visitor analyticsvisitor analytics

BARLA DÜNYA MARKASI OLACAK

BARLA DÜNYA MARKASI OLACAK
13 Ocak 2015 Salı 18:23

AK Parti Isparta Milletvekili Bilgiç, Barla’ya çok önem verdiklerini belirterek, hazırladıkları proje ile “Dünya Markası” yapacaklarını söyledi. 15 milyonluk projenin ilk etabı uygulanmaya başladı ve 3.5 milyon lira geldi

AK Parti Isparta Milletvekili ve Plan – Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç’in “Barla” ile ilgili çalışmaları sürüyor. Isparta Valiliği ile Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın ortaklaşa çalışması ile Barla’nın Dünya markası haline getirileceğini belirten Bilgiç, çalışmaların başladığını ve ilk etapta önemli mesafe alındığını söyledi. Barla’daki çevre düzenlemesinden, konaklamaya, tanıtımdan, restorasyona kadar Barla’nın eksiksiz hale getirileceğini belirten Bilgiç şu bilgileri verdi: “Barla çok önemli bir yer. Özellikle inanç turizmi için milyonlarca insanımızın gönül verdiği bir bölge. Bu nedenle 15 milyonluk bir proje hazırlandı. Bu projenin ilk etabında çalışmalara başlandı. Gerekli ödenekleri de girişimlerimizle gönderiyoruz. Çevre düzenlemesi, sosyal alanlar ile ilgili çalışmalar sürüyor.Proje kapsamında çevre düzenlemesi, restarosyan, konaklama, lokanta, sosyal alanlar ve Barla’nın tanıtımının bulunuyor. Projeyi, çalışmaları ve gerekli ödenekleri yakından takip ediyoruz. Barla’yı Dünya’nın tanıdığı bir Dünya Markası yapacağız. Barla Eylem Planı adını verdiğimiz proje tamamlandığında Barla her açıdan parmakla gösterilen bir merkez olacak.” Isparta’nın ve Türkiye’nin değerlerine sahip çıkması gerektiğini de belirten Milletvekili Bilgiç, kısa süre içinde projenin diğer aşamalarındaki çalışmalarında başlayacağını söyledi. Barla için Aralık ayı içinde 3.5 milyon liralık ödeneğin geldiği öğrenildi.

yazık

namık
02 Şubat 2015 Pazartesi 08:50

said kürdü Türkten ayıran ve zamanında kürt ile başımıza bela olan kişiler ne neden sonuçta baştacı yapılıyor anlamı yok neden bu kadar deger veriliyor orası barla saidi nursun eyaleti değil yatırım o şekilde yapılsın

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş hizmet görsün.

boş işler
26 Ocak 2015 Pazartesi 16:17

barladan şam dağına 12 km dağ yolu açıldı. şimdi de asfalt yapılacak. günde sadece bir kaç araba gidecek. ne yatırım dimi...... 2-3 yıl öncede eski yol kilit parke döşenmişti. 10 trilyona. umarım yetimin hakkı ****arda telef olmaz. yoksa o yolların uçurumu sizi paklar.....

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vaat

fatih
14 Ocak 2015 Çarşamba 12:13

Memleketin heryerine bölünmüş yol yapılmasına rağmen;ISP.-ANT.ve ISP.-KON. yıllarının yapılacağını sayın ulaştırma bakanının yeni vaat etmesi(katliyamğibi kazalardan sonra ve seçim öncesi) hükümetimizin ISPARTA ya önem vermediğinin apaçık kanıtı değilmidir?

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

aslı
14 Ocak 2015 Çarşamba 10:31

ne özelliği var barlanın,said geçti diyemi bütün bunlar çok mu önemlidir said denen şahıs

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

Bojuware 201
14 Ocak 2015 Çarşamba 10:21

Başkasının değeri kankasıydı oldu bugün paralel vs. Senin değer dediğinde halifelik adına ingilizlerle anlaşan indirilen dine uydurulan dinle muhaliftir o ****ik anlarsa.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAYGI

ALPEREN
14 Ocak 2015 Çarşamba 08:01

KİMSE BAŞKASININ DEĞERLERİNE SAYGISIZLIK ETMEYE HAKKI YOKTUR HADDİDE DEĞİLDİR SAYGISICA YORUM YAPAN GEYİKLERE DUYURULUR

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Barlamı Deli

Yargıç
13 Ocak 2015 Salı 18:54

Barla konum özellik nedeniylemi yatırım konusu olacak. Yoksa burdan aklından muzdarip bir deli geçti diyemi yatırım yapılacak. Umarım deli depik konunun dışıdır.

6 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla