visitor analyticsvisitor analytics

BAKIR İDDİALI KONUŞTU

Bakır iddialı konuştu
02 Nisan 2015 Perşembe 12:32

CHP'nin ön seçiminden birinci sırada çıkan İrfan Bakır,İl örgütüne yaptığı ziyaretinde iddialı konuştu.

Isparta'da birinci parti olacaklarını ileri süren Bakır,"Benim hedefim Isparta'dan 3 milletvekili çıkarmak.Bu imkansızdeğil.Göreceksiniz güzel şeyler olacak."dedi.CHP'nin pazar günü 18 adayadayı ile gerçekleştirdiği ön seçimden birinci sırada çıkan İrfanBakır,partisinin İl örgütüne dün teşekkür ziyaretinde bulundu.Başarılı bir önseçim yaşandığını belirten Bakır,emeği geçen herkese teşekkür etti.

3 VEKİL ÇIKARMAK İMKANSIZ DEĞİL
Isparta'da birinci parti olacaklarını ileri süren İrfan Bakır,"Benimhedefim Isparta'dan 3 milletvekili çıkarmak.Bu imkansız değil.Göreceksiniz güzel şeyler olacak."dedi.

7 HAZİRANA ODAKLANACAĞIZ
İl Başkanı Senayi Demirkol ise Bakır'ı tebrik ederek "Ön seçimi başarılıbir şekilde tamamladık.Isparta kendi listesinin oluşturdu.Bundan sonra sistemlibir çalışma ile 7 Haziran seçimlerine odaklanacağız" şeklinde konuştu.

ISPARTA'NIN SEÇİM SONUCU ÇOK FARKLIDIR

ISPARTALI KAZANSIN
02 Nisan 2015 Perşembe 23:02

SON YILLARDA NEREDEYSE TÜRKİYE GENELİ SONUCA ÇOK YAKIN BİR SONUÇ ÇIKARIYORUZ. ISPARTALI'NIN TÜRKİYE GÜNDEMİNİ İYİ TAKİP ETTİĞİNİ VE ÇOK İNCE VE DOĞRU TAHLİLLER YAPABİLDİĞİNİ GÖREBİLİYORUZ. ISPARTALI ŞIMARANI SEVMEZ. ŞİMDİDEN TÜM PARTİLERİMİZİN ADAYLARINA BAŞARILAR DİLİYORUM.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta uyandı

bilir kişi
02 Nisan 2015 Perşembe 22:39

1 tane bile çımmyacak busefer ıspartadan chp, Isparta artık gözünü açtı vatandaşlar..

0 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEKİM BAYRAM AK PARTİDEN 2 SIRA OLURSA İŞİN ZOR

ISPARTANIN SESİ
02 Nisan 2015 Perşembe 20:13

MEVCUT VEKİLLER VE H. KEMAL, SAİT DİLEK AYBATILI KONURSA 2 KESİN ÇIKAR CHP DEN 1 DE SUAT KOLUKIRIK 2. TEKİN BAYRAM 3. TAHİR ALAN OLSUN 4 . SIRADA İSMAİL ÖZDEMİR OLSUN BAKIN 3 VEKİL AK PARTİNİN KESİN 4 Ü ZORLAR AKSİ HALDE MEVCUTLARLA AK PARTİ 1 VEKİL ÇIKACAK HALKA SORUN ARAŞTIRIN GERÇEK SONUÇ BUDUR. AK PARTİ ALLAH AŞKINA HATA YAPMA. HATA BELEDİYEYİ KAYBETTİRDİ BU SEFER VAHİM SONUÇ OLUR

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

2 vekil chp li ali ye

Tabi tabi
02 Nisan 2015 Perşembe 20:05

Tabi tabi. Zeki Müren de bizi görecekmi?

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla