visitor analyticsvisitor analytics

BACANAĞIM AMA OY VERMEYECEĞİM

Bacanağım ama oy vermeyeceğim
19 Haziran 2014 Perşembe 22:15

Sosyolog AK Partili Doç. Dr. Suat Kolukırık, Ekmeleddin İhsanoğlu ile 'bacanak' olduğuna dikkat çekerek "ama benim desteğim sayın Başbakanımıza" dedi.

CHP ve MHP'nin desteklediği Çatı Aday Ekmeleddin İhsanoğlu'nun cumhurbaşkanlığı adaylığına ilişkin değerlendirmeler devam ediyor. Kendisinin de Şarkikaraağaç'tan evli olduğunun altını çizen Suat Kolukınk, "Ekmeleddin bey benim bacanağım. Ben de Şarkikaraağaç'tan evliyim, o da. Ama benim oyum ve desteğim Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan'a" dedi.

2011 seçimlerinde AK Parti'den Milletvekili adayı olan Doç. Dr. Suat Kolukınk, İhsanoğlu'nun partisinin tabanından oy almasının mükün olmadığını iddia etti. Kolukınk, şu açıklamalarda bulundu:

TANINIRLIK ÇOK ÖNEMLİ

Cumhurbaşkanlığı konusuna ve adaylara karar verecek olan sandıktır, halktır. Ekmeleddin İhsanoğlu'nun akademisyen olması, bilim adamı olmasının dışında kamuoyundaki tanınırlığının algı yönetiminde önemli olacağını düşünüyorum. Seçim sonucunda sandıktan ne çıkar bunu şu an göremeyiz. AK Parti adayını açıkladıktan sonra süreç daha belirgin hale gelecektir.

AK PARTİDEN OY ALMAK İÇİN TERCİH EDİLMİŞ BİR ADAY

Muhalefetin oy oranına baktığımızda yüzde 45 karşılığı var. AK Parti'den ol alabilmek için özelliği olan, kodlan olan adayın belirlendiğini söylemek mümkün değil. AK Parti tabanından oy alabileceğini düşenerek yapılmış bir tercih. Şahsi görüşüm AK Parti tabanından oy alamaz. Eğer herhangi bir terslik olmazsa başbakanımızın ilk turda cumhurbaşkanı seçileceğini, yaklaşık yüzde 60 oy alacağını tahmin ediyorum. AK Parti'yi bölemez. Tayyip beyin cumhurbaşkanlığı için doğru bir aday olduğunu düşünüyorum. Herşeyin bir ilki var. Ama konjektör bunu böyle dayattı. Aslında Türk halkı sandığa ve demokrasiye alışkın bir halk. Geçmişte pek çok seçim yaptı. Cumhurbaşkanlığı seçiminde bu olgunluğu gösterecektir. İlk kez cumhurbaşkanı seçiyor olmasının sıkıntısı olmayacaktır. Ben halkın cumhurbaşkanlığı seçimi noktasında hazır olduğunu, adı konmuş olmasa da başkanlık sürecine geçiş aşaması olarak değerlendireceğini, istikrardan yana tavır olacağını düşünüyorum.

gerçek ak partili
20 Haziran 2014 Cuma 14:26

pişman oldun tekrar ak partiye dönmeye mi çalışıyorsun hocam?

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bukalamunsun
20 Haziran 2014 Cuma 09:49

ne oldu hoca yine renk değiştiriyorsun. martta başkaydın şimdi başka. yine başkalarının üstündekı hatlarla mesaj atıyor musun ak partiye oy vermeyin yusufa atın oylarınızı dıye. cemaatin ne diyor bu işe ?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HASPARTALI
20 Haziran 2014 Cuma 03:50

HİÇ İNANDIRICI DEĞİLSİN HOCAM.SENİN SAĞIN SOLUN BELLİ OLMAZ.ŞİMDİDEN YER YAPMIŞSIN BACANAK ALTINDA .AMA BEN TAYYİP ERDOĞANNA OY VERECEM YEMİNLE.ISPARTALI KRALI CIKSA OY VERMEM

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı
20 Haziran 2014 Cuma 00:36

haca artık başbakanım inşallah sayıt şükrü baka aybatılı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnaf
20 Haziran 2014 Cuma 00:34

hocam ya tayıp başbakanım vaya gülsayın hacam cok denendin ginemi millet vekilligine oynuyon artık yetersayın başbakanım bilir

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

belli olmaz
19 Haziran 2014 Perşembe 20:39

Ispartada ekmel alir oylari

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

cihan
19 Haziran 2014 Perşembe 18:40

hocam iyisin hoşsun muhabbetsin eyvallah amma velakin ak partiden aday olamayınca niye yerel seçimlerde mhp yi destekledin?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

biryerden çıkar gibi
19 Haziran 2014 Perşembe 16:01

biryerden çıkar gibi hemen başbakana yağcılığa kalkan ve başbakana noooluuur beni milletvekili yap belediye başkanı olamadım ama nooooluurrr diyen birisi işte

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakan KALYONCU
19 Haziran 2014 Perşembe 15:16

Hocam kusura bakmayın da. Oyunuzu nereye vereceksiniz diye soranmı oldu. Yoksa amaç başkamı. Lütfen yapmayın zamanını ve zeminini siz çok iyi bilirsiniz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pala Remzi
19 Haziran 2014 Perşembe 14:28

Ya sen kimsin de çıkıp açıklıyorsun? Sosyolog muş bilmem neymiş. Senden bir şey olmaz. Çıkıp gündemi meşkul etme Sen önce çıkarttırmaya çalıştığın Atatürk rozetinin hesabını ver. Makam ve mevkii geçicidir Suat, önemli olan insan olabilmek. Bıyık büküle büküle kaytan, insan öpüle öpüle şeytan olurmuş. Senden olmaz olmaz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kemal Kılıç
19 Haziran 2014 Perşembe 14:22

Doğru söylemişsin hocam, bizde Tayyip beye oy vereceğiz. paralelle ne işimiz olur. Ağzına sağlık.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SACMALAMA
19 Haziran 2014 Perşembe 13:53

SUAT BEY SACMALAMA LUTFEN CUMHURBASKANLIGI TANINIRLIKLA NE ILGISI VAR ONEMLI OLAN BASARI SAYGI SEVGI HOSGORU VE ZEKA DIR SENIN DESTEKLIYORUM DEDIGIN TEYYIP DE SADECE ZEKA VAR ODA BASKA ISLERE CALISIYOR ISINE BAK SEKIL YAPMA BURADA ...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

okan
19 Haziran 2014 Perşembe 12:45

yalakalığında böylesi.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla