visitor analyticsvisitor analytics

BAKANDAN JET HIZIYLA İMZA!

BAKANDAN JET HIZIYLA İMZA!
16 Aralık 2016 Cuma 11:04

BAKANDAN JET HIZIYLA İMZA!

Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu Isparta için “OLUR” dedi.Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu’nun talimatlarıyla Gelendost Yeşilköy Göleti ve Sulaması projesi için kamulaştırma işlemlerine başlanıyor. Gelendost Yeşilköy Göleti ve Sulaması’nın kamulaştırma işlemlerinin yapılabilmesi için gerekli kamu yararı kararı için düzenlenen olur, Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu tarafından yıldırım hızıyla imzalandı.

Bakan Prof. Dr. Veysel Eroğlu tarafından kamulaştırma yapılabilmesi için olur verilen Gelendost Yeşilköy Göleti ve Sulaması’nın hizmete açılması ile 3.320 dekar araziye su temin edilecek.

Isparta Vizyonu

Dışarıdan Isparta
17 Aralık 2016 Cumartesi 13:20

Yakın bir zamanda memleketim Isparta dan göçerek farklı bir memlekete gittim. Ancak memleketimdeki gelişmeleri yakından izlemeye devam ediyorum arasıra. Tabiatın gereği güzel şeylerde oluyor kötü şeylerde ancak şehrin ciddi bir vizyon sorunu var?Eğer bir şehir hala 100 km lik Antalya yolunu vizyon yapıyorsa, eğer şehir hala düşük gelir düzeyindeki iş modellerini (tarımı, gülü, elmayı, hayvancılığı)vizyon yapıyorsa kusura bakmayın Isparta küçük ve fakir bir şehir olarak anılmaya devam edecektir.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta & Antalya DUBLE Yolu

Aslı YEŞİLDERE
17 Aralık 2016 Cumartesi 00:05

Isparta - Antalya Duble Yolu yılan ****sine döndü. Elektrik Hırsızı Doğu İllerinin birçoğunun çevre illerle Duble Yolları yıllar öncesinde tamamlanmasına rağmen ISPARTA'mız adeta cezalandırılmakta, duble olmayan Isparta-Antalya yolu yüzünden her yıl yüzlerce kaza olmakta onlarca vatandaşımız hayatını kaybetmektedir. Isparta ile Antalya arasına DUBLE Yolunu en geç 2017 sonunda kullanmak istiyoruz...

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Karabel yolu

Objektif
16 Aralık 2016 Cuma 14:13

Sayın bakandan Uluborlu'nun İleydağı köyü ile Dinar'ın Ergenli köyü arasındaki, Karabel yolu içinde bir girişim bekliyoruz. Hadi bakanım birde şu işe olur ver.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gürbüz Aslan
16 Aralık 2016 Cuma 13:37

Bakanımıza çok çok teşekkür ederiz.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeşilköy Gölet ve Sulaması

Yolcu
16 Aralık 2016 Cuma 12:11

Sayın Bakanımız' dan ALLAH razi olsun, Köyümüz için Hayırlara vesile olur İnşaallah.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla