visitor analyticsvisitor analytics

ALTINBAŞAK'TA YEMEKLİ TOPLANTILARA KATILMIŞ

ALTINBAŞAK'TA YEMEKLİ TOPLANTILARA KATILMIŞ
16 Ağustos 2016 Salı 20:07

ALTINBAŞAK'TA YEMEKLİ TOPLANTILARA KATILMIŞ

İş adamı Mustafa Altıniş ise davadaki sanıklarla iş ortaklığı nedeniyle ilişkili olduğunu savundu. Söz konusu İş adamlarıyla 2010 yılından itibaren zaman zaman Altınbaşak Eğitim Kurumlarındaki yemekli toplantılara  katıldığını belirten Altıniş, "Burada genelde Allah, din, peygamber üzerine konuşulurdu. Konuşmayı Osman Demirhan yapardı. Osman Demirhan'ı da oradan tanırım"dedi.

Altıniş, Mahkeme Başkanı Yazıcı'nın "Bu toplantılarda FETÖ elebaşısı Gülen'den bahsediliyor muydu" sorusuna "zaman zaman" şeklinde cevap verdi. Bu toplantılara eski Isparta Valisi Memduh Oğuz'un da katıldığını anlatan Altıniş, burada kendilerinden yoksul insanlara yardım için para toplandığını, 2013 yılında da talep edilen para miktarının artmasının ardından ise artık toplantılara gitmemeye başladığını iddia etti.

Allah Doğrunun Yardımcısıdır

doğru söylemiş
17 Ağustos 2016 Çarşamba 11:08

Allah Doğrunun ve Haklının yardımcısıdır. Mustafa Altıniş dürüst ve düzgün birisidir. Fetöyle fütöyle işi olmaz. Eğer birini yargılayacaksanız bu kişi Isparta İmamı memduh oğuzdur. Fetöyü semirten ve şımartıp ****laştıran memduh denen zevattır

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayetle oynanmaz

Garip biri
17 Ağustos 2016 Çarşamba 06:27

Kuran ve sünneti siz oyuncak sandınız. Bir ayetle oynarsanız kuranın diğer ayetlerine size hep bozuk yön verir. Çünkü niyet bozuk,yok allah,yok peygamber sohbeti,yok kuran okunuyordu yok fakirler v.s insan bi bakmazmı bu işlerde samimiyet varmı çünkü din samimiyettir. O kadar masumane işlerse niye bıraktın o zaman diye sormazlar mı. Altın almaya geleni nasıl ciğerine kadar tanıyorsun takip ediyorsun da iman işini bu kadar basite alıyorsun. Neyse kulları kandırın bakalım Allahı nasıl kandıracaksı

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ya kuzgun leşe

Ya devlet başa
17 Ağustos 2016 Çarşamba 06:11

Tiplere bi bakın,Allah için bakın Allâh ile peygamber ile ne alakaları var. Al gülüm ver gülüm,hepsi. İnsan bu kadar geri zekalı olurmu,kurbanları bile kesmediler bayram sabahı millet camiden çıkmadan et dağıtılıyordu birgün önceden üçbeş hayvan kesip 3,5 kilo et gerisi bank Asya üzerinden pensilvanya oradan fitne yuvalarına dağılan zekat,fitre,deri,bağış müslüman parası ile dünyadaki mazlumları ezmeye,aynı milletin silahı ile milleti vurduğunuz gibi ancak israil yapar,şeytan bile şaşırmıştır.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalan en büyük günah

B.y
17 Ağustos 2016 Çarşamba 06:03

Hadis," Mü'min zina işlermi ya Resulullah, evet işleyebilir peki mümin hırsızlık yaparmı, yapabilir. Mümin yalan söylermi ey Allah'ın resulü dedim,mümin yalan söylemez,buyurdu",işte bunlar bu kadar adi insanlar,korkak,yalancı,münafık. Fakirlere yardımmış hani nerde 40 yıldır hangi fakirin yüzüne baktınız. İki tip insanla ilgilendiğin,ya zengin yada zeki olacak. Çünkü diğerleri size göre kuru kalabalık, tam israil modeli,insan bi yapılanmaya bakar kuran ve sünnete uygun tek bir işiniz yok.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla