visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 23:42

AK PARTİLİLERİ ALLAH KORUDU! BU ARAÇTAN SAĞ ÇIKTILAR

AK PARTİLİLERİ ALLAH KORUDU! BU ARAÇTAN SAĞ ÇIKTILAR
13 Haziran 2017 Salı 21:20

AK PARTİLİLERİ ALLAH KORUDU! BU ARAÇTAN SAĞ ÇIKTILAR

AK Parti Sütçüler İlçe Başkanı Hasan Ali Türk ve Belediye Meclis Üyesi İsmail Ayhan’ın yaralandığı trafik kazasının fotoğraflarına Bomba 32 Haber Ekibi ulaştı. Kamyon ile kafa kafaya çarpışan minibüs hurdaya dönerken Hasan Ali Türk ve İsmail Ayhan işte o araçtan sağ çıktı.  

Kaza bugün Kovada Gölü yakınlarında meydana geldi. Belediye Meclis Üyesi İsmail Ayhan'ın kullandığı otomobil karşı yönden gelen kamyon ile çarpıştı. Kazada sürücü Ayhan ve aynı araçta bulunan AK Parti Sütçüler İlçe Başkanı Hasan Ali Türk yaralandı. Sürücü İsmail Ayhan olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından Eğirdir Kemik Hastanesi'ne, Hasan Ali Türk ise Sütçüler Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

MİNİBÜS HURDAYA DÖNDÜ

Öte yandan İsmail Ayhan’ın kullandığı minibüs, kamyon ile çarpışmasının ardından hurdaya döndü. AK Partili yöneticileri Allah korudu. Haberi alan yakınları ve partililer hastanelere akın etti.



 

Mustan Türk
14 Haziran 2017 Çarşamba 10:31

Abilerime çok geçmiş olsun. Allah birdaha yaşatmasın.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

kardeşim

uğur özek
13 Haziran 2017 Salı 22:06

kardeşim geçmiş olsun.

7 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hehehehe
13 Haziran 2017 Salı 21:29

Başlığa bak akp lileri allah korumuş başka parti olunca korunmuyomu :)))))

44 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla