visitor analyticsvisitor analytics

BABADAN OĞULA KIYAK!!!

BABADAN OĞULA KIYAK!!!
09 Ekim 2014 Perşembe 20:10

SDÜ Teknoloji Fakültesi İmalat Mühendisliği bölümüne açılan araştırma görevlisi kadrosuna Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Cengiz Kayacan’ın oğlunun atanması etik tartışmalarına neden oldu. Ön değerlendirmede başvuru yapan 4 adaydan sadece rektör yardımcısının oğlu Mevlüt Yunus Kayacan’ın başvuru yeterliliğine sahip olduğu iddia edildi.

Süleyman Demirel Üniversitesinde Teknoloji Fakültesi İmalat Mühendisliği bölümüne araştırma görevlisi alımı için yapılan sınav tartışmalara neden oldu. SDÜ öğretim üyesi dışında öğretim elemanı kadrolarına naklen veya açıktan yapılacak atamalarda uygulanacak merkezi sınav ile giriş sınavlarına ilişkin usul ve esaslar hakkındaki yönetmeliğin 10. maddesi uyarınca yapılan sınavda SDÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Cengiz Kayacan’ın oğlu Mevlüt Yunus Kayacan araştırma görevlisi olarak SDÜ’ye alındı.

KİŞİYE ÖZEL İLAN

Sınav başvuru şartlarına İmalat Mühendisliği bölümünde yüksek lisans yapıyor olma şartı konuldu. Master ve doktora yapmış kişilerin başvuru yapamadığı Araştırma görevlisi alım sınavına ön değerlendirme için 4 kişi müracaat etti. 4 kişi arasından İmalat Mühendisliğinde yüksek lisans yapan tek kişi Rektör yardımcısının oğlu olduğu için diğer isimler giriş sınavına girme hakkı kazanamadı. İmalat Mühendisliği bölümü için aynı bölümde yüksek lisans yapıyor olma şartı getirilmesi kişiye özel ilan tartışmalarını gündeme getirdi.

AYNI ADAY BİR YIL ÖNCE UYGUNDU

Giriş sınavına katılmak için başvuru yapan dört kişiden biri olan Muzaffer Tacettin Küllaç’a geçen yıl yapılan Teknoloji Fakültesi İmalat Mühendisliği bölümüne araştırma görevlisi alımı sınavına katılma şartlarını taşıyor şeklinde onay verilmiş olması da cabası. 20.08.2013 tarihinde İmalat Mühendisliğine araştırma görevlisi alımı için yapılan sınavın ön değerlendirme sonuçlarında Muzaffer Tacettin Küllaç giriş sınavına katılmaya hak kazandı şeklinde değerlendirilmiş.

ETİK Mİ?

Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Cengiz Kayacan’ın oğlu Mevlüt Yunus Kayacan tek aday olarak araştırma görevlisi alımı sınavı ile Teknoloji Fakültesi İmalat Mühendisliğinde Araştırma görevlisi oldu. SDÜ’de araştırma görevlisi alımı için akrabaya özel kadro açıldığı ve rektör yardımcısının oğlunun tek aday olarak belirlenerek diğer adayların elenmesinin etik dışı olduğu tartışmaları başladı.  

o üniversitede başka yönteticilerin

bu tek değilmişki orda
24 Ekim 2014 Cuma 09:30

dekanların kızları da aynı yolla araştırma görevlisi atanmış...

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaaaa

aaaaa
14 Ekim 2014 Salı 21:46

aferin sana hoca yarın Cenabı Allaha ne cevap vereceksi çok merak ediyorum

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

adalet
12 Ekim 2014 Pazar 18:07

torpil varsa haram zıkkım olsun Rabbim cezasını verir

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

derlerrr

açık öğretim
12 Ekim 2014 Pazar 13:03

Bu atama çok farklı bir atama değil.her zaman bu tür atamalar yapılıyor.Eş dost hısım akraba cemaat hemşehricilik vs gibi referanslar her zaman bilimsel yeterliliğin önüne geçmiştir maalesef.Üniversitelerimizin dünyadaki seviyesi de bu yüzden çok gerilerde.Hindistan Singapur gibi devlet üniversiteleri bile bizden çok önde.Etik denen kavramınTtürkiyede yeri yok maalesef

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖNCE ALLAH IN ADALETİ SONRADA YÖK ÜN

lütfen hukuk
12 Ekim 2014 Pazar 01:18

BUNCA YAZILANLARI YAZANLAR SANKİ KORKMUŞ GİBİSİNİZ HİÇ KORKMAYIN ZATEN ONLAR ARAŞTIRILIYOR ENSESİNDE TOKADI ŞUANDA HİSSETİLER BİLE ALLAHUTEALA GÖRMÜŞ ARDINDAN YALANCI DÜNYADAYIZ HUKUGUMUZ BUNU AFFETMEZ

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

maklübe

paralel
11 Ekim 2014 Cumartesi 18:31

maklübe yemeyen, badem bıyığı olmayan SDÜ'DE KADROYA GİREMİYOR BİRİ BUNU DUYSUN ARTIK.. !!!

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralelciler

eşkenar dörtgen
11 Ekim 2014 Cumartesi 17:52

Yazıklar olsun. cemaatçi olmayan giremiyor.asıl paraleller sdü de. özellikle tıpa baksınlar.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

sdu
10 Ekim 2014 Cuma 17:27

Lafa gelince Ak Parti, kapalı kapılar ardında ise paralel yapılanma ile kol kola çalışmalar. Asıl enstitü müdürlüğü dönemindeki alınımlara bakın siz. Şuan bir dekanın çocuğu sayesinde asistan olduğunu zikretmekten çekinmiyor. Hüseyin hocanın oğlu yine kendi enstitü müdürlüğünde doktoraya zorla da olsa başlamıştır. Hoca sadece deşifre oldu. Her yükselişin bir sonu vardır zaten geçmiş olsun...

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

etik sözlükte bulunan bir kelime sadece

Feyzullah
10 Ekim 2014 Cuma 15:59

Cengiz hocaya bu kadar yüklenmek doğru değil. Bilgiişlemde uzmanlıktan gelme Halil hala saltanatını sürdürüyorsa Cengiz amcası sayesinde. Hoş Numan görevden alınırken da engel olmaya çalışmış ancak başarılı olamamıştır. Anlayan anlamıştır.Haaa unutmadan birde yüksekokul sekreteri bir akrabası var, o da Cengiz amcası sayesinde.Sitemim kendime, ailemde şöyle bir amca veya dayım olsaydı şimdi sdü de dekandım anasını satayım.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmaz işler

cem
10 Ekim 2014 Cuma 13:32

Allah bilir bunlar 5 vakit namazda kılıyorlardır.

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

neler neler...

ıspartalı
10 Ekim 2014 Cuma 12:18

EDEBİYAT fakültesinde de ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ALIMINDA 4. SIRADAKİ ADAMI yazılı sınavla TEST YAPMADAN YÜKSEK NOT VEREREK 1. SIRAYA GETİRİYORLAR.DİĞERLERİNİN ÖNÜNE GEÇİRmişler.KUL HAKKI..TÜRK DİLİ EDEBİYATI ÇOK KARIŞIK!

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kara

ali bilir
10 Ekim 2014 Cuma 11:19

Başka bölümlerde olmuyor mu sanki:Mesela Arkeoloji bölümüne yüksek lisans açılıyor,şart sınıf öğretmenliği mezunu olup ARGE konusunda tecrübeli olmak yazıyor(2011 yılı).

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haramzadeler

Ali
10 Ekim 2014 Cuma 10:52

Utanmaz ahlaksız adamlar yazıklar olsun bu gibi onlarca öğr gör kadrosu dağıttılar . Yüksek lisans bile yapmayan adamlar öğr gör olarak atandı haram temeye devam edin nasıl olsa çıkmıyor haram helal birbirine girdi

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kul hakkı

hakkı
10 Ekim 2014 Cuma 09:12

Allah herşeyi af ederim ama kul hakkı asla afetmem...

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

kmly
10 Ekim 2014 Cuma 08:59

Adalet istiyorsak Merkezi sınav yapılacak. Bütün bölümlerle birlikte olması lazım. Hakkı olan girmesi lazım. İlanı da kendi doğrultularında değil, Tam istenilen şartlar konulacak.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kedi vs Fare

Apple Juice
10 Ekim 2014 Cuma 02:40

Uzman V..i Ç....ı twitter hesabından Dubai fotoğraflarını kaldırmış. Bu şekilde yırtacağını düşünmüyordur herhalde. Dubai gezisinin biletleri ve otel kayıtları ne olacak? Ayrıca yurt dışına izinsiz çıkmıştır. Bu arada her yerde beni araştırıyormuş, kendisine açık kapı bıraktım. Beni bulmasına da gerek yok Emniyete Savcılığa şikayet etsin ama onuda yapamaz o zaman yaptığı yasa dışı işlemler ortaya çıkar. Ayrıca Rektörle 29 dakika konuşan gazeteci fotoğraflar ne oldu, montaj uzun sürdü galiba!

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Listeleyin bakalım,

Caner ER
09 Ekim 2014 Perşembe 23:21

Akrabanın yaptığına akrep yapmazmış.Adrese teslim kadrolar...Akrabalar asında dağıtılması normaldir...

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun hemşehrim

ali öztürk
09 Ekim 2014 Perşembe 23:10

yarın profesör olacak bizde gurur duyacağız

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

1

abooo
09 Ekim 2014 Perşembe 22:43

Hadiii oldumu simdi

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

oldumu şimdi

hasan makinacı
09 Ekim 2014 Perşembe 22:35

sayın rektör yardımcısı geregini yapıp istifa etmeli.paşa gönlü razı ise oglunu profösör bile eder mi eder .

20 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha neler var

sezer
09 Ekim 2014 Perşembe 21:56

Adamlar ne kadrolar actilar hep adrese teslim.Doktorada bile kardesine ozel yatay gecis kontenjani bildirip yine kendini kardesine danisman atadilar.İki gun sonra birde kadro acarlar tamam.Bizde benim cocugum okulu dereceyle biTirdi diye sevinelim.Adam ozel universitede baba parasi ile okudu.Sutculere pat diye ogretim gorevlisi oldu.İste adalet bu.

22 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla