visitor analyticsvisitor analytics

AKDENİZ'DEN YALAN HABER!

AKDENİZ'DEN YALAN HABER!
29 Ağustos 2015 Cumartesi 12:52

Akdeniz Gazetesi Milletvekili Recep Özel'in Isparta'da boş bulunan KYK İL Müdürlüğü kadrosuna yapılan atamayı "Akrabasıyla ilgili tasarrufu" nedeniyle durduğu haberini yayınladı. Tamamen Milletvekili Özel'i karalamak için yapılan bu haber gerçek dışı çıktı.

Isparta'da bir çok atama olduğu gibi kendi bilgisi dahilinde olmayan atamaları da Milletvekili Özel'e fatura etmeye başladılar. Bugün Akdeniz Gazetesi'nde yapılan haber de bunun bir örneği oldu. Tamamen deli saçması olan haberde atamanın bakan onayının ardından genel müdürde takıldığı yer alıyor.

Hiç bir bakanın yaptığı atamayı genel müdür masasında bekletebilirmi?

Ayrıca haberde Mustafa Erçevikbaş'ın Milletvekili Özel'in akrabası olduğu yer alıyor. Kamuoyunda bacanağı olarak lanse edilmeye çalışılan Erçevikbaş'ın Özelin bacanağı olmasıda mümkün değil. Çünkü Milletvekili Özel'in eşi ailesinin tek çocuğu.

Kaldı ki Mustafa Erçevikbaş İl Müdürü değil! Gençlik Hizmetleri ve Spor Bakanlığı tarafından yeni çıkarılan yasaya göre vekaleten bakıyor.

İŞTE AKDENİZ'İ O GERÇEK DIŞI HABERİ!

Türkiye'de erken genel seçim ve seçim hükümeti kurulması tartışmalar yaşanırken Anadolu'da siyaset tayin, terfi ve benzeri görev değişiklikleri ile meşgul oluyor. Gençlik Hizmetleri ve Spor Bakanlığı tarafından Isparta'da da bulunan Kredi Yurtlar Kurumu II Müdürlüğü kadrosuna yapılan atama AK Parti'nin 2 milletvekili arasındaki krizi gün yüzüne çıkardı.AK Parti İsparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç'in talebi üzerine KYK İl Müdürlüğü'ne yapılan atama, AK Parti Milletvekili Recep Özel tarafından durduruldu. Milletvekili Ozel'in Gençlik Hizmetleri ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç'ın onayından çıkan atamayı KYK Genel Müdürlüğü nezdinde durdurduğu iddia edildi. Kamuoyuna KYK İl Müdürü olarak atandığı açıklanan Ali Göçer'in atamasmın KYK Genel Müdürü'nün masasında beklediği öğrenildi. Milletvekili Recep Özel'in bu atamaya karşı çıktığı KYK'de Yurt Müdürü olarak görev yapan akrabası Mustafa Erçevikbaş'ın İl Müdürü olmasını istediği edinilen bilgiler arasında.

vekil

isi
30 Ağustos 2015 Pazar 22:56

Atabey haberi ne oldu goremiyoz kaldirmak kandirmaktir aklima baska supe doguyo

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

secim

secmen
30 Ağustos 2015 Pazar 13:45

Ayni olursa kotubile olabilir bunlarin degismesu lazim

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İyi oldu liste öncesi :)

Ben
30 Ağustos 2015 Pazar 01:01

Kişiyle değil işiyle uğraşan vekil istiyoruz... Ak parti listeyi yaparken bu olayı ve atabey belediyesi trafik cezası olayını genel merkez dikkate alacaktır...

45 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

ıspartalı
29 Ağustos 2015 Cumartesi 23:01

Boş işler bunlar

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayıp....

ilginç
29 Ağustos 2015 Cumartesi 18:13

Sanki arka planda gazeteci oyunları var gibi....Ali GÖÇER çok başarılıdır.Ş.Karaağaçlı Gazeteci Şakir aksözün hala oğludur. Ama Onunla çalışanlar bilir ehil biridir.

2 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çarıksaraylı

Ahmet Öcal
29 Ağustos 2015 Cumartesi 16:13

Sayın vekil Çarıksaraylar kasabasına verdiği sözleri tutmadı. Oy falan yok. Biz söz verdi mi sözünü tutan vekil isteriz. Tayin işleri ufak tefek işler le uğraşan vekilden baska ne bekleneilir ki

53 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AYIP

Ali
29 Ağustos 2015 Cumartesi 14:58

AYIP AYIP İKİ VEKİLİ BİRBİRİNE DÜŞÜRMEK HA. AK PARTİ %50 İLE GELECEK İNŞAALLAH VEKİL SAYISI ISPARTA DA KAÇ OLUR HERKEZ GÖRECEK

1 Beğendim
105 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK PARTİ İÇİNDEKİ AKPLİLER

MÜBAREK İNSAN
29 Ağustos 2015 Cumartesi 14:23

İşte bizim sorunumuz bu. Partiyi seçimlerle yıkamadılar, Başladılar fitne fesat yaymaya. İki vekilin arasını açmaya çalışıyorlar. İnşallah vekillerimiz bu oyuna gelmezler. Yakında seçim var bu nedenle karışıklık çıkaracaklar. Ayrıca KYK akraba ya da hemşerimiz diye verilecek bir yer değil. Gayet başarılı ve yapabilecek birilerinin gelmesi gerekir.

1 Beğendim
76 Beğenmedim
 
Yanıtla

olay

samet
29 Ağustos 2015 Cumartesi 13:40

Sadi bey bir işe el attıysa olay bitmiştir.

1 Beğendim
96 Beğenmedim
 
Yanıtla