visitor analyticsvisitor analytics

BAKANA DOSYA SUNDU

BAKANA DOSYA SUNDU
11 Ocak 2015 Pazar 20:11

AK PARTİ'nin 5. Olağan Genel Kongresine katılan Ulaştırma, Denizlicilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan ile Şoförler Odası Başkanı Ahmet Tural uzun süre görüştü. Esnafın sorunları başta olmak üzere bir çok konu ile ilgili Bakan Elvan'a dosya sunan Başkan Tural, taşımacılık sorunlarını içeren ayrı bir dosya sundu.

Şoförler Odası Başkanı Ahmet Tural, AK Parti'nin 5. Olağan Genel Kurulu'na katılan Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan ile görüştü. Başkan Tural, Bakan Elvan'a 2 ayrı dosya sundu. Esnafın sorunları ve taşımacılık ile ilgili dosya sunan Başkan Tural yaptığı açıklamada; "Sayın bakanımıza hazırladığımız sorunlar içeren dosyamızı sunduk. Bakan Elvan takipçisi olacağını söyledi" diye konuştu  

ADAM GİBİ ADAMDI

ALİ DEMİRCİ
12 Ocak 2015 Pazartesi 16:57

AYBATILI olmasa bunların hiçbirisi piyasada bile gezemez kimse ısparta da sayın AYBATILI NIN TIRNAĞI OLAMAZ BÜROKRATLAR DAHİL VEKİLLER DAHİL PARTİ BAŞKANLARI DAHİL

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tural'ı Ankara'da görmek istiyoruz.

Isparta
12 Ocak 2015 Pazartesi 14:26

Isparta'da çoğu oda başkanının hayalini kurduğu veya başarmak istediklerini sayın tural tek tek gerçekleştirdi fakat Tural'ın bu kadar azminin veya başarını daha yüksek makamlarda ve mevkilerde ısparta'ya daha çok faydalı olabilmesi için bir adımAtması gerekiyor. Bu sayın Tural en yakın sürede bekliyoruz.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADAM GİBİ ADAM

ÖZ
12 Ocak 2015 Pazartesi 12:22

AHMET TURAL BAŞKANIM ADAM GİBİ ADAM.KAZANMIŞ OLDUĞU MAKAMLARIN HAKKINI TAM ANLAMIYLA VERİYOR. ÜYELERİNİN HER ZAMAN YANINDA ISPARTANIN GURURU.BELEDİYE BAŞKANLIĞIDA YAKIŞIR, MİLLET VEKİLLİĞİDE YAKIŞIR ÇÜNKÜ AHMET TURAL HİZMET ADAMI.

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla