visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİLİLER VE ÜLKÜ OCAKLARI BİRBİRİNE GİRDİ

AK PARTİLİLER VE ÜLKÜ OCAKLARI BİRBİRİNE GİRDİ
17 Aralık 2014 Çarşamba 01:55

AK Partililer ile Ülkü Ocaklılar karşı karşıya geldi

Bugün akşam saatlerinde Isparta Kaymakkapı Meydanında tehlikeli bir gerginlik yaşandı. AK Parti Isparta Gençlik Kolları üyeleri ile Ülkü Ocakları mensupları arasında tartışma çıktı. Tartışma büyüyünce araya AK Parti ve MHP İl Başkanları girdi. Ancak İl başkanları da tartışmayı sürdürünce polis müdahale etti.



Ülkücü Hareket

Duyarlı Vatandaş
18 Aralık 2014 Perşembe 12:40

Bu kendini bilmez akpliler baktılar ki iktidarı kaybedecekler Ülkücü camiyasının efsane lideri Başbuğ Alparslan TÜRKEŞ üzerinden siyaset yapıp oy toplamaya çalışmaktadır... Sizler nasıl insanlarsınız utanın kendinizden dün ne söylüyordunuz bugün ne söylüyorsunuz terbiyesiz insanlar... Birde bize çapulcu diyorsunuz siz kendinize bakın ilk önce korkak insanlar... Başbuğ Şereftir Şerefsizler Ne Bilsin...

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yapılan bence terbiyesizlik

Duyarlı Vatandaş
18 Aralık 2014 Perşembe 01:13

Ben olayları dışarıdan takip eden biri olarak Alparslan Türkeş'in yani bu olaydayda tepki gösteren Ülkücülerin değerlisi olan liderinin medyada ve düşünebilen her vatandaşın kirliliğini gördüğü her olayda üsülsüz yollar ile kendini aklamaya çalışan bir partinin sadece siyasi rant elde edebilmek için fotografını ve biyografisini kullanması orada bulununan Ülkücülere saygısızlıktır haksızlıktır terbiyesizlitir.

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

EDEP YAHU

SAYGILAR
18 Aralık 2014 Perşembe 00:53

SAYIN ESNAF BU GÜNE KADAR NEREDE DUYDUN BİR ÜLKÜCÜNÜN ÇEVREYE ZARAR VERDİĞİNİ ÜLKÜCÜLER VATANIN VE MİLLETİN BÜTÜNLÜĞÜ İÇİN CAN CEREN KİŞİLERDİR. ANLAŞILAN O Kİ HIRSIZLARIN KIŞKIRTILIP KORKUTULMASI PEK İŞİNİZE GELMEMİŞKİ SAYIN İSA YALÇINA TAŞ ATMAYA KALKIYORSUNUZ. GÖRÜLDÜĞÜ ÜZEREDE ÜLKÜCÜLER HİÇ BİR YERE ZARAR VERMEMİŞ AKSİNE ESNAFIN EKMEK TEKNESİNİ KORUMUŞTUR.SİYASETİ İŞİNİZE GELDİĞİ GİBİ DEĞİL DOĞRULARLA HAKLA YAPIN.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lider

İsmail hakkı
18 Aralık 2014 Perşembe 00:53

Orada biyografisini koyduğunuz BAŞBUĞ ALPARSLAN TÜRKEŞ BEY üzerinden pirim yapmaya çalışan akpartililer şunu unutmayın ki hiç bir şekide ÜLKÜCÜ iradeyi kimse bölemez bunada kimsenin gücü yetmez.ÜLKÜCÜLERİ paralel olarak nitelendiren bir hükümet üstünden pirim yapmaya çalışan bir hükümet neyi nasıl yapacağını bilmeyen hükümete ÜLKÜCÜLER gereken cevabı en güzel şekilde vermiştir.Bunlar devam ettikçe ÜLKÜCÜ irade size daha ne güzel cevaplar verecek bunu unutmayın...

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Farkına varın zabun bey

Hasan şahin
18 Aralık 2014 Perşembe 00:47

Öncelikle olaylar yaşanmadan önce okula giderken gördüm alparslan türkeşin metnini kardeşim önce siz ve sizin emsaliniz olan siyasi kuruluşlar yıllar önce alparslan türkeşe zulüm etmeye kalkmışlar siz şimdi kalkıp bölücü örgütüyle görüşme yaptıgınız o kirli ellerle TÜRK siyasi tarihine maal olan degil TÜRK ŞANLI TARİHİNE MAAL olmuş bir üstadı kirletmeye hakkınız yok gidip başka kapılardan oy dilenin şanlı şerefli insanlara bulaşmayın.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİLMEYENE

SÜLEYMAN
18 Aralık 2014 Perşembe 00:45

REİS, KUTLU BİR DAVANIN GARİP BİR HAMALIDIR. REİS, ÇİLEYİ KENDİNE AŞ BİLMİŞ DÜNYA NİMETLERİNDEN YANA BEKLENTİSİ VE GÖZÜ OLMAYAN KİŞİDİR. SİZLER, DÜNYA NİMETLERİNİN PEŞİNDE KOŞARKEN, GÜNDÜZLERİ MUHAFAZAKAR KİMLİĞİNİZİN ARKASINA SIĞINIP GECELERİ BAR KÖŞELERİNDE TAKILIRKEN, GÖZÜNE TESETTÜR PERDESİNİ İNDİRMİŞ VATANIN BÖLÜNMEZ BÜTÜNLÜĞÜ VE EZAN-I ŞERİFLERİN HİÇ DİNMEYECEK SESİ İÇİN CAN SİPERHANE YILMADAN KOŞTURAN KİŞİLERDİR REİSLER.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yolsuzlar Hırsızlar Haftası

17 aralık
18 Aralık 2014 Perşembe 00:38

17 Aralığın yıl dönümünde Demokrasi sokağı adı altında yapmış olduğunuz bu programla yolsuzluğu,hırsızlığı örtebileceğinizi mi sandınız.Ülkücü Şehit Mustafa Pehlivanoğlu'nu BAŞBUĞ Alparslan TÜRKEŞ beyi kötü emellerinize alet edebileceğinimi sandınız.Unutmayınki Milli değerlerin koruyucusu olan Ülkücü Türk gençliği her zaman yapılan yolsuzlukların hırsızlıkların hep karşısında dimdik duracaktır..

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

aslanım bunlar

esnaf
17 Aralık 2014 Çarşamba 23:19

ya ülkücü arkadaşlar bi sopa çekeydiniz şunlara ya üçbeş kişi toplanmış.. laa bunlar dağdan gelip bağdakini kovarız mı sanmışlar helal be kardeşlerimize liderine sahip çıkan vatan evlatları ....

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

başbuğa saygı

birisi
17 Aralık 2014 Çarşamba 22:40

akp kendi liderini oraya komalı mhp tabanının oyuna ihtiyaç var anlaşılan. diyarbakırda olsa o sergiye başbuğun resmi konur muydu ?

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

mhp

ak
17 Aralık 2014 Çarşamba 21:58

çakma ülküler alparlan türkeş chp zulüm partisidir halk onları asla iktidara getirmeyecektir demiştir ama siz elele kol kola geziyorsunuz belediye seçimlerinde gördük çıkıp ülkücülük milliyetçilik taslamayın

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

OSMAN ZABUNA

YALNIZ KURT
17 Aralık 2014 Çarşamba 20:11

MAHALİ İDARELER SEÇİMİNDE BATIKENT İLKÖĞRETİM OKULUNDA BENİM ARABABIM ARKASINDAKİ ALPARSLAN TÜRKEŞİN RESİMİNDEN RAHATSIZ OLMUŞTUN SABUN ŞİMDİ SİYASİ RANTMI ELDE ETMEYE ÇALIŞIYORSUN SABUN ???

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

sez neyin kafasındasın akp ?

anadolu
17 Aralık 2014 Çarşamba 20:00

amacın ne sesin akp simdi de ülkücülere mi yalaklık yapmaya çalısıyorsun helal olsun ülkücülere o resim kalkana kadar alandan ayrılmamışlar

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın osman zabun

efekentli
17 Aralık 2014 Çarşamba 19:58

siz ne biçim insanlarsınız Alparslan Türkeşin kemiklerini sızlatıyorsunuz ne olduğu belli olmayan parti hangi hakla başbuğun resmini kullanır bi kirletmediniz basbuğ kalmıstı onu da kirletin zabun siz gidin barzaniye alkışa tutun. Sonra orada genel başkanlarını savunan ülkücüler kavgacı olur hayır kardeşim onlar doğru olması gerekeni yaparlar akp si yalaklık

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nasıldır bu iş?

mehmet
17 Aralık 2014 Çarşamba 17:52

Sözde ihtilallere karşıyız derler ama Alparslan Türkeşi 27 mayıs ihtilalinin "kudretli albayı" şeklinde bahsedeler siyaset tarihi sizleri ne diye yazsın. Okulun en güzel kızıyla reis çıkar mantığınızlamı,yoksa rajonu ülkücüler keser diyemi, yada kürdü türkten ayırmak için yaptığınız çalışmaylamı?

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAYIN İSA YALÇIN BEYE SORUYORUM

ÇEVRE ESNAFLARDAN
17 Aralık 2014 Çarşamba 15:26

BU OLAYDA KAVGA ÇOK BÜYÜMÜŞ OLSAYDI ORADAKİ VEYA BENİM DÜKKANIM ZARAR GÖRSEYDİ BUNCA ZARARI EŞYALARI CAMI ÇERÇEVEYİ KİM KARŞILAYACAKTIONUDA BIRAK PSİKOLOJİK HASARI NASIL ONARACAGIZHİÇ DÜŞÜNDÜNÜZMÜ ZATEN ELHAMDÜRÜLLAH KARIN TOKLUĞUNA İŞ YAPMAYA ÇALIŞIYORUZ LÜTFEN HERKESİ KENDİNİZ SANMAYIN MADDİ SIKINTISI OLAN ARKADAŞLAR VAR.

9 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA HALKI HUZUR İSTİYOR BUNU ANLAYIN ARTIKKKKKKKKKKKKKKK

KANDEMİR NEVİZADELERDEN
17 Aralık 2014 Çarşamba 15:15

YA KARDEŞİM BEN BU OLAYDA ŞUNA BAKARIMADAMLAR SERGİ YAPMIŞLAR GÜZEL BİRŞEY BEN TABLOYU GÖRDÜM NE GÜZELDE HAZIRLANMIŞ SEN ORADA ÜLKÜCÜ GENÇ ARKADAŞLARI TOPLAYIP DEVLETİN EMNİYET MÜDÜR VEKİLİNE AĞZINA GELENİ SÖYLEYECEKSİN BUNU YAPANANA ENGEL OLMAYACAKSINSORARLAR KARDEŞİM SEN NASIL İL BAŞKANISIN DİYE SAYIN BAŞKAN BU OLAYDA AĞIRLIĞINI KOYACAKTIOLAYIN BU KADAR FAZLA UZAMASINI ENGEL OLABİLİRDİ.İNSANLAR ARTIK HUZUR İSTİYOR. SEN KAVGA ETMEK İSTİYORSAN GİT BAŞKA YERDE KAVGANI YAP

6 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman Zabun

Türk
17 Aralık 2014 Çarşamba 13:24

Sayın Başkan, dikkat edin de TÜRK dediğiniz için partiniz hakkınızda soruşturma açmasın. İsa Yalçın'la tartışırken, Başbuğ için "Türk Siyasi hayatı" deyip durdunuz. Maşallah, Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde, gittiğiniz her bölgede ya Kürt oldunuz, ya Arap ya da Ermeni. Isparta'da da TÜRK olmak mı aklınıza geldi????

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kargaşa ıspartaya yaramaz..

ahmet
17 Aralık 2014 Çarşamba 11:33

Akıllı olmakta fayda var kargaşadan kaostan kimseye hayır gelmez biraz anlayış her şeyi çözer...

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI MİLLİYETÇİ

OYUNLARA GELMEYELİM
17 Aralık 2014 Çarşamba 10:38

tartışma büyümeden sonlanmış. GEÇMİŞTE KARDEŞ KARDEŞİ KIYDIRAN ZİHNİYET YİNE İŞ BAŞINDA AMA ARTIK TÜRK HALKI BU OYUNLARA GELMEZ.MHPSİ,AK,CHPSİ,SAADETİ HEPİMİZ KARDEŞİZ. AYNI MAHAllenin çocuklarıyız.kardeş kardeşe artık zarar vermez,dış güçler artık bölemezler.

18 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla