüüüüüüü

şahin
20 Temmuz 2015 Pazartesi 12:55

inşallah sayın başbakanım erken seçim olurda aziz vatandaşlarımız akp yi seçim sandığının dibine gömer bi daha çıkamaz sizinde seçim diye bi kaygınız olmaz.

60 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

FABRİKA AYARLARI

AK PARTİLİ
20 Temmuz 2015 Pazartesi 11:56

Önce partimiz 2002 ruhuna dönmeli. Sonradan dönmeleri partiden atmalı. Milleti tepeden bakan,küçümseyen, kibirli insanlar uzaklaştırılmalı. Gidin araştırın devlet dairelerine, sendika temsilcileri diğer personeli nasıl bakıyor. Gezin okulları eğitimbirsenli olmayanlar nasıl görülüyor. En hafif kelime DİNGİL. Öğretmenler hakir görülüyor. Önce bunlar düzeltilmeli. Yoksa sonumuz ANAP gibi olacak.

109 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Wallamı

Adammım
20 Temmuz 2015 Pazartesi 01:24

onu bi geç Başbakan..Ispartada kalıbına sığmayanlar var.sen kime diyon.

54 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haydeee

Buralı
20 Temmuz 2015 Pazartesi 01:22

telefonla ulaşabildimiki acaba..Gaf dağında olanlar var da hala

81 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

işci

işci
19 Temmuz 2015 Pazar 23:54

emekli ye 1250 çok bile ben 960 maaş alıyorum 400 ev kirası 70 elek 24 su 150 doğ gaz ikide çocuk var bizde çocuklarla evde tatil yaptık ayın 30 da maaş alıcam yem,n ederim cepde 16.lira var ekmeksiz çok bulgur pilavı yedik

62 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Körmüsünüz

Murat
19 Temmuz 2015 Pazar 23:25

Ispartalı eski adayları istemiyor.

164 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

emeklı
19 Temmuz 2015 Pazar 23:02

sayın başbakanım emeklı madur4 pazar 250 dogalgaz 50 elektirik su 150cocuk okuyor bırde kesıntı allah aşkına31yıl öde 1150 25yıl odeyen 1250 neresınde adalet 15 yıl ödeyende aynı ödemeyene af ödeyen eksık fazla öde eksık al

50 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aman ha

Vatandaş
19 Temmuz 2015 Pazar 22:38

Adaylara dikkat.

105 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla