visitor analyticsvisitor analytics

BAKAN ZEYBEKÇİ, KEÇİBORLU'DA

BAKAN ZEYBEKÇİ, KEÇİBORLU'DA
23 Kasım 2014 Pazar 15:28

BAKAN ZEYBEKÇİ, KEÇİBORLU'DA

Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekçi, partisinin ilçe kongresine katılmak üzere Keçiborlu'ya geldi. AK Parti, ilçe kongrelerine devam ediyor. Dün Uluborlu'da gerçekleştirilen kongre süreci bugün Keçiborlu ile devam etti. Keçiborlu ilçe Teşkilatının 5. olağan genel kurulunun bir de sürpriz ziyaretçisi vardı.Ekonomi Bakanaı Nihat Zeybekçi, Keçiborlu'ya gelerek ilçe kongresine katıldı.Burada partililere seslenen Bakan Zeybekçi daha sonra ilçeden ayrıldı. 


FOTO GALERİ İÇİN TIKLAYIN 

bu kadar belli etme

teşkilat
27 Kasım 2014 Perşembe 11:16

ya bu mustafa dinçer cokmu üzdü sizi.bir bir sayıyo bize bunları kimin yazdığını sayın teşkilatçı.adam osan teşkilat adı altında böyle saçmalamazsın ve mustafanın öyle derdi olsamillet vekili recep özel cagırdıgında giderdi danışmanlığına..güldürmeyin kendinize

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

teskilat

Sofor
24 Kasım 2014 Pazartesi 19:48

Hazurun listesindeki 412 delegeden 250 imza var diyen Şoför arkadaş, nerede geri kalan 162 delege? Daha 8 ayda bu kadar adamı kusturdugunuze göre 2 sene sonra ne olur tahmin bile edemiyorum. Vekil danışmanı olacağım diye gezerken dikkat et de Keciborlu samari yeme.t et de

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kupon Arazi sebebiyle

KUPON ARAZi
24 Kasım 2014 Pazartesi 18:51

Soru: Bakan niye Keciborluya geldi de digger ilcelere gitmedi?Cevap: Keciborluya sivil havacilik ussu ve hizli tren gelecegi icin o bolgedeki kupon arazilerin parsellenmesi gerek. Bunun icin sayin CB ve ekonomi bakani ZB konuyla yakindan ilgilenmekte. Keciborlu ilce baskanina tavsiyem sayin CB ne derse onu yapsin KUPON ARAZILER konusunda, yoksa telefondaki yiyecegi zilgittan sonar hungur hungur aglar!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşkilat isimli şahısa

akpartili
24 Kasım 2014 Pazartesi 11:18

salondaki sabit oturaklar bir sırada 20 koltuk var ve 21 sıra var dolayısıyla salonun kapasitesi 250 değil 420 kişi. diger salondan gelen sandalyeler hariç. seçim kurulu yetkilisi elindeki hazurun listesindeki 412 delegeden 245 imza var.50 kişi olsa çoğunluk saglanamdığından kongre olmaz.düğünlere gittiğinde başka yerlere bakacağına koltukları iyi say..

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEŞKİLATA

KEÇİBORLULU
24 Kasım 2014 Pazartesi 10:14

AYAKKABI KUTUSU TAM DOLUYDU AMA O ZAMAN HİÇ SESİNİZ ÇIKMADIY DI.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşkilat

Keçiborlu'lu
23 Kasım 2014 Pazar 23:54

Kongrenin yapıldığı salonun kapasitesi 250. Katılan sayısı 170. Isparta ve çevre ilçelerden, bakan geliyor diye katılanların sayısı 120. Sonuç, Keçiborlu'dan katılım 50 kişi. Sayın Başkan,köşke çıktıktan sonra ayakların iyice yere basmaz oldu, artık tanımakta zorlanıyor insanlar seni. Seçim öncesi söz verdiklerin bile başladılar dedikoduya. Sen iyisi mi, eski Yusuf ol ve insanlar peşinden gelsin yoksa bu gazla gideceğin yer Turgut Hoca'nın yanı olacak.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bencede

hakan
23 Kasım 2014 Pazar 22:03

Benim tahminimde birgün öncesi cazeir ziyaretinde bakan cumhurbaşkanı ile beraberdi. kesinlikle erdoganin bilgisi vardı.Bakanın kongreye katılması cok iyi.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla