visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:51

ASGARİ ÜCRET BELLİ OLDU

ASGARİ ÜCRET BELLİ OLDU
29 Aralık 2016 Perşembe 11:42

ASGARİ ÜCRET BELLİ OLDU

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu başkanlığında, 2017 yılı asgari ücretinin belirleneceği Asgari Ücret Tespit Komisyonunun son toplantısı bugün yapıldı. Söz konusu toplantıda Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Müezzinoğlu 2017 yılında geçerli olacak asgari ücreti açıkladı.

Asgari ücret 2017'de tek defada yani 1 Ocak itibariyle iki kademeli artış olmamasına karar verildi. İşveren ve Hükümet, 2 kademeli artış isterken Türk-İş tek kademeli artış istedi ve tek kademeli artışta karar kılındı.

YENİ ASGARİ ÜCRET 104 TL ARTTI

Asgari ücret 2017'de yüzde 8 oranında arttı. Brüt asgari ücret bin 777,50 TL  olarak belirlenirken net asgari ücret ise bin 404 TL olarak belirlendi.  Bu durumda 104 TL zam yapılmış oldu.

Hasan kaya
29 Aralık 2016 Perşembe 14:46

Çok vermişler. 15 Temmuz da asgari ücretle çalışan insanlar sokakta sizin koltuklarınızı kurtardı. Size çift maaş kıyak emeklilik yazıklar olsun

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan kaya
29 Aralık 2016 Perşembe 14:35

Kimse ağlamasın asgari ücretle çalışan insanlar oy verdi.

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla