visitor analyticsvisitor analytics

BAŞBAKAN AHMET DAVUTOĞLU’NDAN ISPARTA’YA ÖZEL İLGİ

BAŞBAKAN AHMET DAVUTOĞLU’NDAN ISPARTA’YA ÖZEL İLGİ
11 Şubat 2015 Çarşamba 16:39

BAŞBAKAN AHMET DAVUTOĞLU’NDAN ISPARTA’YA ÖZEL İLGİ

Isparta’da kamu hizmetlerinde kullanılmak üzere daha önce gelen ödeneklere ek olarak 10 milyon liralık bir ödenek daha gönderildi.

Isparta Süreyya Sadi Bilgiç’in ve   Recep özel'in   girişimleri ile Isparta il özel idaresine,kişi başı nüfus oranlarına göre gönderilen paraya ek olarak, (Melikler Köprüsü,Barla Kalkınma projesi ve Çağrı Merkezi” gibi projelerde kullanılmak üzere) ilaveten Başbakan Prof.Dr. Ahmet Davutoğlu dün akşam verdiği bir talimat ile Isparta’ya 10  milyon liralık daha ödenek ayrıldı.

Isparta Valisi Vahdettin Özkan Yaptığı açıklamada 10 Milyonliralık ek ödeneğin Isparta’ya aktarılmasını sağlayan “Başbakanımız,Hükümetimiz ve TBMM Plan Bütçe Komisyonuna teşekkür ederim dedi.

NE VAR BUNDA

ISPARTALI
12 Şubat 2015 Perşembe 11:58

Diğer illerin haber sitelerine bir bakın. Bu habere yakın pek çok haber var. ''Başbakandan Uşak'a özel ilgi. 20 milyon lira, sayın Başbakan Denizli'ye kıyak 50 milyon lira''. Mardin'e ek ödenek 20 milyon lira. Sayın Başbakan Bayburt'a seviyor 10 milyon lira.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi ordan

ağa
12 Şubat 2015 Perşembe 10:56

öyleki ısparta nın bütün sorunları çözüldü!!!!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne ilgi ne ilgi

lazım değil
12 Şubat 2015 Perşembe 08:20

ondanmı tuhaf milletvekili aday ve beleediye bşk adayları oluyor lütfen doğru dürüst m.vekili seçinki halk sizi seçsin

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ağa

reco
11 Şubat 2015 Çarşamba 21:27

hah hah hah hah hah haaaaaaaaaa:)))))güldürdüler beni ya

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yakınlaştı

yumurta
11 Şubat 2015 Çarşamba 18:51

yumurta bir yere dayandıtık.4 yıldır hep kaybeden ıspartaya bundan sonra bakan bakmayan boşbakan vs ödenek mödenek gelir artık.seçim arefesinde gelen gelir ar

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kişilerin değil halkın Vekili olman gerekirdi.

Ahmet Yücel
11 Şubat 2015 Çarşamba 17:50

seçim arifesine kadar bu üçlü neredeydi acaba . halkın temsilcisi olun kişilerin değil. neymiş efendim ödenek ayrılmış beyler yılda iki bayram var bir ramazan bir kurban demezlermi adama düğün değil seyran değil eniştem beni niye öptü diye . bilmem anlata bildim mi.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla