visitor analyticsvisitor analytics

AYDIN TEKRAR GENEL SEKRETER

AYDIN TEKRAR GENEL SEKRETER
29 Aralık 2014 Pazartesi 03:05

Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri Uzman Doktor Osman Aydın, Sağlık Bakanlığı tarafından yeniden Genel Sekreterliğe görevlendirileceği öğrenildi.

Kamu Hastaneleri Birliği'nde Genel Sekreter Osman Aydın dönemi devam edecek. Sağlık Bakanlığı tarafından Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterleri tekrar sözleşme yenilemesi bekleniyor. Isparta Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri Osman Aydın ile devam kararı alındığı ileri sunuldu. Haber bültenimize ulaşan bilgilere göre, bugün Ankara'ya giderek sözleşme imzalayacak olan Aydın bir dönem daha Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreteri olarak görev yapacak.

Bilindiği üzere Genel Sekreter Osman Aydan geçtiğimiz günlerde ihalede usulsüzlük operasyonu iddiasıyla gözaltına alınmış ve çıkarıldığı mahkemece serbest kalmıştı. Sağlık Bakanlığı ise Osman Aydın'a tekrar göreve getirilmesi iadeyi itibar olarak nitelendiriliyor. 

AYRINTILAR GÜN İÇİNDE SADECE BOMBA 32 DE...

ISPARTADA OLAN BİTENİ ÖNCE BOMBA 32 VERİR...

BİZDEN AYRILMAYIN...

algı operasyonu diyene

Osmanlı tokatı
30 Aralık 2014 Salı 17:34

Evet herşey yeniden başlıyor kendine çeki düzen ver,oyunların ters tepebilir.

33 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Henüz yolun başında

Algı operasyonu
30 Aralık 2014 Salı 15:13

Yargılaması devam ediyor. Sanki herşey bitmiş gibi bir algı var. Oysa herşey daha yeni başlıyor.

3 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH VEKİL O NEGÜZEL VEKİL

MEHMET KARACEYLAN
30 Aralık 2014 Salı 12:17

Allah güzeldir güzeli sever.kirli işlerle uğraşanın yeri çöp sepetidir.daha öncedende söylemiştim, çamur attınız ama izi dahi kalmayacak diye.gördünüz işte adalet tecelli etti.osman beyi rabbimiz yine bulunduğu makamda tescilledi.daha büyük yerlere layık olduğunu zaman içerisinde göreceğiz.yola devam osmanım durmak yok.dedikya ALLAH VEKİL NEGÜZEL KEFİL.sen ALLAHla ol yeterki,gerisi faso fiso.selam ve dualarımla.....

34 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakkındır

Hastane
30 Aralık 2014 Salı 09:35

Osman bey'i uzun yıllardır tanırım. Kendisi oldukça mutevazidir ve kibir diye birşeyi onda asla göremezsiniz. Koltuk meraklısı kişiler tarafından türlü iftiralara maruz kaldı. Kendimden şüphe duyarım ama ondan asla şüphe duymam. Bu koltuk onun hakkıydı ve sağlık bakanlığıda hakkını verdi.

38 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta kazanır!

Musa
30 Aralık 2014 Salı 08:56

Dr.Osman Aydın'ın Genel sekreterliğe devamı demek, Isparta kazanır demektir. Memleketimize hayırlı olsun İnşallah.

36 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şükür

Dürüstlük Kazandı
29 Aralık 2014 Pazartesi 23:57

çok şükür sonunda Isparta Kazandı Allah Yardımcısı olsun kalbi güzel insanın ve ekibinin

39 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Akademisyen
29 Aralık 2014 Pazartesi 23:36

Bu kadar başarılı bir genel sekreterin yerine farklı birini atamak uygun olmazdı.Osman Bey'in koltuğunda gözü olanlar farklı kurgu ve senaryolarla onu yıpratmaya çalıştılar.Ama unutmayın bu dünyanın birde öbür tarafı var, hiçbirşey yapanın yanına kalmaz.Gereksiz hırs yapıp koltuk kavgası yapmaya gerek yok, Osman Bey başarılı bir yönetici ve tekrar atandı.Bize hayırlı ve uğurlu olsun demek düşer.

40 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

kahraman etli

Eğirdir
29 Aralık 2014 Pazartesi 19:34

en önemlisi eğirdir p.....den temizlenmiş.

12 Beğendim
37 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADALET TECELLİ ETTİ

ADALET
29 Aralık 2014 Pazartesi 14:46

Osman Bey hak etmiş olduğu koltuğa tekrar atanmış. Hayırlı ve uğurlu olsun.

49 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

PSİKOLOGA

MUTEMET
29 Aralık 2014 Pazartesi 14:42

DEMEKKİ PARAYA BU KADAR METANET EDİYORSUN Kİ MAAŞI YAKINDAN AMA YANLIŞ TAKİP EDİYORSUN. MUTEMETLİĞE GİDİP OSMAN BEYİN NET MAAŞI NEKADAR DIR DEME ZAHMETİNDE BULUNURSAN BU İNSANIN SENİN ZİKRETTİĞİN RAKAMIN ÇOK ALTINDA, İSPARTA DEVLET HASTANESİNDE GÖREV YAPAN UZMAN DOKTORLARDAN BİLE DAHA DÜŞÜK MAAŞ ALDIĞINI GÖREBİLİRSİN.ADAM ISPARTAYI TÜRKİYE 4. CÜSÜ YAPMIŞ SENCE BU BAŞARI DEĞİLMİ?, YOKSA SENİN HIRSLARIN AKLININ ÖNÜNEMİ GEÇMİŞ DUR DA BİR DÜŞÜN İSTERSEN.

48 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

iktidar

dikdörtgen
29 Aralık 2014 Pazartesi 14:26

dün ihaleye fesat karıştırmaktan içeriye atılır bugün iktidar memleketin hali

10 Beğendim
45 Beğenmedim
 
Yanıtla

sağlık çalışanı

psikologa
29 Aralık 2014 Pazartesi 14:13

Eğri otur doğru konuş. yiğidin hakkını ver. Osman bey'in makam odası daima herkese açıktır. Muhtemelen sen kendini tanımıyorsun veya tanımak istemiyorsun

47 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ulaşılamayan Osman Aydın

piskolog
29 Aralık 2014 Pazartesi 13:21

Ne hizmeti var ki bu kişinin. Odasına bile ulaşılmıyor.15-20 milyar maaşı tekrar alcak. Yazıklar olsun...

8 Beğendim
49 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK İNSAN

sağlık
29 Aralık 2014 Pazartesi 11:58

Ak parti halkın sesi, halkın partisi olduğunu bu atama ile bir kez daha göstermiştir. Kendisi Isparta'mızı Türkiye 4. yaparak bizleri gururlandırmıştı. Sıra sende Osman Bey; DURMAK YOK YOLA DEVAM, ALLAH YARDIMCIN OLSUN, DUALARIMIZ DAİMA SENİNLE....

46 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak etti

sağlık
29 Aralık 2014 Pazartesi 11:48

Bakanlık çalışanın hakkını çalışana verdi. Bir kuruş yemediğini inandığım Osman Aydına paralelci yaftası yapanların menfaatperestler olduğuna da inanıyorum. Sonuna kadar hükümetimizi de destekliyoruz ve Allah yadımcıları olsun

50 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilahi adalet

haso
29 Aralık 2014 Pazartesi 11:29

malum muhteşemin ve maşasının son çırpınışları da sökmedi

54 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

halk
29 Aralık 2014 Pazartesi 11:13

göz altına alınıp yolsuzluk torpılle ıse adam sokamadan sonra nasıl basa geldı anlamak elde deıl...daha nıcelerı

12 Beğendim
43 Beğenmedim
 
Yanıtla

Herkes hak ettiğini bulur

sağlık çalışanı
29 Aralık 2014 Pazartesi 10:56

Ali Cengiz oyunları sökmedi.Sağlık Bakanlığı adam gibi adam Osman Beyi hak ettiği kotuğa tekrar atamakla spekülatif olaylardan etkilenmediğini gösterdi.Türkiye 4. başarılı genel sekreteri tekrar atayarak bu koltuk için hak edenlerin atandığını tekrar göstermiştir.

49 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne günlere kaldık.

Paralle mücadele
29 Aralık 2014 Pazartesi 10:32

Hani paralelle mücadele vardı? Demek ki sadece 17 Aralık sürecini yapanlar için varmış.

17 Beğendim
37 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖZELLİKLE TEŞEKKÜR EDERİM

KANDEMİR NEVİZADELERDEN
29 Aralık 2014 Pazartesi 10:29

UNUTMAMAK GEREKİRKİ HER ZAFERİN BİR KAHRAMANI VARDIRONDAN ALLAH RAZI OLSUN BAŞINDAN BERİ DESTEĞİNİ HİÇ ESİRGEMEDİ SONSUZ TEŞEKKÜRLER SAĞLIK- SEN ŞUBE BAŞKANI SAYIN ERDAL DEMİRALAY' BEYE

34 Beğendim
27 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH YAZDIYSA KİMSE BOZAMAZ

ALİ KİPRİT
29 Aralık 2014 Pazartesi 10:22

SAYIN OSMAN BEYİN TEKRAR GENEL SEKRETER OLMASIN DİYE ÇOK UĞRAŞILDI AMA ÇOK ENGEL,KARGAŞA VE YANGIN ÇIKARMAK İSTEDİLER AMA KÖR OLASI ÇAKMAK ATEŞ ALMADIAMA ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUNKİ MUTLU SONA ULAŞTINE DEMİŞ ÜSTATOĞLUM OKU ADAM OL ALİM OL AMA A.. OLMA

46 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Analiz ve Sentez Zamanı

ahmet yücel
29 Aralık 2014 Pazartesi 10:06

asıl zorluk bundan sonra başlıyor. ayak oyunlarıyla başlayan süreç içinde çevrilen her türlü fırıldakların olduğu esnada yanında ve çevresinde olan olmayanların iyi bir sentez ve ****izini yaparak yol haritasını belirlemesi lazım. önemli olan zor günlerinde kimlerin olduğu ile şu an itibari ile yapmacık cilalı dünya şampiyonasını aratmayacak şekilde yapılan parante hareketlerine karşı çok kuvvetli irade ile panzehir geliştirmesi lazım.

87 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hak eden yerini buldu

Hanedan
29 Aralık 2014 Pazartesi 10:03

Osman bey dürüst çalıskan beyefendi biri .çok sevindim hayırlı ugurlu olsun oraya en çok o yakısır

63 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

DÜRÜST,ÇALIŞKAN,MÜTEVAZİ. KISACASI ADAM GİBİ ADAM

Muhammet
29 Aralık 2014 Pazartesi 09:34

Osman Bey Başarılı, Çalışkan, Dürüstlüğü Şiar edinmiş, Allah Korkusu olan birisidir. Allah başarılarını daim kılsın. Yeni dönemde Allah yar ve yardımcın olsun.

65 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla