visitor analyticsvisitor analytics

BAŞARILAR FAHRETTİN BAŞKAN

BAŞARILAR FAHRETTİN BAŞKAN
27 Nisan 2014 Pazar 22:35

AK Parti İl Teşkilatı Güneykent Belediye Başkanı Fahrettin Gözgün’e yeniden başkan seçilmesinden dolayı hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Gerçekleştirilen ziyaretle ilgili konuşan Güneykentin AK Parti’li belediye Başkanı Fahrettin Gözgün, il başkanımızın ve teşkilatımızın bizleri ziyaret etmesi bizleri ziyadesiyle memnun etmiştir. Kendilerine teşekkür ediyorum.”dedi.Gerçekleştirilen ziyarete AK PARTİ İl Teşkilatı, Gönen Teşkilatı İl Genel Meclis Başkanımız Gönen Belediye Başkanımız Il Genel Meclisi üyemiz Isparta Belediye Meclis Üyelerimiz Gönen Belediye Meclis Üyelerimiz ve fotoğraf karesine girememiş Tüm AK Kadroya Teşekkürler. ..

güneykentliii
27 Nisan 2014 Pazar 07:50

ali tütüncü destekledi diyorsun,allah aşkına ali tütüncünün hatırını sayıp oy verecek kaç kişi var?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gülcü güneykentli
27 Nisan 2014 Pazar 01:25

ali tütüncü oğlunu işe katmak için destekledi ali kaya nın amacı ise gelecek dönemde ak parti desteğini alıp kasabaya başkan olmak ama avuçlarını yalayacaklar. her şeyden önce fahrettinin nası seçim kazandığı bu ikilinin yanaşmasından belli ve yakında kokusu çıkar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gülcü güneykentli
27 Nisan 2014 Pazar 01:25

ali tütüncü oğlunu işe katmak için destekledi ali kaya nın amacı ise gelecek dönemde ak parti desteğini alıp kasabaya başkan olmak ama avuçlarını yalayacaklar. her şeyden önce fahrettinin nası seçim kazandığı bu ikilinin yanaşmasından belli ve yakında kokusu çıkar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

güneykentliiii
26 Nisan 2014 Cumartesi 14:35

ali rıza tütüncü ve ali kaya fotorda çıkmışsınız hayrola,akp limi oldunuz.ali kaya daha düne kadar fahrettin basşkanı kötyülüyordun ya şimdi ne oldu.demek ki menfeat mi umuyorsunuz,kardeşler ali kaya ve ali rıza tütüncü sizleri bütün güneykent biliyor.anlaytmaya gerek yok. size fahrettin başkanı yedirtmeyiz.yıprattırtmayız.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

güneykentli
26 Nisan 2014 Cumartesi 08:31

ali kaya ve ali rıza tütüncü ,fahrettin başakanı size yedirtmeyiz.yıpratmanıza izin vermeyiz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

güneykentli
26 Nisan 2014 Cumartesi 08:27

orda ali rıza tütüncüde boy gösteriyor. vay güneykentim ve güneykentlim.acınacak hale düşmeriz inşallah.fahrettin başkan ali kaya ve ali rıza tütüncüyü bizden iyi tanıyordur herhalde.fotoda çıkacam diye uğraşmış,boyuda yetişmemiş.vay güneykentimmmmm

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

güneykentli
26 Nisan 2014 Cumartesi 08:24

ali kaya yine fotolarda ön plana çıkmış,sevgili ali kaya kardeşim sana fahrettin başkanı yedirtrmeyiz.sonuna kadar fahrettin başkanın arkasındayız.senin ne olduğunu ve akrabalarının ne olduğunu amacını tüm herkes biliyor.amacın ne arkadaş.daha düne kadar fahrettini kötüleyen,ben il genel meclisinde fahrettinden çok oy aldım,fahrettin kim oluyor diyen sen değilmiydin,başkasımıydı acaba.eğer sen akpli isin,herkes akplidir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla