visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 15:24

ASİSTAN DOKTORA DARP İDDİASI

ASİSTAN DOKTORA DARP İDDİASI
15 Haziran 2015 Pazartesi 18:59

Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'nde (SDÜ) görev yapan asistan doktor 30 yaşındaki Necati U.H., kulağına vurduğunu iddia ettiği aynı hastanede görevli Doç. Dr. Ö.İ. hakkında şikayetçi oldu.

Maltepe Üniversitesi Tıp Fakültesi'nden mezun olduktan sonra 2014 yılında uzmanlık eğitimi için SDÜ'de göreve başlayan asistan doktor Necati U.H., dün aynı bölümde beyin ve sinir cerrahisi uzmanı olarak görev yapan Doç.Dr. Ö.İ.'nin kendisini vurduğunu iddia etti. Aynı hastanenin kulak burun boğaz servisinde tedaviye alınan asistan doktor Necati U.H.'ye kulaktaki ani darbeye bağlı gelişen travma ve kulakta çınlama teşhisi konuldu.

'SOL ELİYLE KULAĞIMA VURDU'

Tedavisine devam edilen asistan doktor Necati U.H., olayın dün nöbet sırasında Doç. Dr. Ö.İ.'nin de bulunduğu asistan doktor odasında yaşandığını belirterek, "Anabilim Dalı başkanımızla telefon görüşmemiz oldu. Telefonu kapattıktan sonra kendisi bana sinirlenerek, 'Benim yanımdayken o hocayla konuşmana izin vermiyorum' diyerek sol eliyle kulağıma doğru vurdu.Ben bir şey yapmak istemedim. Haklıyken haksız duruma düşmek istemedim.Dekanlığa yazımızı yazdık gönderdik. Her iki tarafın da karşı iddialarıolacaktır. Hukuk, adalet sistemimizin vereceği karar neticesinde umarım bir netlik kazanır. Benim gibi diğer doktor arkadaşlarımın darba veya mobbinge maruz kalmamalarını istiyorum" dedi.

'MESLEKTAŞINIZ BUNU YAPIYOR'

Olayın kendisini çok üzdüğü aktaran Necati U.H., "Buolay diğer arkadaşlarımızı da eminim üzmüştür. Hasta yakınlarının bu şekilde girişimlerine tanık oluyoruz ama en yakınınız, meslektaşınız bunu yapıyor. Bu nereye kadar devam edecek böyle bilemiyorum. Bu çok üzücü bir durum. Bu şekildebir darba maruz kalmak beni üzdü. Bu olay sonrası maddi manevi zarardayım. Bu şekilde çalışmam mümkün değil. Psikolojim bozuldu" diye konuştu.

'HEKİMLİĞİ AİLEMDEN ÖĞRENDİM'

Olayla ilgili şikayetçi olduğunu kaydeden asistan doktor Necati U.H., şöyle devam etti: "Hasta yakınlarından darp girişimini sürekli duyuyoruz. Bu zamana kadar hiç kimse böyle bir girişimde bulunmadı. Hep hastalara gerekli itinayı göstererek onlara yardımcı olmaya çalışıyorum.Hekimlik mesleğini ailem sayesinde öğrendim. Babaannem, babam ve kardeşim doktordur."

hadi canım

..
04 Aralık 2015 Cuma 11:14

bu olayı 2 taraflı değerlendirmek lazım.çok lafa getek yok.mağdur oldupunu iddia eden arkadaşın da ne olduğu çok iyi biliniyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hak

şiddet
16 Haziran 2015 Salı 21:52

sayın doktorlarımız siz bu şahsı korursanız e o zaman vatandaşa hekime şiddete hayır nasıl diyeceksiniz saygılarımla

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rezaleet

Ali güner
16 Haziran 2015 Salı 21:13

Bildiğimiz kadarıyla bu doçent ö.i'nin kaçıncı vukuatı. Derhal üniversiteden gönderilsin. Ispartamızda bu tür adamları istemiyoruz. Yeni yönetim farkını göstersin bu tür adamları korumasın

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şiddet

y.e.
16 Haziran 2015 Salı 16:53

olayın tasvip edilecek bir yanı yok, insanlık dışı bir hareket, sade vatandaş olarak şiddetle kınıyorum sağlıkçılara yapılan darp olaylarda nasıl tepki gösteriyorsak bir akademik kişinin de böyle davranması son derece yanlış çünkü o asistanların geçesi gündüzü yok sürekli nöbet eğitim, biraz insaf

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne kadar ilginç...

meslektaşlarınız arasında da mı anlaşamıyorsunuz?
16 Haziran 2015 Salı 08:55

Basında yer alan haberleri okudukça insan çok yadırgıyor. İnsan sağlığı için mücadele eden doktorlarımıza şiddet uygulanması bir insanlık ayıbı diye haykırıyoruz. Ancak bazen bu kendini insandan öte zanneden hekimler mi diyelim yoksa kendini birşey zannedenler. Hastalara öyle kötü davranıyorlarki. Kendilerini adem ile havvadan değil de başka bir evrenden geldiklerini sanıyorlar. Siz kendi içinizde birbirinizi yerseniz daha işimiz var bu memlekette.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asistanı bırak ölümle tehdit edilen öğretim üyesini bile gördük

ADALET yerini bulmalı
16 Haziran 2015 Salı 02:17

Bu üniversitede bundan 10 yıl önce bir doçent tarafından bir yardımcı doçente ölümle tehdit ve darp yapılmıştır. maalesef bunu yapan zorbanın arkasında aynı siyasi görüşten bir idareci olduğundan olay örtbas edilmiş, hatta mağdur konumdaki kişiye şikayetini geri almazsa ileride zarar göreceği şeklinde ikaz edilmiştir. Bu asistan arkadaşın yılmamasını ve sonuna kadar şikayet dilekçesinin arkasında durmasını tavsiye ederiz. Olayın travmasını atlatması dileğiyle.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla