visitor analyticsvisitor analytics

ALTINDAĞ REKTÖR ADAYI!

ALTINDAĞ REKTÖR ADAYI!
06 Nisan 2015 Pazartesi 23:34

Prof. Dr. Raşit Altındağ, SDÜ rektörlük seçimlerine aday oldu.


Değerli Arkadaşlarım,

Yükseköğretim Kanununda Üniversitenin temsil yetkisi Rektöre verilmiştir. Bu temsil görevini yerine getirecek rektör; bilim insanı,üniversitesi adına iyi bir gelecek planlayan, adalet ve liyakate önem veren, akılcı ve öngörülü, yaşadığı kentin ekonomisi ve kültürünü paylaştığı yereline, sorununa, ortak ve duyarlı,insancıl ve vicdan sahibi olmalıdır. Rektör sadece iyi bir bilim insanı değil, aynı zamanda üniversitenin sosyal, kültürel ve ekonomik her türlü gelişimini yöneten iyi bir lider olmalıdır.

 

Değerli arkadaşlarım; bu özellikleri taşıyan bir rektörle üniversitemiz yönetildiğinde, neler yapılabileceğini bir hayal edin.

 

Üniversitemizin sorunlarını yaşayarak deneyimleşmiş bir öğretim üyesi olarak; sorunlara köklü çözümler getirecek bir yönetim anlayışına acilen gereksinim duyulduğunu vurgulamak istiyorum. Üniversitemizi hak ettiği düzeye taşıyarak, adının geçtiği her yerde başarı öyküleri, araştırma ve projelerle dünya üniversitesi olabilmesi için inanç ve bilgi birikimine tüm çalışanlarımızla sahibiz. Bu duygu ve düşüncelerle bilimin sönmeyen ışığı altında;

 

Üniversitemizin tüm birimlerinde adaleti, huzuru, çalışma isteği ve motivasyonu en üst düzeye çıkarabileceğimiz,

Çalışanlarının gelecek kaygılarından uzak yarına güvenle baktığı,

Başarılı ve örnek alınabilecek bir öğretim sistemine ulaşıldığı,

Bilimsel çalışmaların zirveye taşınması ile Ar-Ge merkezli araştırmaların yoğun bir şekilde yapıldığı,

Kurumsallaşmanın büyük oranda tamamlandığı,

Çarpık idari mekanizmaların düzeltilerek Akademik Kurulların tam anlamıyla işletildiği,

Her bir personelinin gurur duyacağı, öğrencilerinin mensubiyet ayrıcalığını yaşadığı,

bir üniversite felsefesi oluşturularak,

Ben merkezli yönetimden biz merkezli yönetim sistemine geçilerek katılımcı ve paylaşımcı yönetim biçiminin benimsendiği,

Bir üniversiteyi birlikte oluşturmak kararlılığındayız…

Ve bu kararı seçim günü sandığın başında sizler taçlandıracaksınız.

 

Akademik hayatıma 1990 yılında bir araştırma görevlisi olarak başladığım ve tam 25 yıl bu kutsal yuvada bu günlere geldiğim üniversitemizin tüm sorunlarının, ihtiyaçlarının ve beklentilerin farkında ve bilincinde olarak,dünyada yarışan ve geleceğe yön veren bir üniversite anlayışına, inançla,sizlerden aldığım güç ve enerjiyle birlikte yürümek, gelişimine keyifle katkıda bulunan, içinizden birisi olarak; Dünyada Yarışan ve Geleceğe Yön Veren bir Üniversite için yılmadan, yorulmadan üniversitemizin tüm birimlerinin başarısını ve mutluluğunu hep birlikte yaşamak, Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü olma sorumluluğunu, siz değerli öğretim üyelerinin desteği ve katkıları sayesinde taşıyabileceğime güvendiğim için, hedeflerimize sizlerle beraber ulaşmak üzere; Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörlüğü’ne adayım.

 

Bu duygu ve düşüncelerle, akıl ve bilimin ışığının daima yolunuzu aydınlatması dileğimle hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum.








raşit hoca

dr. hlm
08 Nisan 2015 Çarşamba 14:05

Raşit hocam haksızlıkla mücadele ederken dekanlık müdürlük yapanlar nerdeydiler acaba da şimdi piyasaya çıktılar

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

onur yks
07 Nisan 2015 Salı 22:56

Raşit hoca bu görev için biçilmiş kaftan. İçinde büyüdüğü bu kuruma en iyi hizmeti verecek yine raşit hocadan başkası değildir. Hayırlı olsun şimdiden.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

aday

selim demirbaş
07 Nisan 2015 Salı 21:54

hayırlı olur inş. başarılar dilerim

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kiralık yorumcular

Hatip
07 Nisan 2015 Salı 18:44

Senaryo iyi kurulmuş. Kiralık yorumcularda ayarlanmış. Raşit üstüne vazife olmayan boş işlerle vaktini geçirmiştir. Üniversiteye hiç bir katkısı olmaz.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

Erkan
07 Nisan 2015 Salı 17:05

hayırlı olsun hocam başarılar. aslında içlerinde en düzgünü sensin.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlısı olsun

Madenci
07 Nisan 2015 Salı 15:34

Raşit hoca eğitim ve öğretimi çok seven bir insan. üniversite için birçok konuda rektör de dahil olmak üzere birçok dekan ve öğretim görevlisiyle mahkemelik olmuş ve davaların hepsi Raşit hoca tarafından kazanılmıştır. demem o ki Raşit hoca asla haksızlığa karşı sessiz kalıp bana dokunmayan yılan bin yaşasın demez hep haklının yanındadır rektörlük en fazla ona yakışmaktadır ayrıca birçok uluslararası ve yurtiçi dergiler vb. yerlerde makaleleri vardır ayrıca birçok kitap yazmıştır.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralellerin Tek Korktuğu Kişi

Hmmm
07 Nisan 2015 Salı 13:10

Karalamak için kriptolar yakında aleyhinde döşemeye başlar...

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

manidar

akılcı
07 Nisan 2015 Salı 09:06

Kripto yorumlar devrede.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

abdullah

ac600
07 Nisan 2015 Salı 00:11

Secim tarihi yaklastikca kaliteli adaylar meydana cikiyor.carikcilarla gultekin lerle olmaz bu is..

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

akademi..

s.
07 Nisan 2015 Salı 00:08

Saygi deger hocamiza rektorluk yakisir.kendisine basarilar dilerim.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

iste buuu

ilhami kardesin
07 Nisan 2015 Salı 00:04

Sdu seni bekliyor suleyman hocam saygilar hormetler..

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aklın yolu

Dr. Cem
06 Nisan 2015 Pazartesi 23:57

Raşit hocam hayırlı olsun. biraz geç oldu ama iyi oldu. sonuna kadar arkandayız.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla