visitor analyticsvisitor analytics

ARTIK VAKTİ GELDİ DEMİŞLER

ARTIK VAKTİ GELDİ DEMİŞLER
15 Ağustos 2014 Cuma 17:55

ARTIK VAKTİ GELDİ DEMİŞLER

Sütçüler'de yıllardır katledilen orman alanları için mücadele veren Sütçülerli Mahmut Aksu, Mermer Ocakları İşletmecileri tarafından ölümle tehdit edildiği iddiasında bulundu.

4 yıldır Sütçüler'de Mermer Ocaklarının doğa katliamına sessiz kalmayan ve her fırsatta sesini duyarmaya çalışan Mahmut Aksu tehdit edildiğini iddia etti. Aksu açıklamasında ise; "İlimizde hiç bir ilgili kurum görevini yapmayınca doğayı korumak malesef bizlere kalıyor. Şahsımı tüm tehdit, rüşvet girişimi, dayak, ölüm tehditleri tüm hızıyla sürüyor. 4 yıldır bölgemdeki hiç bir mermer ocağı ismini telefuz etmemiştim. Bunu tüm kayıtlarınızda görebilirsiniz.  Ama artık iş çığırından çıkıyor. Bölgedeki cesur yürekli mermer ocakları şahsım için;"O köpeğin kolunu bacağını kırmadık, Artık vakti saati geldi diyorlarmış"diye konuştu. 

senirkenttede durumlar aynı

SİVİL VATANDAŞ
20 Ağustos 2014 Çarşamba 11:56

kalan molozların tozu tüm bağ ve bahçeleri etkiliyor.. eğirdir gölünede zarar veriyor hükümet hala bir çözüm yolu bulamıyor sırf birileri para kazansın die bazı sorunlar görünmezden geliniyor..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğa katlediliyor

katliam
16 Ağustos 2014 Cumartesi 23:11

Sadece Sütçüler değil,hemen her tarafta dağların tepeleri ormanın içi hoyratça katlediliyor,o ağaçlar on yıllarca sonra bile yetişmeyecek çıkarılan üç kuruşluk taşın getirisi tahribatı telafi edemez,torunlarımız ilerde lanet okuyacaklar arkamızdan.......

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU İŞİN YERİ BURASI DEĞİLDİR.

SELAMİ
16 Ağustos 2014 Cumartesi 10:52

BENİM ANLAMADIĞIM , BU ARKADAŞIN DOĞA KATLİAMI DEDİĞİ OLAYI ORMAN BAKANLIĞI VE ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ BİLMİYORMU. ADAMLAR YASA ELVERDİĞİ SÜRECE ELBETTE İŞİNİ YAPACAKLAR. ISPARTADA Kİ KURUMLARIN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ VEYA BAĞLI OLDUĞU BAKANLIK YOKMU , YOKSA BU KURUMLAR KAFASINA GÖREMİ DAVRANIYOR. BENCE ÇÖZÜM ISPARTA DEĞİL ANKARA. MADEM DOĞAYI BU KADAR ÇOK SEVİYORSUNUZ ORMAN BAKANLIĞININ ÖNÜNE BİR YATAK ATIN GÜNLERCE ORADA KALIN SESİNİZİ TÜRKİYE DUYSUN BELKİ YASALARI DEĞİŞTİRİRLER.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zordur andavallarla yaşamak

bojuware 201
15 Ağustos 2014 Cuma 20:34

Gerçekten zordur beyinsiz kemikçi yalaka andavallarla yaşamak. Bunların toplumda çoğaldığı dönemlerde siysai iktidar bunu iyi değerlendirir. Yandaşlara memleketi peşkeş ederken M AKSU gibi topluma göre sivriler budanır yontulur. Lakin toplum sahip çıkması gerekirken itin kemik peşinde koşması gibi iktidardan kemiklenirler son seçim örnektir. Lanet olsun andavallara.

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla