visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:42

AVUKAT FATİH OĞUZ FETÖ'DEN ARANIYOR

AVUKAT FATİH OĞUZ FETÖ'DEN ARANIYOR
30 Haziran 2017 Cuma 10:26

AVUKAT FATİH OĞUZ FETÖ'DEN ARANIYOR

FETÖ’den tutuklanan eski Isparta Valisi Memduh Oğuz’un oğlu olan ve Cübbeli Ahmet Hoca diye bilinen Ahmet Mahmut Ünlü’nün avukatı Fatih Oğuz aranıyor. Fatih Oğuz aynı zamanda Isparta'da FETÖ/PDY davasında tutuklu olan babası eski Vali Memduh Oğuz'un da avukatlığını yapıyor.

Habertürk'ün haberine göre Karagümrük Çetesi soruşturmasından 2011 yılında tutuklanan ‘Cübbeli Ahmet Hoca’ olarak tanınan Ahmet Mahmut Ünlü’yü o dönem savunan avukatı Fatih Oğuz’un FETÖ’cü olduğu iddia ediliyor. FETÖ’den tutuklanan eski Isparta Valisi Memduh Oğuz’un oğlu olan avukat Fatih Oğuz yurt dışına kaçtı.

FETÖ/PDY’nin kendisine kumpas kurduğu soruşturma kapsamında savcılığa ifade veren Ahmet Mahmut Ünlü, Oğuz’un telefonuna ByLock uygulamasını, 15 Temmuz’un kilit ismi Adil Öksüz’ün, “Benimle görüşeceksen bu program üzerinden görüşelim” diyerek yüklediğini Oğuz’un kendisine anlattığını belirtti

Ünlü ayrıca, daha sonra Adil Öksüz olduğunu öğrendiği kişinin kendisini cezaevinde ziyarete geldiğini de ifadesinde anlattı.

yorumcuların yorumları vali denen fetöcüyü aklama amaçlı

ejder
01 Temmuz 2017 Cumartesi 12:44

Akla ziyan yorumları dikaktle okudumsadi. Z , haydar işgören, nazım rumuzlu kişiler bu haberden valinin fetöcü olmadığı yorumunu nasıl çıkarttınız? tam aksine baba oğul bylock cu olduğunu ve tam da fetönün göbeğinde olduğunu gösterir. salak salak yorumlar yapmayın. üstelik tek merkezden yapılmış bu yorumlar

7 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sadi Z.
01 Temmuz 2017 Cumartesi 01:39

Gerçekler yavaş yavaş ortaya çıkıyor. Memduğ Oğuzun masumluğu başından belliydi. Bakalım bu kumpasın altından kim çıkacak yada daha doğrusu kim altında kalacak?

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haydar işgören
30 Haziran 2017 Cuma 22:11

Valiye iftira attıkları belliydi zaten. Bylock yokmuş telefonunda.

10 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nazım
30 Haziran 2017 Cuma 21:50

Memduh Oğuz'un Bylock kullanmadığı böylece ispatlandı. Yazık. Madem cübbeli biliyormuş, neden açıklamamış daha önce. Boşuna hapse girdi vali.

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla