visitor analyticsvisitor analytics

AKSU'DA SEL FELAKETİNE VALİ GÜNAYDIN'DAN JET TALİMAT!

AKSU'DA SEL FELAKETİNE VALİ GÜNAYDIN'DAN JET TALİMAT!
04 Haziran 2017 Pazar 16:19

AKSU'DA SEL FELAKETİNE VALİ GÜNAYDIN'DAN JET TALİMAT!

ISPARTA'nın Aksu İlçesi'nde dün başlayan şiddetli yağış sele dönüştü. Aksu Belediyesi ekiplerinin yetersiz kaldığı çalışmalara Isparta Valisi Şehmus Günaydın anında müdahale etti. Vali Günaydın, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mahmut Zadeoğlu'nu arayarak çalışmalara destek olunmasını talimatını verdi.


ISPARTA'nın Aksu İlçesi'nde yaşayan vatandaşlar dün sabah erken saatlerinde başlayan ve bugün devam eden sağanak yağışa teslim oldu.Yoğun sağanak yağış dolayısıyla sel felaketi yaşandı. Yollar ve ara sokaklar sel nedeniyle büyük hasar gördü. Aksu Belediyesi'nin çabaları yetersiz kalınca Isparta Valisi Şehmus Günaydın, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Zadeoğlu'nu arayarak bir an önce müdahale edilmesini talimatını verdi.


İl Özel İdaresi yetkilileri ise 2 gündür Aksu İlçesi'nde gece gündüz temizleme çalışmalarına devam etti. Vali Günaydın ise sık sık çalışmalarla ilgili bilgi aldı. Halen daha temizlik çalışmalarının devam ettiği ve kapalı yolun olmadığı öğrenildi. 

gecmiş olsun

ugur
05 Haziran 2017 Pazartesi 13:40

Allah beterinden korusun geçmiş olsun vatandaşlarımıza

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Faruk
05 Haziran 2017 Pazartesi 09:37

Sayın Ali Kaya araba bin aksudayim sel nereye zarar vermiş git bak çukurlara mıcır bari doldu RT yolları supurt bunu bari yaptır, nasıl olsa başka bir iş yaptığın yok, seçimlerde seni aday görmek istemiyorum

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Arıza
05 Haziran 2017 Pazartesi 00:21

Aksuda yolmu var, bizim tarla daha düzgün siyaset yüzünden hizmet almayan ama siyasilerin havasından geçilmeyen yer

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YZG ye laf sokan arkadaş

vatandaş
04 Haziran 2017 Pazar 22:08

sanırım YZG sana iyi bir kazık dayamış baksana aksuyu allahın seli vuruyor sen YZG ye laf sokuyorsun. hayırdır emmi gece sana kaysalar YZG mi suçlu olacak...

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aksu Yılanlı

Ali veli
04 Haziran 2017 Pazar 20:00

YZGgitsin köylerde elma şekeri ile pamuk şekeri dağıtsın iş çalışmaya gelince YÖK tıpkı 15 temmuz gecesi gibi...

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan kaya
04 Haziran 2017 Pazar 19:48

Aksu Belediye Başkanı Ali kaya sigara içip yağmuru seyretmiştir kesin :)

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandas
04 Haziran 2017 Pazar 18:22

Tesekkurler Valim.Emirsiz harekete gecmiyolar.demeki iyiki varsın.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla