visitor analyticsvisitor analytics

AKSU BELEDİYESİ NE İŞ YAPAR

AKSU BELEDİYESİ NE İŞ YAPAR
18 Ocak 2015 Pazar 16:20

Isparta'nın Aksu Belediyesine bağlı Kösre Köyü'nde yaklaşık 20 gündür içme suyu sıkıntısı yaşanıyor. Köyde tüm evlerde sular kesildi. Haber ihbar hattımıza gelen onlarca şikayet var. Vatandaş çileden çıktı. Yetkililerden yardım istiyor.

Susuz Köy Kösre'de vatandaş çıldırdı. Yaklaşık 20 gündür sular akmıyor. Vatandaş ve hayvanlar susuzluk çekiyor. Köy sakinleri isehaber merkezimizi arayarak yetkililerden yardım istediler. 

ana köyüm de su yok

Raziye Yılmaz Cırık
24 Ekim 2016 Pazartesi 20:01

Ana m köyümde su yok mu nolmuş köy çeşmesine.abow

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok yazık aksuya

aksulu
20 Ocak 2015 Salı 01:29

benim hiçbir siyasi partiyle işim yok.ama aksunun hali içler acısı yollar artık tarla yolu gibi oldu.en hücra köyde bile böyle çamur çukur yok helal olsun belediye iyi çalışıyor maşşallah.aksumuzun belediye başkanı aksuyu köy yapmak için çok güzel çalışıyor maşallah.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

Bojuware 201
19 Ocak 2015 Pazartesi 21:54

Aksulu. Sen aksulu değilsin ya aklı sulu yada imrahorlusun fazla yoruma gerek yok.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

beceriksiz belediye başkanı

aksulu
19 Ocak 2015 Pazartesi 16:00

arkadaşlar boş yorumlar yapmayın bu iş özel idarenin değildir kösre köyüne suyu aksu belediyesi vermektedir.belediye aciz bir belediyedir.başkan artık her şeyi eline yüzüne bulaştırmıştır.çok yazık aksu'ya.....

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

Ispartalı
18 Ocak 2015 Pazar 22:41

Allah' tan sorun yetkililerin kontrolündeymiş Maazallah ya olmasaydı!. Burdan yorum yaparak açıklama yapmak kadar bir yönetim acziyeti olur mu?

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

UTANIYORUM

UTAN
18 Ocak 2015 Pazar 21:52

Yazık yazık güneydoğu ile Ispartayı niye ayırt ediyorsunuz, Isparta TÜRKİYE,nin bir bölümü değilmi,sizler böyle konuşa konuşa bu terör naletini hortlattınız.Lütfen doğu ile batıyı ayırt etmeyin.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

özel idare

süleyman aksu
18 Ocak 2015 Pazar 20:53

değerli dostlar özel idare üzerinden kuru siyaset yapılması hoş değil.203 köyde özel idarenin bir ihmali sonucu herhangi bir sıkıntı yaşanmamıştır. kösre köyü içme suyunda yaşanan geçici su sıkıntısının çözümü içinde aksudan gelen içme suyu ishale hattı ihalesi de yapılmışdır. şuanda da bir sıkıntı yokdur.sorun yetkililerin kontrolü altındadır

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

siyaset yapılıyo

Ahmet türke
18 Ocak 2015 Pazar 20:46

Kösre köyünün susuzluğu geçici bir sorundur.Teknik olarak il özel idaresinin bir ihmali değildir.Bunun üzerinden siyaset yapmak doğru değil.Kösre köyünün corafi yapısı gereği kaynak suyu yada içme suyu sondaj kuyusu yokdur. içme Suyu aksudan gelmektedir. havaların soğuk gitmesinden dolayı aksu vatandaşlarının şebekelerinin donmaması gerekçesiyle sularını 24 saat açması nedeniyle kösre köyüne geçici olarak içme suyu çıkmamışdır şuanda herhangi bir sorun yokdur.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Laptop

Objektif
18 Ocak 2015 Pazar 18:38

Bu dönemde İl genel meclisinin ilk icratların birisiydi, tüm il genel meclisi üyelerine Laptop alınması ne isabetli bir icraatı o, Akp Ulubrlu ilgenel meclisi üyesi face****tan oyun istekleri göndermeye de başladı, Laptop işe yaradı desenize, Köylü susuz kalmış Kösre köyünün nerede olduğunu inşallah biliyorsunuzdur. Bu halk ile aynı dili konuşmak yetmez aynı duyguları hissetmeniz gerekiyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

egridir golune yazik

ispartali
18 Ocak 2015 Pazar 18:05

Egridir. Golune yazik oluyor kac ilcenin lagim suyu karisiyor gelendost bolge trafik akmescid den gole inin gorursunuz yarinlara yazik olmasin acil cozum.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yusuf ziya günaydın

BOMBA 32
18 Ocak 2015 Pazar 17:01

nasıl olduda bu haberinizde yusuf ziya günaydın köyü susuz bıraktı yazmadınız? evet övgü ile bahsettiğiniz il özel idaresi nerde onların işi değilmi bu?

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla