visitor analyticsvisitor analytics

ARTIK HERKES RAHAT NEFES ALDI

ARTIK HERKES RAHAT NEFES ALDI
17 Eylül 2016 Cumartesi 14:59

ARTIK HERKES RAHAT NEFES ALDI

Kazaların merkezi haline gelen toki kavşağına çözüm bulundu. Geçtiğimiz günlerde kavşağa trafik ışıklarının yapılmasıyla sürücüler rahat nefes aldı. Yetkililere teşekkür eden sürücüler en yakın zamanda diğer tehlike arz eden yerlere de aynı sistemin yapılmasını rica ettiler.


Boş Beleş

Önemi Yok
20 Eylül 2016 Salı 15:15

İstedikleri kadar ışık koysunlar. Daha şehir içindeki sorunları çözemeyenler, kazaları mı engelleyecek? Halkın parasıyla yapılan otoparklara ne oldu? hala caddelerde 2. 3. sıralarda araç parkı yapılıyor.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok uzun

Aslan
19 Eylül 2016 Pazartesi 00:53

Anayolu o kadar uzun süre gereksiz yere bekletmek tamamen saçmalık..

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnsaf

hava
18 Eylül 2016 Pazar 17:35

Bir buçuk dakika trafik ışığında beklenir mi İnsaf

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Işıklandırma

Celal AZGIN
18 Eylül 2016 Pazar 15:36

Artık ana yolara ışık koymuyorlar. Köprü yapıyorlar. Ne zaman İsparta hak ettiği yeri alacak.

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeşil

Kırmızı
18 Eylül 2016 Pazar 12:18

Yonca şeklınde koprulu kavşak yapmak varken , ıkı tane ışıkla gunu kurtarın bravooo!!!

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Superhizmet

Isıksever
18 Eylül 2016 Pazar 00:35

Evet Isparta bu hızla giderse trafik ısıgı donatılacak. Sokak lambalarına gerek olmayacak... :)

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Risk buyuk

Mustfa
17 Eylül 2016 Cumartesi 17:59

Eğirdir istikameti sıkıntılı virajdan çıkar çıkmaz direk ışıklar gözüküyor ve çok süratli gidiyor ınsanlar buna bu çare lazım...

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Püff dee!!

Lambaya
17 Eylül 2016 Cumartesi 16:12

Ikı lamba takıldı dıye cücük kadar şehrin trafık sorunu çözüldü mü sandınız?? Her kavşakta ışık var ama bu ışıkların ne anlama geldiğini bilmeyen ve bilsede sığır gibi geçip giden beyinsizler oldukça, siz çok beklersiniz trafik düzelecek diye....!!! Avrupanın 300 yıl önce bitirdiği şehirleşme sorununu iki tane lambayla düzelttik yeahh!!!

15 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla