visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:50

AVUKAT VE KARDEŞİNİN ÖLDÜĞÜ KAZADA EN ACI DETAY!

AVUKAT VE KARDEŞİNİN ÖLDÜĞÜ KAZADA EN ACI DETAY!
07 Temmuz 2017 Cuma 20:15

AVUKAT VE KARDEŞİNİN ÖLDÜĞÜ KAZADA EN ACI DETAY!

BOMBA 32 ÖZEL HABER- 

ACI KAZADAN ACI DETAYLAR BİR BİR GELİYOR

BOMBA 32 KAZANIN TÜM DETAYLARINI ARAŞTIRIYOR

ISPARTA-Antalya karayolunda 2 otomobilin çarpışmasıyla meydana gelen kazada, Isparta Barosu'na kayıtlı avukat 41 yaşındaki Osman Büyükküpcü ile kardeşi 35 yaşındaki Oğuzhan Büyükküpcü yaşamlarını yitirmişti.

İKİZ KARDEŞLERDEN BİRİNİN DURUMU AĞIR!

O kazada karşı otomobilde bulunan 2 kişi de yaralanmıştı.Yaralanan 2 kişinin ikiz kardeş olduğu ve birinin doktor diğerinin ise eczacı olduğu öğrenildi. Doktor olan ağır yaralı olarak Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırılırken, kardeşi ise Davraz Yaşam Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.  

dereboğazı yolu

ısparta
08 Temmuz 2017 Cumartesi 20:10

ısparta,ya yazık 75 binlik burdur,a bak çeltikçi yolu duble yol,her yer refklektörlü ışıklandırma,mütiş bir yol olmuş.çektikçi rampaları vardı,dereboğazı yolundan daha kötüydü,ıspartanın kaderi bu çile bülbülüm çile,yazık giden canlara,daha ne kadar sürecek bu zulüm.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
08 Temmuz 2017 Cumartesi 15:08

Isparta devlet istatistik Enstitüsü verilerine göre nüfusa oranla Türkiye'de en fazla ölümlü kaza oranında 81 ilde 2. Sırada yer alıyor , karayollları bu bölgede resmen çok kötü çalışıyor , siyasiler de uyuyor , lütfen yarın bir gün siz ve sevdikleriniz için, yol hatalarına ve karayollarına ve siyasilere bu konuda çok sert çıkın, sorgulayın , kaliteli hizmeti talep edin, Eğirdir yolu bakın her sene tadilattadır toplam 30 km, Dereboğazı ölüm yoludur , bunların hepsi sürücü hatası değil YOLHATASI

23 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yasin
08 Temmuz 2017 Cumartesi 14:35

kazaların olmaması için, Şehir hastanesinin içindeki yollara yapilan tepeciklerden yapılmali.Hız keser

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol çizgileri hatalı

ruhi direk
08 Temmuz 2017 Cumartesi 13:21

yol çizgileri hatalı, virajlara bakmadan yol çizgisi konmuş toplum olarak da çizgilere uyduğumuz yok, virajda araba sollama modası da ayrı derdimiz. allah rahmet eylesin.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH rahmet etsin

Onur
08 Temmuz 2017 Cumartesi 12:24

Isparta-Antalya yolu çok tehlikeli. Çok virajlı, rampa çok, bölünmüş yol değil, birde ağır tonajlı kamyon ve tırın arkasına düşerseniz. Hatalı sollamadan kaynaklı kaza olması kaçınılmaz. Maliyeti yüksek anlıyorum ama acilen bu yol bölünmüş yol olarak bitirilmeli.Hiç birşey insan yaşamından kıymetli değil.

28 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halıkentli
08 Temmuz 2017 Cumartesi 11:25

Antalya yolu ne zaman bitecek her gün kaza bir çözüm bulunsun.

24 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla