visitor analyticsvisitor analytics

AVM'NİN GÜVENLİ YAPI OLUP OLMADIĞI DENETLENSİN!

AVM'NİN GÜVENLİ YAPI OLUP OLMADIĞI DENETLENSİN!
24 Kasım 2015 Salı 14:07

Iyaş Park AVM'de skandallar bitmek bilmiyor. İki kez göçen asma tavanın ardından şimdide alışveriş merkezinin içinde bulunan fayanslar yerinden oynadı.

Iyaş Park'ta neler oluyor? Geçtiğimiz aylarda yemek bölümünde düşen asma tavanın ardından bu kez de giriş kısmında bulunan asma tavan göçtü. Her ne kadar yönetim bilgimiz dahilinde göçtü diye açıklamada bulunsalar da bir güvenlik görevlisi (BİLGİ DAHİLİNDE) yaralandı.

Geçtiğimiz günlerde ise AVM'nin içinde fayanslar yerinden oynadı. Bir bir ayrılan fayansları görenler ise şaşkınlık yaşadı. Fayanslar yerinden oynarken müşteriler ise o anları kameraya çekti.

İŞTE FAYANSLARIN YERİNDEN SÖKÜLDÜĞÜ O ANLAR


hiç bişeyy!

32323232
25 Kasım 2015 Çarşamba 13:48

bu da ne ki tokinin yaptığı hastaneler dökülüyorrr gülüm

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAKIN HAAAAA

ISPARTALI
25 Kasım 2015 Çarşamba 11:34

AKLINIZ VARSA IYAŞ PARKA GİTMEYİN. İNŞAAT KALİTESİ ÇOK KÖTÜYMÜŞ. İNŞAATINDA ÇALIŞAN BİR ARKADAŞIM ANLATTI. YAKIN BİR ZAMANDA BÜYÜK BİR FACİA OLABİLİRMİŞ ALLAH KORUSUN.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mezarlık

fakir
25 Kasım 2015 Çarşamba 09:42

eski mezarlık alanı idi orası rahmetli dedem derdi altta yatanların ruhu rahat vermiyor

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İyiki iyaz var

Memur
25 Kasım 2015 Çarşamba 03:44

Genelde esnaf karaliyor iyas olmasa milleti somureceksiniz

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

demekki sallanma doğruymuş

gerçek ıspartalı
24 Kasım 2015 Salı 20:55

geçen hafta hanıma ayakkabı alırken ismini vermeyeceğim mağazanın ama sallanıyor demişti ,yorgun olduğun için sana öyle geliyordur demiştim ,demekki doğruymuş.fayanslar falan gerçekten yerinden oynadı ise sıkıntı çok büyük olabilir.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Telâşa mahal yok....

Ispartalı
24 Kasım 2015 Salı 19:02

De bakalım göçünce gereği yapılır

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gitmeyin

Egeli
24 Kasım 2015 Salı 17:13

Hafta sonu kalabalık olunca avm hep sallanıyor bunu hissediyoruz yaklaşık bir yıldır gitmiyoruz sağlam değil iyas park

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

spartalı

spartans
24 Kasım 2015 Salı 14:40

avm yönetimi olarak batırdıkları esnafların işyeri açıp kapatanların ahları çıkıyor sanırım.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

qwerty

qwerty
24 Kasım 2015 Salı 14:33

Tabandaki fayanslar neden kalksın ki? Acaba temelinde sıkıntı mı oluştu? Burayı belediye ve devlet yetkilileri denetlemeli.Ispartanın tek avm'si binlerce kişi gidiyor.Burası kamusal alan sayılabilir.Halkın güvenliği için bir müddet mühürlenip kapatılmalı ve sağlam olduğuna kanaat getirilip rapor verilirse tekrar açılmalı.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla