visitor analyticsvisitor analytics

AMAN ALİ BOLAT DUYMASIN!

AMAN ALİ BOLAT DUYMASIN!
20 Ekim 2014 Pazartesi 18:24

AMAN ALİ BOLAT DUYMASIN!

Isparta İl Özel İdaresi Meclis Başkanı Ali Bolat geçtiğimiz günlerde Şarkikaraağaç İlçe Kaymakamı, Vali Yardımcısı ve İl Özel İdare Genel Sekreter vekili Abdullah Akdaş hakkında valiliğe şikayet için özel oturum yapılacağı iddia edilerek gündeme bomba gibi oturmuş idi. Ali Bolat, Karayaka köyüne yaklaşık 1.4 milyon yatırımı aman duymasın...

Şarkikaraağaç ilçesine bağlı Karayaka Köyü (YÜS) Kapalı Sistem Sulama Tesisi Projesi ihaleye çıktı. Artık köylerimizde kapalı devre sulama sitemi yapılarak göç duracak ve çiftçimiz para kazanacak.

 

yunan toprağımı

karaağaçlı
22 Ekim 2014 Çarşamba 09:27

Yıllardır ş.karaağaça hizmet gelmiyor. kırk yılda bir ş.karağaça hizmet gelecek; yıllar önce millet vekili olsu diye temayül yoklamasında birinci çıkardığımız Polat ın oğlu bunu yapıyorsa ahdi vefa kalmamış demektir. Hizmet veremeyecekseniz Konyaya bağlayın bizi........

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Meyve veren ağaç

Vatandaş
21 Ekim 2014 Salı 14:42

Meyve veren ağaç taşlanır. demek ki Abdullah AKDAŞ bey çalışıyor. Neresi olursa olsun vatan millet için çalışandan allah razı olsun. Kıskanmayın sizde çalışın. Dedi koduyu bırakın sizde çalışın. Ispartaya gelen en çalışkan Genel Sekreter.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADALET

VATANDAŞ
20 Ekim 2014 Pazartesi 23:18

GENEL SEKRETER ,SADECE VEYA KARAĞAÇ İÇİN GAYRET EDİYOR.BENCE ALİ BOLAT'I TAKDİR EDİYORUM.YÖNETİCİLER ADİL OLMALI.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

nolcak nolcak

hakkı düzgün
20 Ekim 2014 Pazartesi 21:40

Amacınız ne Abdullah'ı rahat bırakın.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla