visitor analyticsvisitor analytics

BAHÇELİ’NİN ARKASINDAYIZ

Bahçeli’nin arkasındayız
03 Kasım 2015 Salı 00:42

MHP İl Başkanı Yalçın, seçim sonucunu değerlendirdi.

1 Kasım seçimlerinin ardından MHP kanadından ilk açıklama İl Başkanı İsa Yalçın’dan geldi. Seçim sonucunu anlamakta güçlük çektiklerini söyleyen MHP İl Başkanı İsa Yalçın, partisinin Genel Başkanı Devlet Bahçeli’ye yönelik istifa çağrılarına ise “arkasındayız” diyerek yanıt verdi.


 

politik cevap verme

politikj
03 Kasım 2015 Salı 14:10

seçim sonucunu anlamada güçlük çekiyorsan, idrak kabiliyetin az, lütfen istifa et,

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

.
03 Kasım 2015 Salı 13:56

ben 38 yaşındayım bu yaşıma kadar bahçeliyi ne tek başına iktidarda nede başbakanlık koltugunda gördüm eger bahçeli benden çok yaşarsa allahda bana uzun ömür verir 90 yaşına kadar yaşarsam yinede onu o makamda göremeyecegim bana öyle geliyor.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

su parası

ıspartalı
03 Kasım 2015 Salı 12:05

sayın bomba32 çalışanları, Yusuf ziyanın su paralarından aldığı vergileri haber yapın lütfen. vatandaş uyuyor kimse farkında değil aldığı vergilerin.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

bak bi
03 Kasım 2015 Salı 11:26

kardeşim sen uyuyormusun,siz nasıl politikacısnız hiç mi olanları göremüyorsunuz.siz arkasında durun karşısına birileri elbet çıkacak.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başka seçeneğinmi var.

başka seçeneğinmi var.
03 Kasım 2015 Salı 10:11

seçim süresince yan gelip yattınız. çaışmadınız. sizleri sokakta göremedik maalesef. ne il başkanını ne ocak başkanını. ocak başkanı zaten belediyeden aldığı kafeyi işletmekle meşguldü. eskisi bahçeli gelince jipin kapısında ona ****luk ederek göze girme çabasındaydı.eğer MHP başarılı olsaydı meydanlara çıkıp sahiplenecektiniz. sanki başka seçeneği varmış gibi. bahçeli varsa sende varsın. aslında kendisini düşünüyor. eğer onurlu bir duruş sergileyecekseniz bahçelide sende istifa etmelisiniz.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak Partili

Bahçeli
03 Kasım 2015 Salı 10:05

Arkasında durmayın bence. Altında kalırsınız. Bahçeli kesinlikle Ak Partili. Ak Partiye en büyük desteği Bahçeli ve saz ekibi sayesinde MHP vermiştir. 1.7 milyon oy. Ak Partinin isteyip te bulamadığını Bahçeli seve seve verdi. Bahçelinin verdiği oy pusulasını görmek isterdim.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aymaz

Ülkücü
03 Kasım 2015 Salı 09:54

Sadece Bahçeli değil sen de istifa edeceksin. Tabi ondan yemleniyorsun, burada adam yerine konuyorsun. Sizin yüzünüzden Milliyetçi Hareket Isparta'da bir milim bile ilerlemiyor. Artık defolun gidin. Bahçeli asıl 2002 de gittiğinde tükürdüğünü yalamasaydı şu anda memleket bu halde olmazdı. Sizin gibiler de layık olduğu yere giderdi.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KARDEŞİM

NERDESİN
03 Kasım 2015 Salı 09:08

SEÇİMDEN ÖNCE ÇOĞU MHP Lİ ARKADAŞLAR SIKI DURUN MHP YÜZDE 70 LE İKTİDAR OLACAK DİYORLARDI....SEÇİM BİTTİ.ORTADA YOK BU KARDEŞLERİM.BİDE BIRAKIN YÜZDE YETMİŞİ EN SON PARTİ OLDULAR..

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BEE

VAYY
03 Kasım 2015 Salı 09:00

RÜYAMDA GÖRSEN İNANMAZDIM.MHP NİN MECLİSTE ENN SON PARTİ OLACAĞINA..VE BİRDE HDP NİN BİLE ALTINDA ÇOK ÜZÜCÜ..ALLAH SABIR VERSİN MHP YÖNETİCİLERİNE VE MHP LİLERE..

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ülkücü

Mhp
03 Kasım 2015 Salı 08:57

Sizin arkanızda kim varki sen arka olsan hareketin önünü açın ve gidin.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SÖYLEYECEK SÖZÜM YOK

MART SALİ
03 Kasım 2015 Salı 08:56

BEN ŞAHSEN BİR MHP Lİ OLARAK 1 KASIM SEÇİMLERİN DE MHP NİN ALDIĞI YÜZDE 11 SONUÇ EĞER BÖYLE BAŞARI GİBİ GÖRÜNÜYORSA VE BU SEÇİMDEN MHP OLARAK BİR DERS ÇIKARILMIYORSA SÖYLEYECEK SÖZ YOK DİYORUM..

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçim

sengetli
03 Kasım 2015 Salı 08:21

bu demektirki o zaman sn.yalçın mhp baraj altında kalacaktır.bahçeli gitsin meral akşener gelsin.tek çare budur.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla