29 Temmuz 2017 Cumartesi 14:44

ASAYİŞ BAKIMINDAN ÇOK GÜVENLİ BİR ŞEHİR

ASAYİŞ BAKIMINDAN ÇOK GÜVENLİ BİR ŞEHİR
27 Aralık 2014 Cumartesi 11:48

Okullarda yaşanacak kazalar ile ilgili bütün önlemlerin alındığını ifade eden İl Milli Eğitim Müdürü İlyas Can "Öğrencilerimize ve Öğretmenlerimize zarar gelmemesi için bütün önlemlerimizi alıyoruz. Aldığımız önlemlerin neticesinde bir zafiyet olacağını düşünmüyorum'' dedi.

Olası bir kazanın Önlenmesi için okulların elektriktesisatlarının her yıl gözden geçirildiğini, yangın dolaplarının tam veprosedürlere uygun olduğunu söyleyen İl Milli Eğitim Müdürü İlyas Can"Yangın hortumları her yıl denetimden geçiyor. Yangın söndürmecihazlarının dolumları tam zamanında ve uygun bir şekilde yapılıyor" dedi.Hiçbir Öğrencinin ve Öğretmenin burnu kanamadan sezonu kapamayı düşündüğünübelirten Can "Aldığımız önlemlerin neticesinde bir zafiyet olacağını düşünmüyorum"dedi.

ASAYİŞ BAKIMINDAN ÇOK GÜVENLİ ŞEHİR

Isparta’nın asayiş açısından çok güvenli bir şehir olduğunuve bunun okullara da yansıdığına değinen Can "Isparta’nın bütün ilçelerimerkez olarak görülmesinden ötürü güvenlilik açısından mükemmel bir şehir. Ispartaderli toplu bir şehir olduğu için asayişin daha güzel ve kontrollü olmasınısağlıyor" dedi.

OKULLARA HAYAT PROJESİ

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından Okullara hayat projesinin,okulla toplumu birleştirme adına çok önemli bir proje olduğunun altını çizen İlMilli Eğitim Müdürü İlyas Can "Bir çok okulda bu proje hayata geçirilmişdurumda. Okulu, topluma açtığınız zaman okullarda oluşan problemin toplumtarafından çözülmesinde çok katkısı oluyor. İnsanlarımızın elinin taşınınaltına koyması daha kolay oluyor" şeklinde konuştu.

DEĞERLER EĞİTİMİ

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından okullarda uygulamayageçirilmiş bir projeden de bahseden İl Milli Eğitim Müdürü İlyas Can"Eskide kalmış ya da unutulmaya yüz tutmuş kültürlerimizi vegeleneklerimizi bu güne taşımak anlamında çok güzel bir proje. Eğitimin enönemli amaçlarından bir tanesi kültür aktarımında bulunmaktır. Bazı okullardaeskiden oynadığımız oyunları şimdi de oynanıyor. Eskiyi yaşatmak anlamındagüzel bir proje" şeklinde sözlerini noktaladı.

SABİT ZİHNİYET

SABİT KOLTUK
29 Aralık 2014 Pazartesi 10:37

SAYIN MÜDÜR BÖYLE SAYFALARDA AÇIKLAMA YAPACAGINIZA OKULLARI BİR DENETLEYİN, MÜDÜRLÜK SADECE MASA BAŞINDA OTURMAKLA OLMUYOR, OKULLARI OKUL AİLE BİRLİKLERİ TAKİP EDİYOR OKULLARDA NELER OLUYOR BİLDİĞİNİZ YOK İKİ GÜN ÖNCE YILMAZ ŞENER İLKÖĞRETİMLE İLĞİLİ BİR HABER ÇIKTI BU SAYFADA ALTINDAKI YORUMLARI GÖRSENİZ İNANIN O KOLTUKTA OTURMAZ İSTİFA EDERSİNİZ BEN BİR VATANDAŞ OLARAK İNANIN ÇOK RAHATSIZ OLDUM TAVSİYE EDERİM O YORUMLARI OKUYUN... O MASUMLARA SAHİP ÇIKMALISINIZ YOKSA KAYBEDERİZ O MASUMLARI

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadi Oradan

Kamile Gürkan
28 Aralık 2014 Pazar 19:03

Sen hiç Kamile Gürkan Okuluna geldinmi nerden biliyorsun

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Koltuk

Nerden biliyor?
28 Aralık 2014 Pazar 08:49

Koltuğuna yapışmış müdür ve yardımcıları uzmanları okulların kaçını ziyaret edip eğitimi yerinde görmüş acaba?Korkmayın kalkın o koltuklardan da sahaya inin ondan sonra konuşun.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dönüşümü Tamamlanmayan Okullar

Veli
27 Aralık 2014 Cumartesi 17:49

Dönüşümü Tamamlanmayan Okullar bu yaz tamamlanırsa biz veliler için daha güvenli hale gelecek. Yoksa büyük çocuklar bizim küçükler için olumsuz davranış yaymaya devam edecek. İnşallah dönüşüm bu yıl biter de birinci sınıfla sekizinci sınıf aynı bahçeyi, WC yi kullanmak zorunluluğundan kurtulur. Saygılar.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÜVENLİK SAĞLANMIŞ MIŞ

BİRBİLEN
27 Aralık 2014 Cumartesi 15:14

OKULLAR KENDİ İMKANLARIYLA TEDBİRLERİNİ ALIYORLAR. MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜNÜN VE EKİBİNİN BUNDA HİÇBİR KATKISI YOK. OKULLARIN AİLE BİRLİKLERİNİN KIT KANAAT İMKANLARIYLA YANGIN TÜPÜ DOLUMLARI YAPTIRILIYOR. MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNÜN TEK YAPTIĞI DURMADAN HUKUKSUZLUK YAPMAK.İNSANLARI MADUR ETMEK. VELİLERE ŞİRİN GÖRÜNMEK.ÖĞRENCİLERİN OKULLARIN BAŞARISI ONLARIN UMURUNDA FALAN DEĞİL.

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla