visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİ’DE SON DAKİKA GELİŞMESİ

Ak Parti’de Son Dakika Gelişmesi
22 Şubat 2015 Pazar 16:02

Ak Parti’de Son Dakika Gelişmesi

012 – 2014 tarihleri arasında Halk Bankası Isparta Şube Müdürlüğü görevinde bulunan ve daha sonra Halk Bankası Kayseri Bölge Koordinatörü olan Süleyman Kayan Edinilen bilgilere göre, dün son dakika’da AkParti Isparta İl Başkanlığına gelerek, 25. Dönem Milletvekilliği adayadaylığına müracaat etti.Süleyman Kayan’ın son dakikada aday adaylığına yaptığı sürpriz başvuru heyecan yarattı.

 SÜLEYMAN KAYAN KİMDİR?

 

1972 Eğirdir Doğumlu, İlk Okulu Balkırı köyünde, liseyi Eğirdir İmam Hatip Lisesinde, Lisans Eğitimini Hacettepe Üniversitesi İktisadive İdari Bilimler Fakültesinde tamamladı.

 

Çalışma Hayatına 1999 yılında Halk Bankasında Pazarlama,Proje, Değerlendirme ve İstihbarat, Kredi tahsis ve Şube yöneticiliği görevindebulundu.

 

 Kasım 2012 ve Ağustos2014 tarihleri arasından Isparta Şube Müdürlüğü görevlerinde bulundu. Dahasonra ise Halkbankası Kayseri bölge Koordinatörü olarak atandı

Hadi inşallah

didem uçal
25 Şubat 2015 Çarşamba 18:35

Ak Partili olmayanların da gönül rahatlığıyla Isparta için oy verebileceği bir aday. Aşağıdaki bakanlık yorumlarına da katılmamak elde değil, bakan olarak görürsek şaşırmayalım. İşte o zaman Isparta uçuşa geçer kesinlikle

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Beklenen Aday

Vatansever
25 Şubat 2015 Çarşamba 15:12

Bu çalışma azmi, vatan millet sevgisi sizde olduğu sürece başarılarınızı izlemek bizler için onur kaynağı olacaktır.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kazanç

Dost
24 Şubat 2015 Salı 01:00

Şu bir kesin ki, önce Isparta sonra AKP kazanacak. Şimdiden hayırlı olsun

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tam destek

Eğirdirli
23 Şubat 2015 Pazartesi 21:24

Hakkında 1 kelime yanlış konuşulamayacak, sevgi dolu, samimi, dürüst ve çalışkan biridir. Allah yardımcısı olsun. Isparta çok gelişecek.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTANIN UMUDU

ABDULLAH ULUSOY
23 Şubat 2015 Pazartesi 11:20

ISPARTA HALKININ BU FIRSATI SÜLEYMAN BEY NEZNINDE KACIRMAMASINI TEMENNİ EDERİM BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİR FIRTINA BEYİN VE MİLLETVEKİLLİGİNDEDE TUTTUGUNU KOPARAN BİRİ OLACAKTIR YOLUN ACIK OLSUN SAYIN MÜDÜRÜM GÖNLÜM SİZİNLE...

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yıllar Sonra Isparta'dan Bakan

Ucgun
23 Şubat 2015 Pazartesi 08:33

Yıllar Sonra Isparta'dan Bakan çıkacak, fırsatı kaçırmayın derim

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sempatik ve karizmatik adam

ayşe 32
22 Şubat 2015 Pazar 22:48

gönende sempatikliği ve karizmasıyla serkan çakkallıoğlu dedik.çok güzel hitap edeyo...

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kazanan Isparta olur

UMUT GENÇOĞLU
22 Şubat 2015 Pazar 21:43

Tabanda kalitesi, geçmişi ve başarılı profiliyle Karşılık bulacaktır. SÜLEYMAN KAYAN In adaylığı ile parti Gücüne güç katacak. Allah yar ve yardımcısı olsun

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sonuna kadar destekliyoruz

Ispartalı
22 Şubat 2015 Pazar 21:38

İşinde başarılı, saygı deger bir insandır. Ispartanın kazancı çok olacaktır.sonuna kadar destekliyorum.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Mustafa
22 Şubat 2015 Pazar 20:04

Halkın içinden, genç ve başarılı bir arkadaş olarak tanırız. Böyle adaylara Isparta'nın ve Türk siyasetinin ihtiyacı var. İnşallah hayırlısı olur

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta sevdalısı

işçi
22 Şubat 2015 Pazar 19:12

Süleyman bey gibi mesleğinde zirveye ulaşmış bir kişi aynı azmi ve Şevki ile Isparta yi da zirveye ulaştıracagina inancım tamdır.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kamu bankası

YALNIZ KURT
22 Şubat 2015 Pazar 18:44

en azından devlet bankasının KIREDİ KULANDIRLLMASI KONUSUNDA kimlere aktarılacagını bilen !!? bir bankancı başırılı olur diye düşünüyorum.,hayırlı olsun.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kara

volkan
22 Şubat 2015 Pazar 17:42

Ispartalı ıspartanın sorunlarını bilen değerli bir bürokrat.Seçilmesini canı gönülden isterim

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dobra dobra

Bir dost
22 Şubat 2015 Pazar 17:39

Süleyman bey gibi samimi, sıcak kanlı,saygılı,sevgi dolu, dürüst,çalışkan,memleket sevdalısı,bir insanı aday olarak görmek beni çok mutlu etti.İnşallah aday olursa Isparta kazanır.Allah yolunu açık etsin.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta kazanacak

Nevzat Şahin
22 Şubat 2015 Pazar 17:15

Isparta için önemli bir aday... Sadece Isparta için değil Türkiye için önemli bir aday. Seçilirse çok başarılı olur.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA İÇİN çok sevindim

ESNAF
22 Şubat 2015 Pazar 16:59

Dürüst ve çalışkan biri olarak ısrarlı çağrılara dayanamadığı için aday olduğunu düşünüyorum. Çok başarılı olacaktır.

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla