20 Ağustos 2017 Pazar

  • 3,519 TL
  • 4,138 TL
  • 145,43 TL
  • 107.202
ISPARTA 23°

AZİZ BAYRAK'A GENEL SEKRETERLİK YOLU AÇILDI

AZİZ BAYRAK'A GENEL SEKRETERLİK YOLU AÇILDI

Isparta

SÜLEYMAN Demirel Üniversitesi’nde 2013 yılında dönemin SDÜ eski Rektörü FETÖ’dan tutuklu Hasan İbicioğlu tarafından bir soruşturma üzerine genel sekreterlik görevinden alınan Aziz Bayrak, Isparta İdare Mahkemesine başvuruda bulunmuştu. Mahkeme tarafından iade talebi reddedilince Danıştay’a gönderdi. Danıştay ise 30 Ocak 2017 yılında Isparta İdare Mahkemesi’nin bu kararını bozdu. Ve Aziz Bayrak’ın genel sekreterlik yolu açıldı.

 

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

BS

01 Ağustos 2017 Salı 11:42

SDÜ Yönetimi Adil Öksüz olayını açıklayamıyor. O konferansa katılanlardan birinin alanı uluslar arası ilişkiler (Epokada çalıştı), diğerinin Hukuk, sonuncusunun İslam Hukuku (nereden mezun olduğuna bakın) ucundan yakalıyor. Konferansa katılım için üniversiteden görevlendirme almamışlar. Merak eden baksın yönetim kurulu kararları açık. Peki o zaman mesleki olarak konferansla alakası olmayan bu 3 kişi o konferansa kimin yada kimlerin finansmanıyla kaçak olarak gitti ve neden soruşturma açılmıyor

vatandaş

01 Ağustos 2017 Salı 16:42

çünkü soruşturma açarsa o 3 kişi ilker hk iyi şeyler söylemez. ilker derhal istifa etmelisin

Madur

01 Ağustos 2017 Salı 08:44

Eyyyy SDÜ yönetimi, Kendi g.tünüzü kurtarmak için, hiç bir gerekçe olmadan sadece eski yönetim zamanında atanmış diye onlarca masum kişiyi ihraç ettiniz. O dönemde siz neciydiniz? ne oldunuz? o dönemde İbicioğlu'nun sağ kolu olanlar şimdi yönetimde, güya fetöcüleri temizliyor. Siz yaptıklarınızla birilerine yalakalık yapıyor, kandırıyor olabilirsiniz, ancak Yüce Allahı da kandıracak değilsiniz ya.İnşallah bu mazlumların ahı öbür dünyaya kalmaz, sizler daha beter olursunuz.

..

01 Ağustos 2017 Salı 11:44

Al bi fetöcü daha

Aziz yine başladı ters algıya

31 Temmuz 2017 Pazartesi 23:50

7 ay oldu bu karar bozulalı ....günaydın

kimdir o

31 Temmuz 2017 Pazartesi 23:13

Ya ARKADAŞLAR ben mi yanlış anladım yoksa. FETÖ terör örgütü elemanlarını. boyuna arıyor gibi gözüküyor. VALLAHİ şaştım. bu vatandaş. ne diyor anlayan varmı. yani şimdiki .genel sekreter. fetö terörünün elebaşının emrkiylemi bu görevde hala duruyorrrr. nedir bu ya kim tutuyor. hala bu ise canaktutan kimse .bravo vaybeee. vay. vay.

ISPARTALI

31 Temmuz 2017 Pazartesi 22:36

Ne bu kadar hırs Aziz Bayrak sen bir tarafdan kardeşin bi tarafdan Bu Genel Sekreterlikde iyi rant var galiba sizce herkes fetö bi siz temiz asıl fetö ünün merkesi sizsin düşün üniversitenin yakasından

mevsimlik paralel savarlar sizi

31 Temmuz 2017 Pazartesi 21:26

Vatandaş diye yazan arkadaş sen 2013 yılında adil öksüz denilen adamı tanırmıydın. senin bu adil öksüzden haberin filan varmıydı duymuşmuydun adını...adamlar keni bölümleri ile ilgili bir konferansa gitmişler kendinizden başka herkezi paralelci ilan ettiniz..girdiginiz günahın farkındamısınız....

Komedi

31 Temmuz 2017 Pazartesi 20:29

Olaydan 7 ay sonra yapılan flaş haberKarar 30 Ocak 2017'de bozulmuş haberi 31 temmuzda yapılıyor neden acaba?

32

31 Temmuz 2017 Pazartesi 20:22

Hadi yaşadın Atila bayrak

Vatandaş

31 Temmuz 2017 Pazartesi 19:23

Adil öksüzle 2013 yılı yurtdışı fetö toplantılarında boy boy fotoğrafları çıkan malum genel sekreter şu an görevdeyken! Aziz'i getirmezler onun yerine!

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR