visitor analyticsvisitor analytics

AVRUPA'NIN EN KİRLİ 10 KENTİNDEN BİRİ ISPARTA!

AVRUPA'NIN EN KİRLİ 10 KENTİNDEN BİRİ ISPARTA!
15 Şubat 2017 Çarşamba 09:04

AVRUPA'NIN EN KİRLİ 10 KENTİNDEN BİRİ ISPARTA!

İngiliz Guardian gazetesinin WHO’nun çapı 2.5 mikron ve altında olan partikül madde hesabına dayanarak hazırladığı habere göre, Avrupa’da havası en kirli olan şehir Makedonya’daki Tetevo, ikinci sırad aBartın ve üçüncü sırada Hakkari yer alıyor. Bu şehirleri Gaziantep, Siirt, Afyon, Karaman, Iğdır ve Isparta izliyor. Listenin 10’uncu sırasında Bosna Hersek’e bağlı Tuzla var.

İSTANBUL ALARM VERİYOR

Avrupa’da büyük şehirlerde ise İstanbul metreküpte 33 miligram partikül seviyesiyle ilk sırada yer aldı. İstanbul’u metreküpte 26 miligram partikülle Polonya’nın başkenti Varşova ve 25 miligram partikülle Macaristan’ın başkenti Budapeşte izliyor. Avrupa’da havası temiz üç kent şöyle: İsviçre’nin başkenti Stockholm, İskoçya’nın başkenti Edinburgh ve Finlandiya’nın başkenti Helsinki.

DÜNYA LİSTESİNDE İRAN 1’İNCİ

Dünyanın havası en kirli 20 kenti listesinin zirvesinde İran’daki Zabol var. Bu listede Hindistan’dan 10, Çin’den 5, Suudi Arabistan’dan 3, Kamerun ve Pakistan’dan birer kent yer aldı. WHO verilerine göre dünyada her yıl 12.6 milyon insan çevre ve hava kirliliği nedeniyle ölüyor.

partikül madde?

k.demir
15 Şubat 2017 Çarşamba 23:32

partikül maddenin ne olduğunu bilen varmı ? dizel arabaların vızır vızır aktığı çevre yolu ve ana yollara yakın evlerde oturanların vay haline.! birde bu dizel araba sevdasının ceremesini en çok sevidiğimiz çocuklarımız çekecek.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

partikül dediğn nedir ki!

AOY
15 Şubat 2017 Çarşamba 22:43

ısparta nın muhterem yöneticileri bunu hiçbir zaman dert etmediler.. gündemlerini hiç işgal etmedi.. zamanında bir vali yardımcısı sorunu ele aldı.. O da anında kesiği yedi

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dıkkatlı habercılık

ıspartalı
15 Şubat 2017 Çarşamba 12:14

haber yaparken bıraz daha dıkkat edin. kopyala yapıştır haberciliği yapmayın yada isviçre'nin başkentini öğrenin ondan sonra haber yapın.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cıvık bir sınıftan
15 Şubat 2017 Çarşamba 11:36

Haberciliğiniz cırcıvık

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Algı operasyonu

illallah
15 Şubat 2017 Çarşamba 11:26

Isparta hani yaşanılabilir şehirdi. Kiralar, evler, arsalar ateş pahası. Evler kullanışsız, küçük, dolaplar adi, sunta. Üçüncü sınıf malzeme ile yapılmış. Havası kirli, avuç içi kadar yerde ulaşım felç.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kirli

Hava
15 Şubat 2017 Çarşamba 11:10

Hani Isparta yaşanabilir en iyi kentti! Hava kirli trafik keşmekeş Sav'daki koku....

21 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aşağıdaki imza kampanyasına destek olun valilik sesimizi duyar belki

ahmet
15 Şubat 2017 Çarşamba 11:01

https://www.change.org/p/isparta-valili%C4%9Fi-avrupa-n%C4%B1n-havas%C4%B1-en-kirli-10-%C5%9Fehrinden-8-i-t%C3%BCrkiye-de-birisi-de-isparta

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gelişmiş ülkeler

ahmet
15 Şubat 2017 Çarşamba 10:50

listeye bakıp incelediyseniz eğer, geri kalmış ülkelerdeki şehirlerin hava kirliliğine maruz kaldığını görürsünüz. memlekette değişen yok sadece birilerinin serveti artıyor. memleket adına yapılan pek bir şey yok. Haram zıkkım olsun emeği gecenlere.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

malesef

gazete
15 Şubat 2017 Çarşamba 10:30

ısparta ,burdur pisliği kirliliği boldur.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hulusı
15 Şubat 2017 Çarşamba 10:15

Isvıcrenın başkentı stocholm oyle mi:)))))

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

malesef

meemt
15 Şubat 2017 Çarşamba 09:57

orma orma orma orma orma orma orma orma

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

32

32
15 Şubat 2017 Çarşamba 09:56

ısparta da partikül maddenin yüksekliği araç sayısının fazla olmasıdır .trafik yoğunluğundan dolayı hava kirliliği meydana geliyor.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla