visitor analyticsvisitor analytics

ATABEYİN KURTARICISI İŞ BAŞINDA

ATABEYİN KURTARICISI İŞ BAŞINDA
03 Mayıs 2014 Cumartesi 02:08

Atabey Belediyesi hazır beton santrali yeniden hizmete girdi.

Atabey Belediyesine ait, uzun süredir üzerindeki haciz nedeniyle üretim yapamayan hazır beton santrali, yeniden faaliyete başladı. Hacizlik durumu ortada kaldırılan araçlar ile hizmete açılan beton santrali için tören düzenlendi.

Yalan Dolan
12 Mayıs 2014 Pazartesi 09:07

İşiniz gücünüz yalan as betona yalakalık yapıyorsunuz birde santral açtık diyorsunuz.10 senedir yalan söylemekten bıkmadınmı tevfik atasoy?

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kandır bakalım milleti
05 Mayıs 2014 Pazartesi 12:50

atabey halkını bu kadar da saf yerine koymayın arkadaş. gidin bakın bakalım tesiste kimin tabelası asılmış. as ado beton çatısı altında beton üretiliyor. atabetonun araçları as ado betonun işlerinde kullanılıyor. santral altı beton alıyor atabeton. milleti keriz yerine koymayın. işin gerçeğini yazın da bilsin herkez. çakıl başkasının, çimento başkasının, çıkıpta santrali çalıştırdık demeyin bari. ancak %50 lik yandaşlarınızın gözünü boyarsınız. %50 kalan kesin neyin ne olduğunu biliyor.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ATABEY ATABEY
03 Mayıs 2014 Cumartesi 16:24

HAYIRLI UĞURLU OLSUN.BAŞARILARINIZIN DAİMİ OLMASI DİLEKLERİMLE...

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

atabey gençliği
03 Mayıs 2014 Cumartesi 14:15

milletvekili olacak adam.Milletvekili olarak görmek isteriz.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla