visitor analyticsvisitor analytics

AKSU KONGRESİ YAPILDI

AKSU KONGRESİ YAPILDI
13 Aralık 2014 Cumartesi 17:51

AK Parti'de ilçe kongrelerinde sona doğru gelindi. AKSU İlçe Başkanlığı kongresi bugün gerçekleştirildi.

AK Parti İl ve Merkez İlçe Başkanlığı tarafından belirlenenkongre takviminde sona doğru gelindi. Aksu İlçe Başkanlığı kongresi de tek adayile gerçekleştirdi. Yapılan kongreye AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Ak Partieski Milletvekili Haydar Kemal Kurt ve çok sayıda partili katıldı. 







bütün siyasetcilerin böyle genç olması dileğiyle

aksu seven
26 Aralık 2014 Cuma 11:12

takdir ediyorum ak partiyi böyle gençlere fırsat verip eski molozlardan memleketi kurtardıkları için

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kimbunlar

yargıç
16 Aralık 2014 Salı 20:59

kim bunlar kim kemikçimihırsız severmi aksulu bunlarmı hadi be bu seçim molozhanedemi yapıldı.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ANAMASLI

OY VERENLER VARMI PARMAK KALDIRSIN DESELER
15 Aralık 2014 Pazartesi 23:49

FOTOĞRAFTAKİ KARELERİ İNCELEDİĞİMDE ENSON YEREL SEÇİMDE AKP Yİ SATANLAR OY VERMEYENLER TEPKİ OYLARI İLE BAŞKA PARTİLERDE BEDEN BULUNDURANLAR O VARSA BEN YOKUM DİYENLER VARDI ELDEKI AVUÇTAKI BUNLAR DEYIP KONGRE YAPTILAR BAŞKAN HARİÇ DİĞER ÇOGUNLUK İKTİDARI MENFAATİ İÇİN KULLANANLARLA DOLDURULMUŞ

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aksum

aksum
15 Aralık 2014 Pazartesi 20:52

Çörçil niye saklanıyor.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

göremedim

yeniceli
15 Aralık 2014 Pazartesi 15:44

şeref ve cengiz i göremedik.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla