visitor analyticsvisitor analytics

ALKOL DENETİMİ!

ALKOL DENETİMİ!
12 Ağustos 2015 Çarşamba 13:42

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü tarafından 20/07/2015 ile 10/08/2015 tarihleri arasında yapılan Alkol Denetimlerinde 1469 araç sürücüsü kontrol edilmiş, alkollü olduğu tespit edilen 96 sürücüye alkollü araç kullanmaktan 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun ilgili maddelerinden işlem yapılmış, sürücü belgelerine geçici süre ile el konulmuştur.

SİVİL TRAFİK EKİBİ GÖREVLENDİRİLDİ

Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü bünyesinde 08/08/2015 tarihi itibari ile sivil denetim ekibi kurulmuş, kurulan sivil ekip tarafından 08-09-10/08/2015 tarihlerinde yapılan denetimlerde 50 araç kontrol edilmiş, 49 araç sürücüsüne 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun ilgili maddelerinden cezai işlem uygulanmış, 12 adet araç trafikten men edilmiş olup denetimlerimiz devam etmektedir. Trafik kazalarının; ceza ve korkuyla önlenemeyeceğini, ancak eğitim, bilinçlenme ve yol kullanıcılarının birbirlerine olan saygısıyla önleneceğini unutmayınız!

alkollü sürücüler

ömer
13 Ağustos 2015 Perşembe 11:59

Ispartada tekel bayilerine sıkı denetim getirilmeli.ekipler sidre yolu ayazmana mesireliği gölcük yolunda daha sıkı denetim yaparlarsa etkili olacağını düşünüyorum.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kontrol

sengetli
13 Ağustos 2015 Perşembe 09:43

sadece alkol kontrolu değil.trafik ekipleriinin motosiklet elektrikli modifiyeli araçlara bakması lazım.sehrin heryeri gürültü.modifiyeli araç sesi eksozu açık motor.heryer kaynıyo.kasksız motorlar polislerin önünden geçiyo tık yok.trafik ekiplerinin daha sık kontrol yappmasını istiyoruz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla