visitor analyticsvisitor analytics

AK PARTİLİLER SANDIK BAŞINA GİDİYOR

AK PARTİLİLER SANDIK BAŞINA GİDİYOR
19 Ekim 2014 Pazar 23:41

AK Parti'nin Isparta İl Genelinde kayıtlı 50 Bin üyesi sandık başına gitti.

Ak Parti teşkilatlarında bugün seçim heyecanı yaşandı. Ak Partili üyeler, 5. olağan kongre öncesinde delege seçimleri için sandık başına gitti. 12 ilçe, köy ve beldelerde aynı anda gerçekleşen seçimlere partililerin, ilgisi yoğun oldu. Oyunu kullanan Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun, ise partisinin demokrasi anlayışına vurgu yaptı.


YE BAK

DEMOKRASİ
23 Ekim 2014 Perşembe 08:58

ÜYELERE DAĞITILAN DELEGE LİSTESİNDE HİÇ SEÇME ŞANSI VERİLDİMİ ÜYELERE DELEGE SEÇİMİ YAPILACAĞI NEDEN CUMARTESİ GÜNÜ BİLDİRİLDİ( PAZAR GÜNÜ SEÇİM YAPILDI ) OSMAN ZABUN VE YÖNETİMİ NEDEN DELEGE OLMAK İSTEYEN VAR MI DİYE ÜYELERİNE SORMADI SEVESİNLER DEMOKRASİ ANLAYIŞINIZI

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

o da bir eski chp li

karaagaclı
20 Ekim 2014 Pazartesi 11:19

gelin biraz zabun dan bahsedelim, oda yıllar önce chp liydi neden gelip bir s.karaagaca sormuyorsunuz ki,ailecek CHP liydi bunlar,şimd, güneş nereden doğarsa oradadar,birde gazateci olacaksınız..

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

demokrasi

ıspartalı
20 Ekim 2014 Pazartesi 08:25

Başkan sevsinler sizin bu demokrasi aşkınızı.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Chpli

Tarafsız
20 Ekim 2014 Pazartesi 00:05

Yorum da chpli olduğun ne kadar belli.Hep aynı senaryo,Kıbrıs elden gitti,Antalya satıldı,doğu elden çıktı,papağan gibi aynı ****ler,Millet size niye güvenmiyor belli.Aynı kafa Eğirdirde de belediye başkanlığı yapıyor.Hiç ülkenin gelişmesi için projeniz yok mu,Ak Partiyi kötülemekle iktidara mı geleceğini sanıyorsunuz,Bu kafa ile 100 yıl beklersiniz.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vicdan

bojuware 201
18 Ekim 2014 Cumartesi 22:33

Sizler yeni oluşum kadro seçicekler yeni başçalanlar yaratıcak güçte olabilirsiniz. Ama sizde yok olanları ve asla olmıyacak olanları söyliyeyim. Asla vatan millet duygusu vicdan ahlak ve utanma kızarma olmıyacak. Umarım bir çoğunuz bu illet ve nusubeti görüp uzaklaşırsınız.

11 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla