visitor analyticsvisitor analytics

AKYILDIZ İFADE VERDİ

AKYILDIZ İFADE VERDİ
18 Ağustos 2016 Perşembe 16:55

AKYILDIZ İFADE VERDİ

SDÜ eski Rektör Yardımcısı Hüseyin Akyıldız ifadesini verdi.

Hayatında her zaman milliyetçiliği benimsemiş bir ülkücüyüm ve 78 kuşağıyım. Amcam Yusuf Akyıldız’da Milli Nizam Partisi kurucusudur ve sol örgütler tarafından şehit edilmiştir ve Devlet Bahçeli’den ders almış birisiyim. 15 Temmuz darbe girişiminde Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin tutumunu herkes gördü. Ben Bahçeli’nin izinde giden birisi olarak nasıl böyle bir yapının izinde bulunabilirim.

Benim cemaat ve tarikatlarla hiçbir ilgim, alakam yoktur.17/25 Aralık öncesi tutumum putperest olarak bakmaktı, sonrasında da aynıdır.Posmodern sapık olan mehdileri ile ülkeyi ele geçirmek isteyen örgüte, benim gibi Türk milliyetçisi ülkücünün üyeliği olamaz. Ben resmi yerarşi harici biryerarşiyi hiçbir zaman kabul etmedim. Bu insanların hiçbiri ile telefon irtibatım yoktur. İddianamede geçen Bedri Ayhan ile sadece bir kere eski rektör Hasan İbicioğlu’nun yanında görüştüm. Bu görüşmemim haricinde ne Bedri Ayhan,ne de adı geçen şahıslarla telefon veya yüz yüze görüşmem olmamıştır.

Başkan sordu: “hiç toplantılara katıldınız mı?”

Hasan İbicioğlu’nün toplantılarına katılmayı şerefsizlik olarak gördüğüm için hiçbir toplantılarına katılmadım. Ülkemizde gün geçtikçe şizofren sayısı artmaktadır ve bu şizofrenler bizlere çeşitli iftiralar atmaktalar. Cemaate o kadar söven birisi olmama rağmen ‘nasıl rektör yardımcısı oldu’ diye sürekli dedikodumu yapmışlardır. Bu sebeple de yüce mahkemenizden beraatimi talep ediyorum.

Göz gördüğünü söler

İsimsiz
02 Kasım 2016 Çarşamba 21:28

Eşine laf atacak kadar hadsizleşmeyin, eşinin tırnağı olamazsınız, konferanslarda eşi protokolde olmadığında en öne oturmayan hocadan bahsediyoruz, bu insanlar bu üniversiteyi yönettiler Türkiye Cumhuriyetinin Üniversitesini seçilmiş insanlar olarak yönettiler yeri gelir torpil hakkını herkes kullanır çünkü bu ilkede sistem böyle işliyor hangi biri yapmıyor ama Mhp nin şantaj kasetleri hazırlanmış iddaasına sokakta ki çocuk güler...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sorular

Çakma Şair
19 Ağustos 2016 Cuma 11:03

Bahçeli omuzuna ceketi atıp ıslık çalarak üniversite içinde gezmeyi mi öğretti?Bahçeli oda oda dolaşıp onlar hain onlarla konuşmayacaksınız demeyi mi emretti?Döner sermayeden nemalanırken ibicioğlu iyiydi ortalık karışınca kıvırtıp hakaret etmeyi mi Bahçeli emretti?Bandrolsüz kdandik kitapları zorlst okutulması için satmayı mı öğretti?İbiciyle tüm toplantılara katılıp kıvırtmayı da mı o öğretti? Ülkücü camiadaki şerefli isimlerini sarfedip kıvırtmak ancak böyle oportünistlere yakışır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kedi

süt dökmüş
19 Ağustos 2016 Cuma 09:44

kasıla kasıla yürüyüp kapıları tekmelemeye benzemez bu iş Hoca. Nasıl ülkücüsün sen? bana selam vermedi diye devletin memuru sürülür mü? öğle arası birimler basılıp da lanlı lunlu konuşarak mı ülkücü oldun.. Bahçelinin nezaketinden ve devlet adamlığından hiç mi bi şey alamadın? oldu bakalım, herkes masum.. kimse bi şey yapmamış.. ben mi yaptım anasını satayım her şeyi?

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlginç

Derya güloğlu
19 Ağustos 2016 Cuma 01:31

İbicioğlu'nun toplantılarına katılmayı şetefsizlik olarak gören sen; hakkı olan yrd.doç.kadrosunu talep edenler için, "sosyal demokrat, seçimde bize oy verir mi bilmem ki" diyerek tereddüte!!!! düşen sen ile aynı kişi mi?

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalancılar karhanesi

Mos
18 Ağustos 2016 Perşembe 23:40

Yav arkadaş bir yalan söyleyeceksiniz bir birinizde ayrı bir yalan bulun hem de mişöyle miliyetçiyiz böyle milliyetçiyiz yok efendim bağceliden ders aldım başka bir şahıs mhp nin il başkanlığını yaptım yok babam annem geçin bunları yerken gezerken iyiydide cıkarırkanmı kötü dışardayken yanınıza yaklaşılmıyordu şimdi süt dökmüş kedi gibisiniz ilahi adalet her çıkışın inişinde varmış

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haksızlık var

Sayın mgb
18 Ağustos 2016 Perşembe 21:42

Akyıldızın eşinin derslere girmeden aldığı ücret falan yok. Hatta bulunduğu ortamı güzelleştirmeye ve bulunduğu okuldaki yetime yoksula yardım ettiğinide ispatlarım yorum kolay Saygılar.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hangi dersler

Sayın MGB
18 Ağustos 2016 Perşembe 21:34

Diyeceksiniz cemaat sevici ama doğrunun yanında dik duracak ve bunları içimizden temizleyeceğiz yeterki kurunun yanında yaş yanmasın. Akyıldız eşinin derslere girmeden aldığı ücretlerine bahsetmişler bu konunun gerçekliği olmayan bi durum

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

Fatih
18 Ağustos 2016 Perşembe 21:09

Hüseyin hoca cemaate sürekli sövüp sayan birisiydi. Cemaatten tutuklu olması aklın alacağı bir durum değil gerçekten.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uyardık dinlemedi

Hüseyin Certel
18 Ağustos 2016 Perşembe 20:51

Akyıldız da fetullahçıların o günkü sahip oldukları güç ve beraberinde getirdiği çıkarların cazibesine kapıldı. Kendisini 2013 kurban bayramında, yapılmakta olan fetullahçı kadrolaşma ve özellikle ilahiyat fakültesinde yapılanlar hakkında açık ve sert bir dille uyardım. Ama değişen en ufak bir şey olmadı. Vebali büyük.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

retorik

retorik
18 Ağustos 2016 Perşembe 20:38

cemaatin gücünü arkana alıp işletme dersi olan bütün myo larda o dandik kitabını zorla sattırmadınmı.bandrolsüz kitaplar satıp vergi kaçırıp cemaate para aktarmadınmı,bu dillenince kitapları satış ofisinden ben mi toplattım pehlivan. her haltı ye cemaatle sonra da ben ülkücüyüm amcam şu bu.benim dedemde kanuni .

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cemeatten değildi.

Hüseyin bey
18 Ağustos 2016 Perşembe 18:37

Akyıldız bilindiği kadarıyla cemeatten değildi. Daha doğrusu hiç bir cemeate ve tarikata mensubu değildi. Cemeatlerden pek hoşlanmazdı. Doğrusunu Allah bilir. Kurunun yanında yaş da yanmaz inşaAllah.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla