visitor analyticsvisitor analytics

BAKAN EROĞLU ÇİÇEKLERLE KARŞILANDI

BAKAN EROĞLU ÇİÇEKLERLE KARŞILANDI
10 Şubat 2017 Cuma 16:18

BAKAN EROĞLU ÇİÇEKLERLE KARŞILANDI

Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, Isparta Belediyesi'ni ziyaret etti. Başkan Yusuf Ziya Günaydın ziyarete şunları söyledi. Çeşitli temel atma ve açılış törenleri için ilimize gelen Orman ve Su İşleri Bakanı Sayın Veysel Eroğlu Isparta Belediyesini  ziyaret ederek onurlandırdı. Başta Sayın Bakanımızla olmak üzere bizleri ziyaret eden; TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Isparta Milletvekilimiz Sayın Süreyya Sadi Bilgiç, Isparta Valimiz Sayın Şehmus Günaydın, AK Parti Isparta Milletvekili Sayın Sait Yüce, AK Parti Burdur Milletvekili Sayın Reşat Petek, AK Parti Isparta İl Başkanı Sayın Osman Zabun, MHP İl Başkanımız Sayın İsa Yalçın ve heyetlere teşekkür ediyorum. dedi 









Üzgün vatandaş
13 Şubat 2017 Pazartesi 23:20

afyona yapılanın yarısı yapılsa. şehirler arası yolu duble olmayan tek il isparta olmasa, bir kere bile kalkınma için listeye alınsa. Allah aşkına antalya yolu yapılsa. 15 yılda dereboğaz yapılsa. vizyon için projeler konuşulsa.. lütfen büyükler bakın artık ispartaya lafla sözle değil icraat ile gelin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Savlı
11 Şubat 2017 Cumartesi 12:37

Sayın Bakanım Sav yolundaki atık k****ı sorununu çözün

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAKANIM İNANMA BUNLARA
10 Şubat 2017 Cuma 23:40

BAKANIM İNANMA BUNLARA, BUNLARIN BİRİ KUMARBAZ, BİRİ MAAİLE YOLDUZ, BİRİ NE ŞİŞ YANSIN NE KEBAP DERDİNDE.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta

gül
10 Şubat 2017 Cuma 13:29

bunlar utanmadan giderler yusudu beledıye baskanı adayıda yaparlar ak partıden...

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

daha düme kadar neler neler dnirken :)

demediğini bırakma sonra çay iç iyi valla:)
10 Şubat 2017 Cuma 12:02

neyse a-da-let :) istiyoruz nokta

3 Beğendim
3 Beğenmedim