visitor analyticsvisitor analytics

ATATÜRK REDDEDERDİ

ATATÜRK REDDEDERDİ
05 Nisan 2016 Salı 21:55

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun bugün grup toplantısında Ensar Vakfı ile ilgili olduğu iddia edilen çocuk tacizi olayı hakkında sarf ettiği, “Valisi konuşmuyor, Milli Eğitim Bakanı konuşmuyor. Aileden sorumlu Bakan da zaten birilerinin önüne yatmış vaziyette o da konuşmuyor. Bu yurtlara kim izin veriyor arkadaşlar...” şeklindeki sözlerine Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun bir paylaşım yaparak çok sert bir dille cevap verdi.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu partisinin haftalık grup toplantısında konuştu. Kılıçdaroğlu kamuoyunun tartıştığı çocuk tacizi olaylarıyla ilgili olarak Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Sema Ramazanoğlu’nu sert sözlerle eleştirdi.

 “AİLE BAKANI BİRİLERİNİN ÖNÜNE YATMIŞ DURUMDA”

Valisi konuşmuyor, Milli Eğitim Bakanı konuşmuyor. Aileden sorumlu Bakan da zaten birilerinin önüne yatmış vaziyette o da konuşmuyor. Bu yurtlara kim izin veriyor arkadaşlar... Biz izin vermedik diyorlar koro halinde. Siz izin vermediyseniz bunlar nasıl açılıyor? diye konuşmuştu.

ZABUN ÇOK SERT BİR PAYLAŞIMDA BULUNDU

Ak Parti il Başkanı Osman Zabun, Kemal  Kılıçdaroğlu’na tepki göstererek işte Facebokk hesabından bu paylaşımda bulundu. Zabun paylaşımında ise: ‘Atatürk, günün birinde CHP’nin başına Kılıçdaroğlu kadar seviyesiz, haysiyet yoksunu bir düşüğün geleceğini tahmin etseydi matematik öğretmenine kibarca teşekkür eder ve Kemal adını almayı reddederdi’ paylaşımında bulundu.

Vay beee

Davut
07 Nisan 2016 Perşembe 02:03

İki yanlış nasıl tek doğru eder? Ensar vakfındaki çocuklardan birisi sizin çocuğunuz ya da kardeşiniz olsa ne deerdiniz merak ediyorum?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Siyaset

Yazık yaaaaaaaa!
06 Nisan 2016 Çarşamba 11:38

Şu yaşıma geldim şimdiye kadar siyasetin ve siyasetçilerin söylemlerin bu kadar seviyesizce yapıldığını görmemiştim. Her insan aynı fikirde olacak diye bir şart yok. Doğrular çok olabilir ancak gerçek tekdir. AKP döneminde siyaset ağzının bu kadar bayağı olduğu hiç bir zaman görülmemiştir. Çünkü balık baştan kokar. Saygılarımla.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

Hoca
06 Nisan 2016 Çarşamba 09:51

Osman Başkanı tebrik ediyorum.Edepsiz,haysiyetsiz genel müdür bozuntusuna gereken cevabı vermiş.O edepsizi savunma adına Ak Parti düşmanlıkları depreşenlere söyleyecek bi sözüm yok, ALLAH CC onları sevdikleriyle beraber eylesin...

56 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖNCE LAFI SÖYLEYENE BAK ADAM MI DİYE

mahmut aksu
06 Nisan 2016 Çarşamba 09:00

Sayın Kılıçdaroğlunun lafı amacını aşmış. ama Sayın Zabun da bu milleti salak sanmasın. Kendi söylediği bu lafı millete bi açıklasın. bacak arası ne demek? Zabun: Siyasi tarihe şöyle bir baksalar 8 defa bacak arasından nasıl gol yediklerini görecekler. Önümüzdeki Cumhurbaşkanlığı seçiminde de o gölü bir kez daha bacak arasından yiyecekler. Kokuşmuşluğun, ahlaksızlığın tavan yaptığı bir dönemi yaşıyoruz. zabun efendi o tecavüze uğrayan erkek çocuklar için ne diyor bir de bu fikrini öğrensek.

19 Beğendim
54 Beğenmedim
 
Yanıtla