visitor analyticsvisitor analytics

BAKAN EROĞLU ISPARTA'DA YARALILARI ZİYARET ETTİ

BAKAN EROĞLU ISPARTA'DA YARALILARI ZİYARET ETTİ
15 Eylül 2014 Pazartesi 01:38

BAKAN EROĞLU ISPARTA'DA YARALILARI ZİYARET ETTİ

 

Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, otobüs kazasının  ardından Isparta'da tedavi gören yaralıları hastanelerde ziyaret etti. 

 

ORMAN ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, 13 berber ve kuaförün yaşamını yitirdiği otobüs kazasından yaralı olarak kurtulanları Isparta'daki hastanelerde de ziyaret etti. İlk olarak Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesine geçen Bakan Eroğlu, Göğüs Cerrahisi Yoğun Bakım Ünitesinde tedavi gören Soner Gündüz'ü ameliyathane önlüğü giyerek ziyaret etti. Ardından Isparta Devlet Hastanesine geçen Bakan Veysel Eroğlu burada da yaralılar Mustafa Özcan, Mustafa Akyel, Adem Bozkuş ve İsmet Bozkuş'u ziyaret edip acil şifa dileklerinde bulundu.

Sayın Bakanım Paralelcilere dikkat

Apple Juice (Suç ve Ceza)
15 Eylül 2014 Pazartesi 19:36

Sürülmüş gibi görünen, fakat istediği yere yerleştirilen eski Bilgi İşlem Uzmanı V..i Ç....I Paralel yapı’nın hangi pis işlerini yürütmüştür? Öğrenci işleri de dahil olmak üzere yetkisi olmadığı halde Üniversitenin tüm server’larında cirit atan uzman kişi memur olduğu halde özel sektöre nasıl iş yapmaktadır? Üniversiteye iş yapan bir firma tüm masraflarını karşılayıp uzman kişiyi Dubaiye kaç kere, neden göndermiştir? Paralel yapıya mensup öğrencilere ne gibi avantajlar sunmuştur? Hocaların özel

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kalite anlayışı

Bojuware 201
15 Eylül 2014 Pazartesi 11:31

Eroğlu kalitesini onaylıyan kalite anlayışın pörfek seninkide o noktadadır. Yani 40 milyon 20 milyona andaval makarnacı derken bu kaliteyi kastetdi. Helal size

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Insanlık

Bakan
15 Eylül 2014 Pazartesi 09:56

Bakanımız, gerek hemşehrileri olması sebebiyle gerekse insaniyet adına geçmiş olsun ziyaretine geliyor ve gitmesi gereken daha 3 tane hastane varken, vitrinde olmak için yırtınan sözüm ona "Isparta sevdalısı" grup, el öpme yarışında. Bakanın derdi yaralıları ziyaret etmek, bizimkilerin de bakanla poz verebilmek. Dertleri, yaklaşan seçimde listelerde yer kapabilmek. Bu yüzden bir adım bile ileri gidemiyoruz ya.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şart

qwerty
14 Eylül 2014 Pazar 23:40

Seçim geliyor.Bu görüntüler değişecek inşallah. Daha kaliteli yöneticilerimiz olacak inşallah. Veysel Eroğlu hariç.O zaten kaliteli.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla