17 Ağustos 2017 Perşembe 20:43

BAKAN ÇELİK ÇOK SERT AÇIKLAMA YAPTI

BAKAN ÇELİK ÇOK SERT AÇIKLAMA YAPTI
23 Ocak 2015 Cuma 20:28

MHP Isparta Milletvekili Nevzat Korkmaz, dün SDÜ'deki taşeron işçilerinin sorunlarını TBMM'de dile getirmişti. Korkmaz, bu konuda Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik ile görüştüğünü belirterek, şu açıklamayı yaptı:

"SDÜ'de görev yapan taşeron işçiler ile ilgili Meclistedillendirdiğim sorun hakkında Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Sayın FARUKÇELİK ile, bugün öğleden sonra bir telefon görüşmesi yaptım.

Kendisi konuyu Pazartesi günü Bakanlar Kurulu gündeminegetireceğini ve Bakanlar Kurulundan acilen düzenleyici işlem tesis etmesiniisteyeceğini aksi takdirde talebim doğrultusunda, kurumlara “bizimtalimatlarımızı bekleyin, işlem yapmayın” diye yazı göndereceğini beyanetmiştir.

Bu sorunun tarafımdan takip edildiğini İşçi Kardeşleriminbilmesini rica ediyor, saygılarımı sunuyorum." 

siz her şeyi düşünürsünüz

çalışan işci
25 Ocak 2015 Pazar 14:38

sayın millet vekili masa başındaki torpilli ve altlarında son model taksileri olanları düşündüğün kadar akşama kadar af buyurun eşek gibi çalışan biz esas iş yapan işcileride bir düşünün.onlar size oy vermez.verseler zaten bu halde olmazsınız.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞİRKET-MEMUR

ADEM
25 Ocak 2015 Pazar 12:45

Sayın bakanım biz şirkette yıllarca çalışıp asıl işi yapıyoruz ama birileri geliyor 1 yıl şirketten çalışıp birden memur oluyor,bu nasıl bir çelişki son dönemde memur yapılan şirket işcilerinide bir denetleseniz neye göre alınmışlar.Bizde ne eksiklik varda,onlarda ne fazlalık var merak ediyorum.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

işci

çalışan
25 Ocak 2015 Pazar 11:51

Sayın bakanım biz şirkette yıllarca çalışıp asıl işi yapıyoruz ama birileri geliyor 1 yıl şirketten çalışıp birden memur oluyor,bu nasıl bir çelişki son dönemde memur yapılan şirket işcilerinide bir denetleseniz neye göre alınmışlar.Bizde ne eksiklik varda,onlarda ne fazlalık var merak ediyorum.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla