26 Eylül 2021 Pazar

Kayıp olarak aranan Alişan Soylu ölü bulundu

Kayıp olarak aranan Alişan Soylu ölü bulundu

Koronavirüse yenildi

Koronavirüse yenildi

Bir Zamanlar Çukurova dizisinde Isparta damga vurdu

Bir Zamanlar Çukurova dizisinde Isparta damga vurdu

Artan vakalar sonrası kapanma gelecek mi?

Artan vakalar sonrası kapanma gelecek mi?

Akpınar Köyünde neler yaşanıyor?

Akpınar Köyünde neler yaşanıyor?

Isparta

Eğirdir İlçesi Akpınar Köyü'nde Muhtar Mustan Özdemir'in mülkiyeti hazineye ait olan 174 ada 37 parselde bulunan yaklaşık 10 dönüm alanı tel örgü çekerek, parke taşı döşeyerek, bungalov ev yaparak ve ticari faaliyeti için otopark olarak kullandığı iddia edildi.

Tüm bunlar yaşanırken, köyden bir vatandaşın 2018-2019-2020-2021 tarihlerinde Eğirdir Milli Emlük Müdürlüğü'ne başvurması sonucunda ayrı ayrı tahliye kararları olmasına rağmen tahliye gerçekleşmedi. Muhtar Özdemir, hazine arazisi üzerinden rant sağlamaya devam ettiği edinilen bilgiler arasında yer alırken, Muhtar olarak bir ayrıcalık sağlandığı da köylüler arasında konuşuluyor. Tahliye kararının alınmasına rağmen neden uygulanmadığı da büyük merak konusu oldu.

Öte yandan yine bir vatandaşın Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü'ne başvuruda bulunduğu ve gelen cevapta ise işgalcilerin yasal yollardan tahliyelerinin sağlanarak taşınmazısın boş olarak idaremize teslim edilmesi yönünde Eğirdir Kaymakamlığı'ndan Muhtar Özdemir'e bildirildiği ortaya çıktı.

Geçen Temmuz ayında bildirilen kararın üzerinden yaklaşık 2 ay geçmesine rağmen henüz bir adım atılmadığı gibi kanuna aykırı bir olayın gerçekleştiğini de gözler önüne seriyor.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Fizikçi

14 Eylül 2021 Salı 12:40

O kadar akpınar a gidiyorum, hiç kilit vurulduğunu görmedim... Bu haberi yaptıranlar geçenlerde canı öyle istediği için suluk u kıran kişiler mi, yoksa akpınar a mermer ocagı açacam, izin aldım diyen kişiler mi... Muhtar çalışıyor, her köyde oldugu gibi muhalefet çekemiyor. O işletme sayesinde köylünün her ürünü satılıyor yoksa insanlar akpınar da napsın d****ara bakmaya mı çıksın... Kimin kuyruk acısı var ki, kim muhtara istediği işi yaptırmadı ki

Yavhehe

14 Eylül 2021 Salı 10:45

Turizm diyenler, köy mü kalkınıyor, sadece işletme sahibi muhtar mı buna bi bakmak lazım. Maşallah haksızlıkta, hukuksuzlukta birleşenler baya bedava çay içmişler manzaraya karşı belli oluyor, zaten yazmışlar parasız yedirip içiriyor diye haramzadeler sizi..

AĞILKÖYLÜ

14 Eylül 2021 Salı 10:07

Akdeniz in incisi haline gelen bir işletme burası paralı parasız hizmet veren bir iş yeri olarak hizmet vermektedir. Şimdi burda sorulmalı o vatandaşa sorunun işletmeyle mi yoksa muhtarlami diye. Haberi haber yapan gazeteyede sorulmalı sormuş mu bu haberi muhtarlık mi yoksa turizim işletme sahibi olarak mi yapmış. Eğer Isparta yaşıyorsa bomba 32 sahibi kesin her hafta bu işletmeye kahvaltıya gelirdir yada misafir lerini kesin bura getirirdir ve indirimli bir şekilde kahvaltısını yemeğini yerdir.

Adalet

14 Eylül 2021 Salı 10:03

Mesele muhtarlık meselesi zaten değil orada bulunan işletme 25 yıldır bulunuyor ve mustan Özdemir muhtar olmadan önce de orada ki işletmeyi sürdürüyordu.Mıhtarlık seçimleri zamanında köyde bulunan veya bulunmayan şahışların çekememezliği sonucu yalan beyanlar ile muhtarlık makamını öne sürerek işletmeye ve işletme sahibine böle bir çamur atmaları hakkını vermez.bu haberide haber olsun diye yayınların basın mensupları da objektif bir gözle doğrulara bakmadan yaynlamlrı tartşma konusu.

Yasin ÖZDEDE

14 Eylül 2021 Salı 09:56

Ben beyşehir konyadan bir akpınar seveni olarak akpınarı böyle kötülemek yerine bu güzel yere sahip çıkın bence çikamıyorsanizda çıkana destek olun bence

ayaktaki yolcu

14 Eylül 2021 Salı 08:43

parke taşını da kim verdi acaba araştırılmalı

En büyük benim

14 Eylül 2021 Salı 07:53

Meyve veren ağacı taşlarlar

Kanunsuz

14 Eylül 2021 Salı 06:15

Ülke ne olmuş böyle muhtar kanunun üstünde . Kanunu uygulamıyor ve dinlemiyor. Mahkeme ne diyorsa o olmalı. Kötü örnek oluyor muhtar.

Tenten

14 Eylül 2021 Salı 00:03

Muhtar köyünün kalkınması için Bi hamle yapmış burda Bi yolsuzluk zimmet para geçirme vb bisey yok

Kimki

13 Eylül 2021 Pazartesi 22:15

Vatandaşı temsil etmesi gerekenler, vatandaşın verdiği yetkiyi kendi menfaatine kullanıyorsa gereken yapılsın. Bu adam köye hizmet için mi seçilmiş, rant sağlamak için mi???

Adalı

13 Eylül 2021 Pazartesi 22:10

Ispartanın misafir odası eğirdirde misafirlerimizi çıkarabilcek biryer yapıyor mustan abi bakıyorum çekemeyenler şikayet ediyor adam işini dörtdörtlük yapıyor ne bu anlamıyorum ki şikayet ettiniz elinize ne geçti kendiniz bu adamın yaptıgının 10da1 ini yapın paranız olmazsa bile yedirir içirir misafir ****ür ilgilenir ama meyve veren agaç taşlanır dedikleri yine oluyor

Memleketim

13 Eylül 2021 Pazartesi 21:35

Devletten tahsisli bir yer için bu haber biraz kişisel olmuş,İsyandaki vatandaşı da fotoğraflara ekleseydiniz ya..Köyde ayı girebilir,domuz çıkabilir,kapının kapanmasıda ****et normal.

Isparta

13 Eylül 2021 Pazartesi 21:25

Bu haberi yapan kesin o köyde yaşamaktadır.

EĞİRDİR li

13 Eylül 2021 Pazartesi 21:21

Muhtar haklı bence,bunu haber yapana sormalı bence asıl amacı nedir.çekememezlikten başka bişey değil,köyü köy yapan muhtardır.Muhtar kadar taş düşsün başınıza…

Kadının adı yok

13 Eylül 2021 Pazartesi 18:40

Bilmediğiniz tarafı vardır. Muhtar boşuna yatırım yapacak değil ya arazi devletten tahsis edilmiştir.

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR