visitor analyticsvisitor analytics

BAKA'DA 3 KİŞİ İHRAÇ EDİLDİ

BAKA'DA 3 KİŞİ İHRAÇ EDİLDİ
01 Kasım 2016 Salı 19:12

BAKA'DA 3 KİŞİ İHRAÇ EDİLDİ

ISPARTA’DA Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı’nda görevli 3 kişinin görevine son verildi.

Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı (BAKA) Yönetim Kurulu tarafından karar doğrultusunda 3 kişi ihraç edildi. 

Isparta BAKA’da görevli M.P. ile birlikte Antalya ve Burdurda çalışan 2 kişinin daha görevine son verildi. 

 

Bakıyorum da seviniyorsunuz

insan evladı
03 Kasım 2016 Perşembe 11:53

Boşuna sevinmeyin veya arkasından atıp durmayın bu adamların fetöyle alakaları yok iki gün sonra göreve geri başladıklarında ne cevap vereceksiniz bu adamlara. Ben bizzat Fatih Gökboyunla, Mehmet Pehlivanı tanıyorum ne alakaları var fetö itleriyle, onlara selam bile vermezler, Çekemeyen biri şikayet etmiş onun ağzıyla görevden almışlar elbette sapla saman ayrılacak, fazla konuşmayında kul hakkına girmeyin bari.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Umut
02 Kasım 2016 Çarşamba 23:40

Ava giderken avlanmak diye buna denir. Tam isabet olmuş! Diğer omurgasızada yakında sıra gelir inşallah.

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatansever
02 Kasım 2016 Çarşamba 21:31

Yazik gerçekten çok yazık. M.P Nin bu iğrenç fetöcülerle uzaktan yakından alakası yoktur.Sapla samanı karıştırmayın lütfen. Allah in adaleti er yada geç tecelli edecektir....

7 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Anlayana

Özgürlükçü
02 Kasım 2016 Çarşamba 20:56

"Hayatta hiçbir zaman yalpalanmayacaksın, düşüncelerinde bir ileri bir geri adımlar atmayacaksın. Her dönemim adamı değil, her dönem adam olacaksın!" demiş birisi. Şimdi her dönemim adamı olanlara ucu dokununca birilerinin viyak viyak sesleri çıkmaya başlamış. Ee kuyruk acısı zor be hacı! Hele ava giderken avlanmak daha da bir zor olsa gerek..

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Huuuuu
02 Kasım 2016 Çarşamba 16:21

Sap saman karismasın ismiyle yazdığım yorumu neden yayinlamiyorsunuz

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Elbet akla kara belli olacak

şakir
02 Kasım 2016 Çarşamba 14:54

Fatih gökboyunla, Mehmet Pehlivanı tanıyorum zerre fetöyle alakası yok. Tek bildiğim Nur talebesi oldukları. Risalei Nur meşveret cemaatine gidip geliyorlar. O cemaatte başından sonuna kadar hükümetin arkasında.

14 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık olmuş

ıspartalı
02 Kasım 2016 Çarşamba 08:59

Isparta dan ihraç edilen m.p. Meh... Peh... ise yazık olmuş paralelle uzaktan yakından alakası yok.

10 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

Son durum Ne?

Hakan
02 Kasım 2016 Çarşamba 00:22

BAKA da Mevcut Tutuklulara ne oldu. Onlarla ilgili hiç haber yok. Yoksa aklandılar mı? İhraç edildiler mi? Eş dost akraba bağlantıları araştırıldı mı? Haber takibinizi ve devamını bekliyoruz.

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla