visitor analyticsvisitor analytics

ALKOLLÜ ŞAHISLARI POLİS ZOR AYIRDI!

Alkollü Şahısları Polis Zor Ayırdı!
05 Eylül 2014 Cuma 10:27

Alkollü Şahısları Polis Zor Ayırdı!

Isparta Mimar Sinan Caddesi'nde alkollü şahıslar arasında çıkan tartışma kavgaya dönüşünce, tarafları ayırmaya çalışan polis ekipleri zoranlar yaşadı.

Alınan bilgiye göre, olay saat 03.30 sıralarında meydana geldi. Alkollü şahıslar arasında çıkan kavga rezalete dönüştü.

Alkollü bir bayan ile erkek şahıslar arasında çıkan sözlü münakaşa, kavgaya dönüşmek üzereyken güçlükle engellendi.

 

Kendine tokat atıldığını iddia eden alkollü bayan ortalığı birbirine katarak, yoldan geçen şahıslara ithamlarda bulundu.

 

Olay yerine gelen polis güçleri, durumu güçlükle normale çevirirken alkollü kadını da evine gönderdiler. 

MİLLİ İÇECEK

VATANDAŞ
08 Eylül 2014 Pazartesi 11:07

SEVGİLİ KARDEŞLERİM İÇKİ YERİNE MİLLİ İÇECEGİMİZ AYRAN İÇMEYİ DENESEK NASIL OLUR ACABA?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Efendiler

Bakınız
06 Eylül 2014 Cumartesi 11:29

Ispartamız eskiden şehir içinde alkollü restorantları olan , fakat kavgası olmayan,herkesin kendince,kararınca yaşadığı bir memleketti.Piknik yerlerinde bile rahatca alkol alır millet ama ona buna sarkmaz,kavgası çıkmazdı.Tamam artık kabul edin,birşeyi ne kadar sıkarsanız,o şeyden o kadar zarar görürsünüz.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sosyalist'e cevap

Siyaset yapma
05 Eylül 2014 Cuma 19:52

Sosyalist denen kardeşim sen bu kadar muhafazakar olsaydın belediye başkanına bu konudan bile siyasi konuya girmezdin.Alkol herkesin doğal hakkı kimse de karışamaz bırakın bu ayakları adam gibi adam YUSUF ZİYA GÜNAYDIN

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ya başkası kavga etseydi

hasan
05 Eylül 2014 Cuma 18:57

ey editör !! ya dini bütün insanlar kavga etseydi işte dinin rezaleti diye mi başlık atacaktınız ? kav****ı herkes edebilir, kavga başlı başına sorundur zaten.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde Muhafazakar Isparta

Sosyalist
05 Eylül 2014 Cuma 14:35

Belediye başkanı alkol ruhsatı vermeye devam etsin, amacına ulaşıyor.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

İT KOPUK DOLDU

SİVİL VATANDAŞ
05 Eylül 2014 Cuma 13:41

SON GÖÇLERLE BERABER HUZUR KENTİ GÜZEL ISPARTAM İT KOPUK YUVASI OLMAYA ADAY OLDU.. OKULLAR AÇILSIN O ZAMAN SİZ GÖRÜN BERDUŞ SERSERİ ARTIŞINI

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adam gibi içmek

İçici
05 Eylül 2014 Cuma 12:50

Cahil adam içince bağırıp çağırır onun bunun karısına kızına saldırır. Orlatama eğitim seviyesi ilkokul 6. sınıf olan ülkemizde cahillik devam ettiği sürece böyle şeyler devam edecek. Önce nların cahilliğini giderelim gerisi önemli değil.SaygılarNot: İçki içen biriyim.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla