visitor analyticsvisitor analytics

AYBATILI VELİAHTINI AÇIKLADI

Aybatılı Veliahtını Açıkladı
15 Nisan 2015 Çarşamba 12:05

Aybatılı Veliahtını Açıkladı

Mehmet Aybatılı, Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliğibaşkanlığına yakın gelecekte son vereceğini de açıkladı. Aybatılı, "Yetiştirdiğimizbir arkadaşımız Ahmet Tural ve arkadaşları var. Görevi zamanı gelince onlaradevredeceğiz" dedi.

bir kurtulsa

serkan
29 Nisan 2015 Çarşamba 17:49

onlarca yıldır odalarımızı ve dahi çok sayıda mevkiyi sömürenlerden Isparta bir kurtulsa ve dürüst sağlam insanları başa getirmeyi başarsa işte o zaman Isparta yeni bir çehreye kavuşur.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

krallık

yıldırım
29 Nisan 2015 Çarşamba 16:23

bu başkanlıklar krallık mıdır ki babadan oğula geçer gibi yönlendirme yapılıyor demokratik ortamda seçim yapılacakken insanları tedirgin edici açıklamalar ve yönlendirmeler yapılıyor,yazık bu memleketin esnafına hür idare diye bi şey kalmamış, herkesin bir korkusu var arkadaş sen ne diyorsun diyemiyorlar yazık yazık

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

veliaht bulmuş.

tabi tabi
29 Nisan 2015 Çarşamba 01:02

Ispartanın Davutoğlu rolünü devralacak :) Akbulut fıkraları boşuna çıkmamıştı.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

işe bak

Nane limon
27 Nisan 2015 Pazartesi 11:16

Seçim falan **** diyorsun yani abey, ben kimi gösterirsem esnaf mecbur onu seçer diyorsun öyle mi abey. Günü gelince görüşürüz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ağlama

vatandaş
25 Nisan 2015 Cumartesi 20:54

vekil adayı yapmadılar diye ağladın.oda başkanlığı seçimle olmuyormu?veliahtmış uyanık.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

pay

esnaf
17 Nisan 2015 Cuma 09:03

şirket ortak olunca, ortaklar arası görev değişimi ****et doğal olur, al kuzum ver kuzum, şirket aynı şirket değişen bi şey olmayacak ye kürküm ye, ama birgün hesap dönecek esnaf kendine gelecek sizleri sandığa gömecek.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen

sen
16 Nisan 2015 Perşembe 09:38

aybatılı sıkdın artık be git artık emekli ol öbürdünya için çalış birazda öbür dünyan biraz karanlık aydınlatmaya çalış

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Krallıklamı yötetiliyor

yunus Yeşil
16 Nisan 2015 Perşembe 08:24

Sayın Aybatılı Babadan oğulamı geçiyor ona sen karar veremessin

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ESSAH ESNAF..

ESNAF
16 Nisan 2015 Perşembe 00:57

KAÇIŞ BAŞLADI.ESNAF ODALARI DERNEĞİNİ DE BIRAKIN ESNAFIN KENDİLERİ SEÇSİN BAKALIM.KİMİ GÖSTERECEK.HAKKINI YERSE ISPARTA ESNAFI YESİN BAKALIM.GÖRELİM OZAMAN

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

esnaf

Esnaf
15 Nisan 2015 Çarşamba 20:22

başkanımız ahmet tural birlik başkanlıgın hayırlı olsun başarıların daim olsun

1 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

flaş haber mi!

vatandaş
15 Nisan 2015 Çarşamba 20:14

bu haberi flaş haber diye vermenize bir anlam veremediğimi başta belirterek, o koltuğun padişahlık sistemine göre mevcut başkanın belirleyeceği kişiye mi devredildiği açıklansın. onu geçtim sayın aybatili siyaseti, veliahtını açıklamayı bir yana bırakıp ısparta esnafı için ne yapılmış, kaç esnaf kapısına kilit vurmuş bunları açıklasın.

26 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
15 Nisan 2015 Çarşamba 15:49

allah şifasını versin durumu vahim.önce belediye başkanlığı adayı olduğu şimdi veliaht falan kendini fazla şişirmişler bu arkadaşın.vatandaş okumuş tahsilli nitelikli adam istiyor artık birileri anlatsın şunlara.

22 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla