visitor analyticsvisitor analytics

ALTINBAŞAK'A BİR ŞOK DAHA....

ALTINBAŞAK'A BİR ŞOK DAHA....
20 Temmuz 2016 Çarşamba 23:23

Aralarında Isparta'da fualiyet gösteren fetö kurumlarından ALTINBAŞAK'IN DA bulunduğu haklarında işlem başlatılan 524 özel okul ve 102 diğer kurum olmak üzere toplam 626 kurum hakkında kapatma işlemi başlatıldı.

Milli Eğitim Bakanlığınca, bakanlığa bağlı faaliyet gösteren ve "Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar"dan haklarında işlem başlatılan 524 özel okul ve 102 diğer kurum olmak üzere toplam 626 kurum hakkında kapatma işlemi başlatıldı.

BU KADARCIK MI?

Haldun
21 Temmuz 2016 Perşembe 22:59

Isparta'daki öğretmenlerin yaklaşık 1/3'ü, SDÜ'nün 2/3'ü ve Araştırma Hastanesinin hemen hemen tamamı -- solcuyum, eski solcuyum diyerek yıllardan beri kendini solcu tanıtan ASLINDA GİZLİ KRİPTOLU FETÖ olanlar da dahil yüzlerce insan var. Bunlara acınmaz ve bunlar fırsatını bulsun aynısı ve daha da kötüsünü yaparlar. Bu hain ve aşalıkların dış görünüsü insan olsa da içi ve aklını tamamen kaybetmiş ve kolonileşmiş birer ANDROİD den başkaları değillerdir.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

daha neler var

reis
21 Temmuz 2016 Perşembe 01:19

15 tane öğretmen mi? Kamu da kaç tane daha öğretmen var fetöcü ?ısparta beşikleri bunların

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

TORPIL VE KOPYE DÖNEI KAPANMASI DILEGIYLE!

vatandas
20 Temmuz 2016 Çarşamba 23:52

ASLINDA HERKES DEVLET OKULLARINDA OKUYACAK ESIT SARTLARDA! O ZAMAN GERCEK BASARILI VE AZIMLI INSANLAR GERCEK LIYAKATLI YETISIR! VE MINNET DUYGUSUDA SU BU CEMEATE VEYA ÖRGÜTE DEGIL DEVLETE OLUR! BÜTÜN ÖZEL OKULLAR DEVLETLESTIRILMELI! BAZI ÖZEL OKULLARINDA KENDILERINI BASARILI GÖSTERMEK ICIN ÖGRETMENLERE 80´NIN ALTINDA NOT VERMEYIN MESAJI ULUSAL MEDYADA GÜNDEM OLMUSTU! TORPILLI KOPYECILER ÜLKEMIZI NE HALE GETIRDILER ORTADA!

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla