visitor analyticsvisitor analytics

BANKASYA ŞUBESİ ÖNÜNDE 6 KİŞİLİK EYLEM

BANKASYA ŞUBESİ ÖNÜNDE 6 KİŞİLİK EYLEM
04 Şubat 2015 Çarşamba 11:35

Bank Asya yönetiminin TMSF'ye devredilmesinden sonra, Isparta'da Cumhuriyet Caddesi'nde bulunan bankanın önünde toplanan 6 kişi kararı protesto etti.

Banka önündeki bekleyiş saatlerce sürdü.

İŞTE O FOTOĞRAFLAR SADECE BOMBA 32 DE 







Eleştiri

Bojuware 201
06 Şubat 2015 Cuma 14:46

AKP kankadan paraleline yapıştırdığı her ithamı öz benliğinde barındıran bir oluşumdur. karşıya hırsız derken kendi hırsız. al birini vur birine cehennemdede birbirinizin kazanına odun taşıyın.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

fuat avni
05 Şubat 2015 Perşembe 17:55

yalancilar ypacagınz habere yazıklar olsun sadece önünde bekleyen 10 sivil polis vardı be 6 kişı için mi beklemşler güldürmeyin!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAKKATEN BU BOMBACI MÜLAYİMİN (ALİ) 'NİN KARIN AĞRISININ SEBEBİ NE?

Hüseyin
05 Şubat 2015 Perşembe 10:44

Bu cemaatle ilgili her konuda içindeki karın ağrısını gurulduyor. Haber falan değil direkt bozuk zihniyetini yansıtıyorAma adamlar seni muhatap almıyorKendi kendine yırtınıp duruyorsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok üzülüyorum.

masum abilerim benim
05 Şubat 2015 Perşembe 00:46

devlet paraları yanlış yerde arıyor. pensilvanyada orda yoksa köpük partisinde eritmiş olabilirler

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne altısı?

Cesur Gabakçı
04 Şubat 2015 Çarşamba 18:00

en az 70 80 kişi vardı...

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi bak

japon mehmet
04 Şubat 2015 Çarşamba 17:37

resme bile düzgün bakamıyosun?iyi bak 6 kişimi?sende haklısın nasıl bakdığın değil önemli olan nasıl gördüğün siz taraflı baktığınız için birde yazıları kapanmışlar....

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

cevaben

ilginç
04 Şubat 2015 Çarşamba 17:13

hayretya yok altı kişi yok yedi kişi... 7 kişi değil 700 bin kişi olsa ne değişcek

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

çal--ma

hasan
04 Şubat 2015 Çarşamba 16:54

bankanın içi boşaltılmışsa,herhalde cemeaat geri ödeyecektir

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BOMBACI ALİ ÇEVİKBAŞ'IN KUYRUK ACISI NERDEN KAYNAKLANIYOR?

Hamdi
04 Şubat 2015 Çarşamba 16:01

Galiba gasteci geçinen Ali Çevikbaş uyduruk sitesinde kompleksini kusuyor. Ali Türkçe Olimpiyatlarında bedava bilet vermedilerdemi bunlarla ilgili her haberde ezikliğini kusuyorsun?Bahse girerim bu Ali aslen Ispartalıda değildir. zorunlu göçlelrle falanmı geldiniz buraya?Bi Ispartalının bu insanlarla bir alıp veremediği olamaz. çünkü onlarda Isartalı. Derdi olan varsada delikanlı gibi kimse muhatap onunla konuşsun.Böyle internet sitesinden iki cümle ile salya akıtmasın

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

çatır

çatır
04 Şubat 2015 Çarşamba 15:52

tebrik ve takdir ve gıpta ediyorum. çatı çatır yeni hesap açılıyor ve çatır çatır para yatırılıyor. para çeken falan da yok. gözlerimle görmesem inanmam.

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sömürücüler

kenan
04 Şubat 2015 Çarşamba 15:52

yazık size orada durduğunuz 1 dakikaya bile yazık.sömürenler sömürsün siz gibiler de orda pankart tutsun necati çankaya ya verseydiniz pankartı iyi tutardı sömürmesini biliyor ya hizmet deyip davamız deyip .....

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

şaşırtıcı

sadan
04 Şubat 2015 Çarşamba 15:33

başka bankalara böyle muamele yapılsa insanlar kuyruk olur parasını çekmek için.. ama şaşırtıcı olan insanlar parasını yatırmak için sırada......

22 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

kalabalık

cemaatçi
04 Şubat 2015 Çarşamba 15:29

Bazıları bankada çok kişi vardı diye yorum yazmışlar. Doğrudur bir çok insan vardı orada. Ama hiç aklınıza geliyor mu orada birikenler para yatırmak veya davalarına sahip çıkmak için mi oradalar yoksa daha önceden yatırdıkları paranın peşine düşüp acaba paracıklarımı nasıl kurtarabilirim diye üşüşen benim gibi saf insanlar mı?Ama onlara sorarsan dava, hizmet. Kardeşim akıllı olalım biraz, kimsenin karnını hizmet ve dava doyurmuyor. Gerçekleri görelim artık.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ANTİ FETO

HIRISTIYANLARI CENNETE SOKAN ZİHNİYETR
04 Şubat 2015 Çarşamba 15:08

BU MİLLETİN YAPTIGI DEMİRKÖPRÜ İMAMHATİP LİSESİNİ VE ARSASINI ALAN PARELEL MAHKEMELER KARAR VERİRİKEN NEREDE İDİNİZ BEEE KİMSENİN GIKI ÇIKMADI BU PARELEL ABİŞLER KADAR OLAMADINIZ YAZIKLAR OLSUN İHL SEVNELER

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KEŞKE ONLAR KADAR DAVAMIZA SAHİP ÇIKSAK

AK PARTİLİ
04 Şubat 2015 Çarşamba 14:24

Ne diyorsun abi sen. Ne 6 kişisi. Bankanın içi dışı adam dolu. Millet kuyruğa geçmiş para yatırıyorlar. Doğru mu yanlış mı bilemem ama davalarına nasıl sahip çıkıyorlar. Ak Parti iktidardan bi gitsin hele kimler kalıyor. Kimler kalır biliyonuz mu. Hani şimdi yönetime alınmayan,İlk kurucular var ya onlar ve bir avuç dava adamı kalır. İnşallah sonumuz ANAP gibi olmaz. Ama durum onu gösteriyor. son 5 bürokrat atamasına bir bakın. Partiyle ilgisi var mı. O zaman ne demek istediğimizi anlarsınız.

25 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

6 kişilik

ıspartalı
04 Şubat 2015 Çarşamba 14:01

demek ki eti budu 6 kişilik miş ?

7 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

7 kişi

selim 07
04 Şubat 2015 Çarşamba 13:43

Görüntülerde 7 kişi var.Haksızlık yapmayın Paralelcanlara.

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÖRÜLMEMİŞ OLAY!

ceha
04 Şubat 2015 Çarşamba 13:27

7 kişi la hacı

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde

Zeki
04 Şubat 2015 Çarşamba 13:08

Hasan ibicioğlu ve numan tamer nerede asıl onların orda olması lazım

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kiralanmak.

tmer
04 Şubat 2015 Çarşamba 12:58

beynini kiraya .başkasının gözüyle hayata bakarsan . doğal sonuç bu.ne beklersin

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SON GÜLEN MİLLET OLACAK

MRT
04 Şubat 2015 Çarşamba 12:55

YAZIK. BU İNSANLARIN ELLERİNE TUTUŞTURULAN PANKARTLAR BİLE TEK ELDEN YAZILIP DAĞITILDIĞI NASIL DA BELLİ OLUYOR. SİZİN HAVARİNİZ SAHTE EVRAKLARLA ELDE ETTİĞİ SÖZDE İMAM MAAŞIYLA AMERİKA'DA YAŞARKEN SİZ HALA KİMİ SAVUNUYORSUNUZ. İSRAİL'İN ŞAKİRTİNİ SAVUNMAYI BIRAKIN

14 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

GERÇEK HABER

DOĞRUCU DAVUT
04 Şubat 2015 Çarşamba 12:12

Ben asla cemaatçi değilim olmam da. Ancak 6 kişi eylem yaptı haberi de yanlış. Geçerken gördüm en az 200 kişi vardı orada. Adamların yaptığı doğru mu yanlış mı bilemem ama davalarına ne kadar bağlılar. Bizimkiler olsak nerede güç onun yanında yer alırız. Ak Parti bi gitsin hele çil yavrusu gibi dağılırlar hem partiden hem memursenden

25 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

yıjokş

ftyuı
04 Şubat 2015 Çarşamba 11:57

biz bitmeden cemaat bitmez kimse boşuna uğraşmasın !!!

14 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla