visitor analyticsvisitor analytics

AYŞE USTA ULUBORLU'DA

AYŞE USTA ULUBORLU'DA
09 Mayıs 2015 Cumartesi 21:19

AK Parti 4. Sıra Milletvekili Adayı Ayşe Usta, Uluborlu ilçesini ziyaret etti.

AK Parti Milletvekili Adayı Ayşe Usta, Anneler Günü'nü nedeniyle Uluborlu'da düzenlenen etkinliğe katıldı.

AK Parti Uluborlu Kadın Kolları tarafından düzenlenen Anneler Günü etkinliğine katılan Usta, daha sonra ise esnaf ve ev ziyareti gerçekleştirdi.Uluborlu Belediye Başkanı Mehmet Ünverdi ve parti yöneticileri ile esnaflarla buluşan Milletvekili Adayı Usta, halktan 7 Haziran seçimleri için destek istedi. 

bayan aday

tarafsız izleyici
12 Mayıs 2015 Salı 10:24

chp ye yıllarca oy verdik, ama bakın memleketimizde tek bayan adayı akp çıkardı, maaşallah yüzüne insanlığı yansımış tertemiz bu bayan tüm köylerde tüm beldelerde durmadan 4. sırada olmasına rağmen koşturuyor. helal olsun diyorum ve oyum sırf senin için bu sefer akp ye diye söz veriyorum.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanacaksın

sosyal hizmetler müdürü
10 Mayıs 2015 Pazar 23:50

yetimlerin öksüzlerin hakkını siyasete alet ediyorsun.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartada 1. sırada kadın aday yok.

acaba benmi sıralamayı yanlış biliyorum?
10 Mayıs 2015 Pazar 11:32

AKP kurulduğundan beri Isparta ad bayan adayları hep enson sıraya koyar. ve seçilemezler hatta en çok oyu hep bayanlardan aldıkları halde. Üstelik AKP eşbaşkanı Tayyip 'Kadının sokakta işi ne?' gibi söylemlerini onaylayan, çalışma hayatından dışlanan, evde üç ve daha fazla çocuk bakarak diğer işlere bakmaması öğütlenen kadınlar akın akın oy verdiler. hala verirler Avrupada kadın uyanıktır, kandıramazsınız, medeni ne hakkı varsa alır. Almanyada kadın başbakan görevde. Meral AKŞENER'e oy vereceğim

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yakup kütük e helal olsun

arkandayız
10 Mayıs 2015 Pazar 11:21

Arkandayız Sayın Müdür Yakup Kütük. Bir sonraki seçimde Belediye Başkanımız ol. Uluborluya Demiryolu ve doğalgaz gelmedi hala. Hatta liman da isteriz. Hani limanda gemiciklere ucuz mazot veriyorlarmış, çiftçimize 4 4,5 tan veriyorlar hatırlatırız, elinizi çabuk tutun. 7 Haziran dan sonra başbaşa kalacağız ona göre.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayran kaldık

Yalvaçlı
09 Mayıs 2015 Cumartesi 23:22

HELAL OLSUN AYŞE HANIMA ŞU ISPARTA'DA VEKİLLİĞİ HAKEDEN BİRİSİ VARSA O NE MHP ADAYLAR NE CHP Lİ ADAYLAR NE AK PARTİLİ BİR TEK AYŞE USTA İÇİN OY VERECEĞİZ

2 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAŞŞALLAH SAYIN VEKİLİM

Ak Ispartalı
09 Mayıs 2015 Cumartesi 21:45

Enerjiniz süper sayın vekilim. heryere gidiyorsunuz. Uluborluya bile gidiyorsunuz. Köy kasaba demeden hizmet ediyorsunuz. Yollar duble olunca gitmesi kolay tabi. Ak parti böyledir işte.

5 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla