visitor analyticsvisitor analytics

AVUKATLAR CEZA ALDI

AVUKATLAR CEZA ALDI
04 Ağustos 2014 Pazartesi 13:33

AVUKATLAR CEZA ALDI

Isparta’da kredi kartı mağduru 8 kişi bankaya olanborçlarını avukatlar N.B ile B.S’na ödedikleri halde bankaya yansıtılmadığıgerekçesiyle mahkemeye başvurmuştu. Mahkeme avukatlara 2 ayrı suçtan toplamda 1yıl 8 ay 7 gün hapis cezası verdi. Cezalar idari Yaklaşık 3 yıl önce kredikartı borçlusu 8 kişi özel bir bankaya olan borçlarını avukatlar aracılığıylaödediklerini ancak avukatlar N.D ve B.S’nın borcu bankaya göndermediğini iddiaederek mahkemeye başvurmuştu. 2013 yılının Ekim ayında görülmeye başlayan davageçtiğimiz Temmuz ayı içerisinde sonuçlandı. Açıklanan karara göre mahkemeavukatlar N.D ve B.S’nı suçlu bularak, ceza verdi. Verilen karara göre her ikiavukata da ayrı ayrı görevi kötüye kullanma suçundan 9 ay ve aynı suçu farklızamanlarda farklı kişilere işlemek suçundan 11 ay 7 gün hapis cezası ilecezalandırıldılar. Cezalar mahkeme tarafından sanıkların gelecekleri üzerindekietkileri göz önünde bulundurularak, 9 ay 10 gün hapis cezasına düşürüldü. Hapiscezaları da 8 bin 400 lira adli para cezasına çevrildi.

BORÇLARIN SİLİNMESİNİ BEKLİYORLAR

Bankanın mahkeme sürecinde borçları dondurduğunu ifade edenmağdur Hayrettin Turu, mahkeme kararını bankaya gönderdiklerini ve şimdi borcunsilinmesini beklediklerini bildirdi.

Şimdi ne yapıyorlar

Vataandaş
10 Nisan 2015 Cuma 16:50

İyi de, bu kişiler ceza almalarına rağmen avukatlık yapmaya devam ediyorlarsa cezanın ne anlamı kaldı ki?

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hak yerini bulur

spartans
05 Ağustos 2014 Salı 11:16

BU N.D müvekkili ile birlikte benide dolandırmıştı. hak yerini bulmuş...şaşırmadım...

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

cokmu ceza yagmış

murat
05 Ağustos 2014 Salı 11:00

magdur olan kişiler senelerce bunun acısını cekdi karşılıgı 8bin 400 tl cok almış gercekden

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

DİKBAŞLI AVUKAT

dikbaş dikine....
05 Ağustos 2014 Salı 08:29

DİKBAŞLI avukatların dikine .DİK duran avukat görevini yapsın .sahtekarlık değil ..tip model olmak varken ..NUR yüzlerini,DİK duruşlarını bozdular. Çok can yaktılar hak ettiler.ALLAH BELASINI VERSİN DİK DURAMAYANLARA..

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH HIDAYET ETSIN !

VATANDAS
05 Ağustos 2014 Salı 00:15

INSAN AVUKATA GÜVENEMEZSE KIME GÜVENECEK ANLAMAK MÜMKÜN DEGIL ! ZATEN HEP DUA EDERIM " ALLAHIM KIMSEYI HASTANE VE ADLIYE KÖSELERINDE SÜRÜNDÜRME! AMIN !" RABBIM KIMSEYIDE BÖYLE REZIL ETMESIN 3 KURUS ICIN ! DEGERMI ! GENEDE HERKESIN BASINA GELEBILIR " RABBIM AYAGIMIZI KAYDIRMASIN VE DOGRU YOLUNDAN AYIRMASIN , BIZI KENDINE SEBEATKAR KILSIN !AMIN " ALLAH AFFETSIN NE DIYELIM !

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla